Posts

Showing posts from August 6, 2017

ေန႔စဥ္ ဘုရားသခင္၏အသံေတာ္ကို က်မ္းစာဖက္ျခင္းျဖင့္ နားေထာင္ျခင္း

Image
ဆုေတာင္းျခင္း (၅) သုတၱံက်မ္း၊ ၁၄း၂၉-၃၃။ ၂၉၊ စိတ္ရွည္ေသာသူသည္ ပညာႀကီး၏။ စိတ္တုိေသာသူမူကား၊ အထူးသျဖင့္ မိုက္ေပ၏။ ၃၀၊ က်န္းမာေသာႏွလံုးသည္ ကိုယ္အသက္ရွင္ေစေသာအေၾကာင္း၊ ျငဴစူေသာ သေဘာမူကား၊ အ႐ိုး္ေဆြးေျမ့ျခင္းအေၾကာင္းျဖစ္၏။ ၃၁၊ ဆင္းရဲသားတို႔ကို ညႇဥ္းဆဲေသာသူသည္ ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာဘုရားကုိကဲ့ရဲ႕၏။ ဘုရားကို ႐ိုေသေသာသူမူကား၊ ဆင္းရဲေသာသူတို႔ကို သနားတတ္၏။ ၃၂၊ မတရားေသာသူသည္ မတရားျဖင့္ ျပဳစဥ္အခါ၊ လွဲျခင္းကိုခံရ၏။ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူမူကား၊ ေသေသာအခါ၌ပင္ ေျမာ္လင့္စရာရွိ၏။ ၃၃၊ ဥာဏ္ရွိေသာသူ၏ ႏွလံုး၌ပညာက်ိန္း၀ပ္တတ္၏။ မိုက္ေသာသူတို႔၏အထဲ၌ရွိေသာအရာမူကား၊ ထင္ရွားတတ္၏။ သုတၱံက်မ္း၊ ၂၈း၉ ၉၊ တရားမနာ၊ လႊဲသြားေသာသူသည္ ဆုေတာင္းေသာ္လည္း၊ သူ၏ပဌနာစကားသည္ စက္ဆုပ္ရြံရွာ ဘြယ္ျဖစ္၏။

ယေန႔အတြက္ သမၼာက်မ္းစာ

Image
ဧဖက္၊ ၁း၇ ၇၊ ခပ္သိမ္းေသာ သတိပညာေတာ္ႏွင့္ေလ်ာ္စြာ ငါတို႔၌ အတိုင္းထက္အလြန္မ်ားလွစြာေသာ ေက်းဇူးေတာ္သည္ ႂကြယ္၀ျပည့္စံုသည္ႏွင့္အညီ၊

က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔ ၂

၂       ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္ က်ိန္ျခင္းတို႔ လုပ္ေဆာင္ပံု             ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္ရွင္လႈပ္ရွားၾကရာတြင္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္က်ိန္ျခင္းတို႔၏ လုပ္ေဆာင္ပံုမွာ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ မဟုတ္သလို ႀကိဳတင္ေဟာေျပာျခင္း မျပဳႏိုင္ေသာ အမႈမ ဟုတ္ပါ။ ဤအမႈႏွစ္ခုကို ဆန္႔က်င္ေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္ က်ိန္ျခင္းတို႔၏လုပ္ေဆာင္ပံု မွာ အနိစၥထာ၀ရမေျပာင္းမလဲေသာ နိယာမတရားလည္း ျဖစ္ေနေပသည္။ လူ႔သမိုင္းကို ပံု သြင္းလာေသာ အစြမ္းသတိၱႏွစ္မ်ဳိးရွိရာ ၎တို႔မွာ ျမင္ႏိုင္ေသာအစြမ္းသတိၱႏွင့္ မျမင္ႏိုင္ ေသာအစြမ္းသတၱိတို႔ျဖစ္ၾကပါသည္။ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုမွ ေပၚထြန္းလာသည့္ အက်ဳိး သည္ သတ္မွတ္ေသာအရာမွ ထိုအစြမ္းသတၱိႏွစ္ခုအၾကား အားၿပိဳင္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ မ်က္ျမင္ႏွင့္ သဘာ၀က်ေသာအရာတို႔ကိုသာ အာ႐ံုျပဳမိလွ်င္ သဘာ၀မက်ေသာ ဧကန္ အမွန္ျဖစ္သည့္အရာမ်ား မည္ကဲ့သို႔ျဖစ္လာသည္ကို ရွင္းျပႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။             ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ဤသဘာ၀႐ုပ္ေလာကတြင္ က်င္လည္ၾကသည္။ အဘယ္ ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ တစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္ဆိုသလို ေလာကီအေရးတြင္ ႏွစ္ျမဳပ္ေနၾကသည္။ လူ အေျမာက္အျမားသည္ ဤေလာကအတြက္ ဘာေတြျဖစ္ေနၾကသည္ကိုပင္ အကၽြမ္းမ၀င္ ၾကပါ။ သို႔ျဖစ္သည့္တိုင္ ႐ုပ္ေလာကအျပင္ မ်က္စိျ

ေန႔စဥ္ ဘုရားသခင္၏အသံေတာ္ကို က်မ္းစာဖက္ျခင္းျဖင့္ နားေထာင္ျခင္း

Image
ဆုေတာင္းျခင္း (၄) ဆာလံ၊ ၈၈း၁-၂ ၁၊ အကၽြႏု္ပ္ကို ကယ္တင္ေတာ္မူေသာ ဘုရားသခင္ထာ၀ရဘုရား၊ အကၽြႏ္ုပ္သည္ ေရွ႕ေတာ္၌ ေန႔ညဥ့္ မျပတ္ေအာ္ဟစ္ပါ၏။ ၂၊ အကၽြႏ္ုပ္ျပဳေသာပဌနာသည္ အထံေတာ္သို႔ ၀င္ပါေစေသာ။ ေအာ္ဟစ္သံကို နားေထာင္ေတာ္မူပါ။ ဆာလံ၊ ၅၅း၁၆-၁၇ ၁၆၊ ငါမူကား၊ ဘုရားသခင္ကို ပဌနာျပဳ၍၊ ထာ၀ရဘုရားသည္ ကယ္တင္ေတာ္မူမည္။ ၁၇၊ ညဦးအခ်ိန္၊ နံနက္အခ်ိန္၊ မြန္းတည့္အခ်ိန္တုိ႔၌ ငါသည္ ညည္းတြားျမည္တမ္း၍၊ ငါ၏အသံကို ၾကားေတာ္မူမည္။ ဆာလံ၊ ၁၄၃း၁ ၁၊ အိုထာ၀ရဘုရား၊ အကၽြႏု္ပ္၏ပဌနာကိုၾကား၍၊ ဆုေတာင္းေသာ စကားကုိနားေထာင္ေတာ္မူပါ။ သစၥာ ေစာင့္ျခင္း၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းရွိေတာ္မူသည္အတိုင္း ျပန္ေျပာေတာ္မူပါ။

ယေန႔အတြက္ သမၼာက်မ္းစာ

Image
ရွင္ေယာဟန္ ၁၀း၁၀ ၁၀၊ သူခိုးသည္ခုိးျခင္း၊ သတ္ျခင္း၊ ဖ်က္ဆီးျခင္းငွါသာ လာတတ္၏။ ငါမူကား၊ သိုးတို႔သည္ သတ္လြတ္႐ံုမွ်မက အထူးသျဖင့္ အသက္ႏွင့္ ျပည့္စံုေစျခင္းငွါ လာသတည္း။  

က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔

က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔ မည္ကဲ့သို႔ ကူးေျပာင္းမည္နည္း။ နိဒါန္း           ကမာၻႏိုင္ငံအသီးသီးသို႔ ခရီးထြက္ အမႈေတာ္ေဆာင္ရင္း အေမွာင့္ပေယာကို မ်က္ျမင္ကုိယ္ေတြ႕ျဖစ္လာျခင္းအား အဓိကတံု႕ျပန္ခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကို မွတ္သားမိပါသည္။ အေနာက္ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ကာလၾကာျမင့္စြာ ယထာဘူတက်ေသာ အေတြးအေခၚ၊ သိပၸံပညာ ျဖင့္ အရာရာကို ခ်ဥ္းကပ္ျခင္းတို႔ျဖင့္ လႊမ္းမိုးခဲ့ၿပီး အာ႐ံုငါးပါးမွ လက္ခံသိရိွေသာအရာမွာ တစ္ပါး မည္သည့္အရာကိုမဆို လူအမ်ားက လက္ခံၾကပါသည္။             ေနာက္တစ္ဖက္တြႈ္မူ အေနာက္ႏိုင္ငံမဟုတ္ေသာ ကမာၻ႕ႏိုင္ငံအႏွံအျပားရွိၿမိဳ႕ႀကီး ျပႀကီးမ်ားတြင္ ျဖစ္ေစ၊ ေတာရြာဇနပုဒ္တို႔တြင္ျဖစ္ေစ၊ လူအမ်ားဆံုး၏ အာ႐ံုတြင္ အေမွာင့္ ပေယာဂ၏ ပမာဏတစ္ခုတည္းရွိေနသည္မွာ ေတြးေတာယူဆခ်က္သက္သက္မဟုတ္ပါ။ လံုး၀မသိနားမလည္ျခင္းထက္ သိရွိျခင္းကသာ၍ေကာင္းသည္ထားဦး၊ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ဤ အေမွာင့္ပေယာဂအမွန္တကယ္ျဖစ္လာမည္ကို ေၾကာက္ရြံ႕တုန္လႈပ္ေသာသူ အေျမာက္ အျမားရွိေလေတာ့သည္။ ေကာင္းေသာအလားအလာသေဘာျဖင့္ ေျပာမည္ဆိုလွ်င္ ဤ အယူသည္းေသာသူတို႔သည္ ထိုအခ်ဳပ္အႏွာင္ထဲမွ လႊတ္ေျမာက္ေစရန္ ဘုရားသခင္၏ တန္းခိုးေတာ္ကို ယံုၾကည္လက္ခံလြယ္သည့္အေျခအေနတြင

ေန႔စဥ္ ဘုရားသခင္၏အသံကို က်မ္းစာဖက္ျခင္းျဖင့္ နားေထာင္ျခင္း

Image
ဆုေတာင္းျခင္း (၃)  = = = = = = =  ေယရမိ ၄၂း၁-၁၂ ၁၊ ထိုအခါ ကာရာသား ေယာဟနန္၊ ေဟာရွဲသား ေယဇနိ အစရွိေသာ တပ္မွဴးရွိသမွ်ႏွင့္ လူအႀကီးအငယ္အေပါင္းတို႔သည္ ပေရာဖက္ ေယရမိထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ၂ ၊ အကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အထက္ကမ်ားေသာ္လည္း ယခုကုိယ္ေတာ္ျမင္သည္အတိုင္း အနည္းငယ္သာ က်န္ႂကြင္းပါသည္ျဖစ္၍၊ ၃၊ အကၽြႏု္ပ္တို႔သနားေတာ္ခံေသာစကားကို မပယ္ပါႏွင့္။ အကၽြႏ္ုပ္တို႔ သြားရေသာလမ္းႏွင့္ ျပဳရေသာအမႈကို ကိုယ္ေတာ္၏ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရားသည္ အကၽြႏ္ုပ္တို႔အားျပေတာ္မူမည္အေၾကာင္း၊ က်န္ႂကြင္းသမွ်ေသာသူ၊ အကၽြႏ္ုပ္တို႔အဘို႔ ကိုယ္ေတာ္၏ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရားထံေတာ္၌ ဆုေတာင္းပါေလာ့ဟု ေတာင္းပန္ၾက၏။  ၄၊ ပေရာဖက္ေယရမိကလည္း ငါၾကား၏။ သင္တို႔ေျပာသည္အတိုင္း၊ သင္တို႔၏ ဘုရားသခင္ထာ၀ရဘုရား အားဆုေတာင္းမည္။ ထာ၀ရဘုရားသည္ သင္တုိ႔အား မိန္႔ေတာ္မူသမွ်တို႔ကို ျပန္ေျပာမည္။ အဘယ္အရာကိုမွ် မထိမ္မ၀ွက္ဟုေျပာဆို၏။ ၅၊ သူတို႔ကလည္ ကိုယ္ေတာ္ဘုရားသခင္ ထာ၀ရဘုရားသည္ ကိုယ္ေတာ္အားျဖင့္ အကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို မွာထား ေတာ္မူသမွ်အတိုင္း၊ အကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ျပဳပါမည္ဟု၊ ထာ၀ရဘုရားသည္ အကၽြႏု္ပ္တို႔၌ မွန္ကန္၍ သစၥာေစာင့္ေသာ သက္ေသျဖစ္ေတာ္မူေစသတည္း။  ၆၊ အကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ အကၽြႏ္ု

Am I Looking to God?

Image
AM I LOOKING TO GOD?           “Look to Me, and be saved . . .” (Isaiah 45:22). D o we expect God to come to us with His blessings and save us? He says, “Look to Me, and be saved . . . .” The greatest difficulty spiritually is to concentrate on God, and His blessings are what make it so difficult. Troubles almost always make us look to God, but His blessings tend to diver our attention elsewhere. The basic lesson of the Sermon on the Mount is to narrow all your interests until your mind, heart, and body are focused on Jesus Christ. “Look to Me . . . .”             Many of us have a mental picture of what a Christian should be, and looking at this image in other Christians’ lives becomes a hindrance to our focusing on God. This in not salvation—it is not simple enough. He says, in effect, “Look to Me and you are saved,” not “Your will be saved someday.” We will find what we are looking for if we will concentrate on Him. We get distracted from God and irr