သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့



သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့
(ေဟရွာယ၊ ၅၄ း ၂)
====================================
            “သင္၏တဲရာကိုက်ယ္ေစေလာ့” ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ကို ေ၀ငွလိုပါတယ္။ အေျချပဳရမည့္ က်မ္း ပိုဒ္မွာ (ေဟရွာယ၊ ၅၄း၂) ျဖစ္ပါသည္။
            ကမာၻ႕တန္ခိုးႀကီးေသာႏိုင္ငံမ်ားသည္ (၁၉)ရာစုႏွင့္ (၂၀)ရာစုအၾကားတြင္ နီရဲေသာမ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ ႏိုင္ငံငယ္မ်ားႏွင့္ အားနည္း ေသာႏိုင္ငံတို႔ကို လက္ေအာက္ခံ ကိုလိုနီႏိုင္ငံမ်ားအားျဖင့္ သိမ္းပိုက္ရန္ စူးစိုက္ၾကည့္ေနၾကၿပီး ဒုတိယ ကမာၻစစ္ႀကီးအဆံုးတိုင္ေအာင္ သက္ဆိုးရွည္ခဲ့သည္။ ကမာၻ႕တန္ခိုးႀကီးေသာႏိုင္ငံမ်ားသည္ မိမိတို႔၏လက္ေအာက္ခံနယ္ပယ္တို႔ကို ခ်ဲ႕ျခင္းအားျဖင့္ နယ္ခ်ဲ႕လိုၾကသည္။
            ဘုရားသခင္သည္ ဣသေရလလူတို႔ကို အဲဂုတၱဳျပည္မွ ေခၚေဆာင္လာေသာအခါ၌ ႏို႔ႏွင့္ပ်ားရည္စီးေသာျပည္ျဖစ္သည္ ခါနန္ ျပည္ကို သိမ္းပိုက္ၾကရန္ မိန္႔မွာေတာ္မူသည္။ ဣသေရလလူတို႔သည္ သိမ္းပိုက္ၾကေသာ္လည္း ထိုျပည္၌ နဂိုေနထိုင္ေသာလူမ်ဳိးတို႔၏ အ လိုကို လိုက္ေလ်ာ္ၿပီး အေပးအယူလုပ္ၾကေသာေၾကာင့္ အၿပီးအပိုင္ မသိမ္းပိုက္ႏိုင္ၾကေခ်။
            ယေန႔ခရစ္ယာန္တို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းနယ္ပယ္ကိုခ်ဲ႕ရင္း ယံုၾကည္ျခင္းအသက္တာကို ခြန္အားဗလႀကီးစြာျဖင့္ ရွင္သန္ရန္ျဖစ္ သည္။ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တဲရာျဖစ္သည့္ ယံုၾကည္ျခင္းနယ္ပယ္ကို မည္သို႔က်ယ္ေစႏိုင္မည္နည္း။ ယေန႔ က်မ္းပိုဒ္အားျဖင့္ ယံု ၾကည္ျခင္းနယ္ပယ္ကို မည္သို႔ခ်ဲ႕ရမည္ကို အေသးစိတ္ေဟာေျပာလိုပါသည္။
            ပထမအေနႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တဲရာကို ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ က်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္သည္။
            ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာေနရာ၌ ေဖာ္ျပေသာအရာမွာ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌ အေသခံျခင္းအားျဖင့္ စီစဥ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဤကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာကို အပိုင္သိမ္းပိုက္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ အာဒံႏွင့္ဧ၀တို႔၏ျပဳိလဲေသာအခ်ိန္ မွစၿပီး ဤကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာကို မာရ္နတ္က လုယူခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ လူသည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မိတ္သဟာယဖြဲ႕ျခင္းကို ဆံုး႐ႈံးခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။ လူသည္ က်ိန္စာသင့္ေသာသူတစ္ေယာက္အလား ျငင္းပယ္ျခင္းကိုခံခဲ့ရသည္။ လူသည္ ပစ္ပယ္ျခင္းခံရသည့္အေျခအေနတြင္ ရွိသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ေယ႐ႈသည္ ေလာကသို႔ႂကြလာၿပီး လက္၀ါးကပ္တိုင္၌ ေ၀ဒနာခံရေသာအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ လူ၏အ ျပစ္ဒုစ႐ိုက္တို႔ကို ႏႈတ္ပစ္၍ ကယ္တင္ျခင္းအုတ္ျမစ္ကိုခ်ခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏မြန္ျမတ္ေသာ အေသြး ေတာ္၏ကုသိုလ္အေပၚ၌ ယံုၾကည္ကိုးစားျခင္းအားျဖင့္ ထိုကယ္တင္ျခင္းအုတ္ျမစ္ကို အပိုင္ယူရန္ျဖစ္သည္။ ယေန႔တြင္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ေယရႈခရစ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာကို က်ယ္ေစၾကရန္ လူမ်ဳိးတကာတို႔ကို ဖိတ္ ေခၚသည္။
            ခ်စ္ေသာ. . .ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ာ -
            ေယ႐ႈသည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပး၌ အေသြးသြန္းျခင္းျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာကို တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ အကယ္၍လူသည္ တဲရာကို အပိုင္မသိမ္းပါက သူ႔အား စီရင္ၿပီး ကန္႔ႏွင့္ေလာင္ေသာမီးအိုင္ထဲသို႔ ခ်ပစ္ျခင္းကို ခံရမည္ျဖစ္သည္။
            ယာကုပ္၊၄း၁၄ ၌ “မနက္ျဖန္ေန႔၌အဘယ္သို႔ျဖစ္မည္ကို သင္တို႔မသိၾက၊ သင္တို႔အသက္သည္ အဘယ္သို႔အရာျဖစ္သနည္း။ ခဏထင္ရွားၿပီးမွ ကြယ္ေပ်ာက္တတ္ေသာ အခိုးအေငြ႕ျဖစ္၏”ဟုဆို၏။
            ၁ေပ၊၁း၂၄၌ “လူမ်ဳိးရွိသမွ်တို႔သည္ ျမက္ပင္ကဲ့သို႔ျဖစ္ၾက၏။ လူမ်ဳိး၏ဘုန္းရွိသမွ်သည္လည္း ျမက္ပြင့္ကဲ့သို႔ျဖစ္၏။ ျမက္ပင္သည္ ညဳိးႏြမ္းေသြ႕ေျခာက္တတ္၏”ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။
            သုတၱံ၊၂၇း၁၌လည္း “နက္ျဖန္ေန႔ကို အမွီျပဳ၍မ၀ါႂကြားႏွင့္၊ တစ္ရက္တြင္ အဘယ္သို႔ျဖစ္မည္ကို မသိႏုိင္” ဟု ဆိုသည္။
            ထို႔ေၾကာင့္ ေလာကက၌ ဧည့္သည္အာဂႏၲဳျဖစ္ေသာလူတို႔သည္ ၀ါႂကြားစရာအေၾကာင္းတစ္ခုမရွိပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကို သင္၏ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံျခင္းျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ တဲရာကို ပထမဦးဆံုးအပိုင္သိမ္းပိုက္ရန္ႏွင့္ သင္၏ရွိသမွ် ျဖင့္ ထိုတဲရာကို က်ယ္ေစရန္ ျဖစ္သည္။
            ဒုတိယ - သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္လွ်ံေစရန္ သင္၏တဲရာကိုခ်ဲ႕ရမည္ျဖစ္သည္။
            ေယ႐ႈကို ယံုၾကည္ၿပီးေနာက္ သင္သည္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္၀မလာပါက ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုနက္နဲစြာနားလည္လာမည္မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၌ရွိေသာ နက္နဲေသာသမၼာတရားကို သင္နားမလည္ႏိုင္ပါ။ စိတ္ႏွင့္သိျခင္းႏွင့္ ေလာင္ကၽြမ္းေသာစိတ္ႏွလံုးအထဲ၌ ေတြ႕ႀကံဳခံစားျခင္းသည္ ျခားနားသည္။ ယေန႔မ်ားစြာေသာလူတို႔သည္ ေယ႐ႈကို ေခါင္းႏွင့္သိၾကေသာ္လည္း စိတ္၀ိညာဥ္ထဲ၌ နက္နဲစြာေတြ႕ႀကံဳခံစားျခင္းမရွိၾကပါ။ ထိုသို႔ျဖစ္ရသည့္အေၾကာင္းမွာ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္မျပည့္၀ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
            ထို႔ေၾကာင့္ ေပါလုသည္ တမန္ေတာ္ ၁၉း၂၌ “သင္ယံုၾကည္ေသာအခါ၌ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကိုရၿပီလား” ဟုေမးပါသည္။
            ဧဖက္လူတို႔သည္ ယံုၾကည္သူမ်ားႏွင့္ တပည့္ေတာ္မ်ားျဖစ္ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူတို႔သည္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္၀ျခင္းကို မခံစားၾကေသးပါ။
            သူတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းသာရေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကေသာ္လည္း ခြန္အားႏွင့္ျပည့္ေသာ ယံုၾကည္ျခင္းအသက္တာ၌ အသက္မရွင္ႏိုင္ၾကပါ။
            ယေန႔၌လည္း ထိုကဲ့သို႔ပင္ျဖစ္သည္။ ေယ႐ႈကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ သင္သည္ ကယ္တင္ျခင္းကိုရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ခြန္အားႏွင့္ျပည့္၀ေသာယံုၾကည္ျခင္းအသက္တာ၌ အသက္ရွင္ႏိုင္ရန္အတြက္ သန္႔ရွင္ေးသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္လွ်ံရန္ သင္၏တဲရာကို ခ်ဲ႕ရန္ရွိေသးသည္။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကိုမသိမမွတ္ဘဲ ပင္ေတကုေတၱအယူကို ပယ္ေသာသူတို႔သည္ သနားစရာေကာင္းေသာလူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ သူတို႔သည္ ေယ႐ႈေပးသည္ တဲရာကို ဆံုး႐ံႈးေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
            သမၼာက်မ္းစာသည္ တမန္ေတာ္၀တၳဳ၊၁း၅၌ “ေယာဟန္သည္ သင္တို႔အား ေရ၌ဗတၱိဇံကိုေပး၏။ သို႔ေသာ္လည္း မၾကာမွီ သင္တို႔သည္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၌ ဗတိၱဇံခံၾကမည္”ဟု ရွင္းလင္းစြာျဖင့္ ေျပာပါသည္။
            ဤဂတိေတာ္ကို ယေန႔ရွိလူအားလံုးတို႔အား ဂတိစကားအျဖစ္ေပးပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္လွ်ံရန္အတြက္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တဲရာကို အစြမ္းရွိသမွ်ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ က်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္ပါသည္။
            တတိယ - ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တဲရာကို အနာေရာဂါၿငိမ္းေသာ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ က်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္သည္။
            ယေန႔တြင္ လူအခ်ဳိ႕တို႔သည္ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ အနာေရာဂါၿငိမ္းေစျခင္းကို စြန္႔ပစ္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္သည္ (ထြက္၊၁၅း၂၆) “ငါသည္ သင္တို႔၏အနာေရာဂါကို ၿငိမ္းေစေသာ ထာ၀ရဘုရားျဖစ္သည္”ဟု ရွင္းလင္းစြာျဖင့္ ေျပာပါသည္။
            (ေဟရွာယ၊၅၃း၄) သည္လည္း “သို႔ေသာ္လည္း ထိုသူသည္ ငါတို႔အနာေရာဂါေ၀ဒနာမ်ားကို ယူတင္ေဆာင္ရြက္ေလ၏။ ဒဏ္ခတ္ျခင္းကို၎၊ ဘုရားသခင္ဆံုးမ၍ ႏွိမ့္ခ်ေတာ္မူျခင္းကို၎၊ ခံရေသာသူျဖစ္သည္ဟု ငါတို႔သည္ ထင္မွတ္ၾကသည္”ဟု ဆိုေသး၏။
            ေယ႐ႈသည္ ယံုၾကည္ေသာသူမ်ားအား အထူးအခြင့္အာဏာကိုေပးသည္။ ေယ႐ႈသည္ ေကာင္းကင္သို႔ မတက္ႂကြမွီ မာကုခရစ္၀င္က်မ္း ၁၆း၁၇-၁၈ ၌ “ယံုၾကည္ေသာသူတုိ႔၌ျဖစ္အံ့ေသာ နိမိတ္လကၡဏာဟူမူကား ငါ၏နာမကိုအမွီျပဳ၍ နတ္ဆိုးတို႔ကို ႏွင္ထုတ္ ၾကလတံ့။ ထူးျခားေသာ ဘာသာစကားမ်ဳိးကို ေျပာၾကလတံ့။ ေႁမြတို႔ကို ဘမ္းကိုင္ၾကလတံ့။ ေသေစတတ္ေသာအဆိပ္အေတာက္ကို ေသာက္စားလွ်င္ ေဘးဥပါဒ္ႏွင့္ ကင္းလြင္ၾကလတံ့၊ မက်န္းမမာေသာသူတို႔အေပၚ၌ လက္ကိုတင္၍ ခ်မ္းသာေပးၾကလတံ့ဟု မိန္ေတာ္ မူသည္။”
            စတုတၳ - ကၽြႏု္ပ္တို႔၏တဲရာကို ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာရန္အတြက္ က်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္သည္။
            ယေန႔မ်ားစြာေသာလူတို႔သည္ ဆင္းရဲျခင္းျပႆနာႏွင့္ လံုးပန္းၾကရသည္။ အာဖရိက၊ အိႏၵိယ(သို႔)ပါကစၥတန္သို႔ သင္သြားေရာက္လည္ပတ္မည္ဆိုပါက ဆင္းရဲျခင္း၏အလြန္စိတ္မခ်မ္းေျမ့ဘြယ္ေသာ အေျခအေနကို သင္သက္ေသခံႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ဆင္းရဲဒု ကၡေတြ႔ႀကံဳခံစားရေသာသူမ်ားသာလွ်င္ ဆင္းရဲျခင္းသည္ မည္မွ်ဒုကၡေရာက္သည္ကို သိၾကသည္။ ေယ႐ႈသည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌ က်ိန္ျခင္းဟူသမွ်တို႔မွ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေရြးႏႈတ္ခံျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းလင္းစြာ ေျပာပါသည္။
            (၂ေကာ၊၈း၉)၌ “အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔ သခင္ေယ႐ႈခရစ္သည္ စည္းစိမ္းရွိေသာ္လည္း ဆင္းရဲေတာ္မူျခင္းအားျဖင့္ သင္တို႔သည္ စည္းစိမ္ရွိေစျခင္းငွါ သင္တို႔အတြက္ေၾကာင့္ ဆင္းရဲျခင္းကို ခံေတာ္မူေသာ ေက်းဇူးေတာ္ကို သင္တို႔သိၾက၏။”ဟုဆို၏။
            (ဂလာတိ၊၃း၁၃၊၁၄) ၌လည္း “သစ္တိုင္၌ ဆြဲထားျခင္းကိုခံရေသာသူတိုင္း က်ိန္ျခင္းကို ခံရေသာသူျဖစ္သည္ဟု က်မ္းစာလာသည္ႏွင့္ အညီ၊ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ က်ိန္ျခင္းကို ခံေသာသူျဖစ္၍ ငါတို႔ကို ပညတ္တရား၏က်ိန္ျခင္းမွ ေရြးႏႈတ္ေတာ္မူၿပီ၊ အေၾကာင္းမူကား အာျဗဟံခံရေသာေကာင္းႀကီးမရဂၤလာသည္ ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ တပါးအမ်ဳိးသားတို႔၌ သက္ေရာက္သည္ျဖစ္၍ ငါတို႔သည္ ကတိေတာ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခံရမည္အေၾကာင္းတည္း” ဟုဆို၏။
            ထိုေၾကာင့္ နတ္ဆိုးသိမ္းယူသြားေသာ ႂကြယ္၀ျခင္း၊ ခ်မ္းသာျခင္းအတြက္ တဲရာကို ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္ျပန္လည္ရရွိၾကရန္ျဖစ္သည္။ အကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဆင္းရဲျခင္းႏွင့္ က်ိန္ဆဲျခင္းတို႔ကို အေ၀းတြင္ ခ်န္ထားရန္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သည္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာႏွင့္ ျပည့္ေသာအသက္တာ၌ အသက္ရွင္ၾကရန္ျဖစ္ပါသည္။
            ေနာက္ဆံုးအေနႏွင့္ -  ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တဲရာကို ေယ႐ႈဒုတိယအႀကိမ္ႂကြလာရန္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ က်ယ္ေစရန္ျဖစ္သည္။
            ဘုရားသခင္သည္ ခရစ္ယာန္မ်ားအား ခရစ္ေတာ္၏ဒုတိယအႀကိမ္ႂကြလာျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကတိေတာ္ကို ရွင္းလင္းစြာေျပာျပပါသည္။  (၁သက္၊၄း၁၆-၁၇)၌ “သခင္ဘုရားသည္ ေႂကြးေၾကာ္ျခင္း၊ ေကာင္းကင္တမန္မင္းအသံေပးျခင္း၊ ဘုရားသခင္၏တံပိုး ေတာ္ကို မႈတ္ျခင္းႏွင့္တကြ ေကာင္းကင္ဘံုမွ ကိုယ္တိုင္ဆင္းသက္ေတာ္မူ၍ ခရစ္ေတာ္၌ ေသလြန္ေသာသူတို႔သည္ အဦးထေျမာက္ၾကလိမ့္မည္။ ထိုအခါအသက္ရွင္၍ က်န္ႂကြင္းေသာငါတို႔သည္ အာကာသေကာင္းကင္၌ သခင္ဘုရားထံေတာ္သို႔ေရာက္ေစျခင္းငွါ ထိုသူတို႔ႏွင့္တကြ မိုးတိမ္ေပၚသို႔ခ်ီေဆာင္ျခင္းခံရေသာအားျဖင့္ သခင္ဘုရားႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ ေနၾကလိမ့္မည္” ဟု ဆို၏။
            အထက္ပါအတိုင္း ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္၌ အသက္ရွင္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တိုပအား ခိုင္လံုေသာအာမခံခ်က္ကိုေပးၿပီးျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေနႏွင့္ ထိုတဲရာကို က်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္သည္။ ယေန႔တြင္ စစ္တိုက္ျခင္း၊ အစာငတ္မြတ္ေခါင္းပါးျခင္း၊ ေျမငလ်င္လႈပ္ျခင္း စသည္တို႔သည္ ကမာၻေျမေပၚ၌ အစဥ္မျပတ္ျဖစ္ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ေနာက္တစ္ေန႔အတြက္ အာမခံခ်က္၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မထားႏိုင္ေသာ ေခတ္ကာလထဲ၌ အသက္ရွင္ေနၾကသည္။ ထိုသို႔ေသာ္အခ်ိန္၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ခရစ္ယာန္တို႔သည္ ေယ႐ႈ၏ဒုတိယအ ႀကိမ္ႂကြလာျခင္းႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ တဲရာကိုအစြမ္းကုန္က်ယ္ေစကာ ေပ်ာ္ေမြ႕ၾကရန္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အသက္ရွင္ရန္အတြက္မက ႂကြယ္၀ေသာအသက္တာကို ရရွိေစျခင္းငွါ ေယ႐ႈသည္ ေလာကသို႔ႂကြလာသည္။ ထိုအသက္တာ၏ နယ္ပယ္အက်ယ္အ၀န္း ကို က်ယ္ေစျခင္းငွါ ေယ႐ႈသည္ထိုးျခင္း၊ ႏွိပ္စက္ျခင္းကိုခံၿပီး လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚမွာ အေသြးေတာ္ကို သြန္းေလာင္းသည္။ ကယ္တင္ျခင္း သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ျပည့္ျခင္းအနာေရာဂါၿငိမ္းျခင္း၊ ႂကြယ္၀ျခင္း ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ဒုတိယအႀကိမ္ႂကြလာျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္ စသည္တို႔အတြက္ တဲရာသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ျဖစ္သည္။
            ေယ႐ႈသည္ ထုိတဲရာကို ျပင္ဆင္ရန္အတြက္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌အေသခံသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္လက္၀ါးကပ္တိုင္၏ ေကာင္းမႈကုသုိလ္တို႔ကို ယံုၾကည္ကိုးစားျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ ယံုၾကည္ျခင္းနယ္ပယ္ကို ရဲရင့္စြာက်ယ္ေစၾကရန္ျဖစ္ပါသည္။

x x x x x x x x x x x x x x x x x x
## အသက္တာႏွင့္ နားလည္သိတတ္မႈ ##
]]}} ေဒါက္တာေဒးဗစ္ယံုကီခ်ဳိ {{[[

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း