တရားေဒသနာ
အခန္း (၃)
လြတ္ျခင္းအခြင့္အမွန္ရေသာသူ
(ေယာ၊ ၈ း ၃၁ -၃၅)
“လြတ္ျခင္းအခြင့္အမွန္ရေသာသူ”ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္
ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ေ၀ငွလိုပါသည္။ အေျချပဳရမည့္က်မ္းပုိဒ္မွာ (ေယာ၊ ၈း၃၁-၃၆)ျဖစ္ပါသည္။
ယေန႔တြင္ လူအမ်ားတို႔သည္ မိမိတို႔ကိုယ္ကို
လြတ္လပ္ေသာသူဟုထင္မွတ္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သမၼာက်မ္းစာအျမင္အားျဖင့္ ၾကည့္ေသာအခါ လူမ်ားစြာတို႔သည္
နတ္ဆိုးထံ၌ ကၽြန္ခံၾကသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ထုိအခ်က္ကို လူမ်ားစြာတို႔သည္ မသိၾကျခင္းမွာ
အလြန္၀မ္းနည္းဘြယ္ရာျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ လြတ္ျခင္းအခြင့္ကို အမွန္ရေသာသူအျဖစ္ မည္သို႔အသက္ရွင္ရမည္နည္း။
ယေန႔တြင္ လြတ္ျခင္းအခြင့္အမွန္ရေသာသူျဖစ္လာရန္ နည္းေလးမ်ဳိးကို ေဟာေျပာလိုပါသည္။
သင္သည္ ေလာဘမွ လြတ္ေျမာက္လာေသာသူ ျဖစ္ရမည္။
ဘုရားသခင္ အမုန္းဆံုးေသာအရာမွာ ႐ုတ္ထုကိုးကြယ္ျခင္းျဖစ္သည္။
သမၼာက်မ္းစာ၌ ေလာဘသည္ ႐ုပ္ထုကိုးကြယ္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ေလာဘသည္ လူ၏ၿပိဳလဲရေသာအေၾကာင္းကို
ျဖစ္ေစသည္။ ဘုရားသခင္သည္ အာဒံႏွင့္ဧ၀တို႔ကို ဆင္းရဲဒုကၡမရွိ၊ ေသျခင္းလည္းမရွိသည့္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္၌
ဖန္ဆင္းသည္ ။ ထိုေနရာ၌ ဘုရားသခင္သည္ ေျမႀကီးမွ အပင္အမ်ဳိးမ်ဳိးတို႔ကို ေပါက္ေစၿပီး
ထိုအ ပင္တို႔သည္ မ်က္စိ၌ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းၿပီး စားရန္အတြက္လည္းေကာင္းေသာအပင္မ်ားျဖစ္သည္။
ဘုရားသခင္သည္ လူကိုေခၚ၍ ထို ေနရာ၌ ထားသည္။ ထိုေနရာ၌ လိုအပ္သည့္အရာတစ္စံုတစ္ခုမွ်မရွိပါ။
သို႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းမေကာင္းသိကၽြမ္းရာအပင္ကို
ဖန္ဆင္းၿပီး အာဒံအား “ထိုအပင္အသီးကိုစားေသာေန႔၌ ဧကန္ အမွန္ေသရမည္”ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
မည္သို႔ပင္ ဆိုေစကာမူ ေလာဘသည္ အာဒံႏွင့္ဧ၀အား
ထိုတားျမစ္ထားေသာ အသီးကို စားရန္ေသြးေဆာင္သည္။ စာတန္သည္ အာဒံ ႏွင့္ဧ၀ကို ေလာဘအားျဖင့္
ေသြးေဆာင္သည္။ စာတန္သည္ ဧ၀အား အပင္ကိုၾကည့္ရန္ေသြးေဆာင္ေသာအခါ ထိုအပင္၏အသီးကို စား
ခ်င္စဘြယ္ေကာင္းသကဲ့သို႔ မ်က္စိအျမင္၌လည္း လွပၿပီး ဥာဏ္ပညာရရွိရန္အတြက္ တပ္မက္စရာအျဖစ္ေပၚလာသည္။
အာဒံႏွင့္ဧ၀အထဲသို႔ ေလာဘ၀င္သည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္
သူတို႔၏ စိတ္ႏွလံုးထဲ၌ရွိေသာ ၀မ္းေျမာက္ျခင္း၊ ၿငိမ္သက္ျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္အား ေက်းဇူးတင္ျခင္းတုိ႔
ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္။ သူတို႔၏စိတ္ထဲ၌အျပစ္တင္ျခင္း၊ ညဥ္းတြားျခင္းစသည္တို႔ျဖစ္လာသည္။
ထုိသုိ႔ အျပစ္တင္ ျခင္း၊ ညဥ္းတြားျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္အားပုန္ကန္ျခင္း စသည္တို႔သည္
ႀကီးမားေသာအျပစ္ကို သူတို႔အား က်ဴးလြန္ေစသည္။ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ အမိန္႔ေတာ္ကိုနားမေထာင္ၾကဘဲ
စာတန္၏စကားကို နားေထာင္ၾကသည္။ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏အေစကို ခံၾကမည့္ အစား ေလာဘ၏အေစကို
ခံၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ ႐ုပ္တုကိုးကြယ္ေသာအျပစ္ကို က်ဴးလြန္ၾကသည္။ ၎၏ရလဒ္မွာ ၀မ္းနည္းဘြယ္
ေကာင္းေသာ လူျဖစ္လာၾကၿပီ သူ၏ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းႏွင့္ လြတ္လပ္ျခင္းကို မာရ္နတ္က လုယူသြားသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အမွန္ တကယ္ လြတ္လပ္လိုေသာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါက ေလာဘႏွင့္ကင္းၾကရန္
လိုအပ္သည္။
သင္သည္ ဒုစ႐ိုက္အက်င့္မ်ားမွ လြတ္ကင္းေသာသူျဖစ္လာရန္လိုသည္။
အျပစ္မျပဳေသာ လူတစ္ေယာက္မွ်မရွိပါ။ (ေရာမ၊ ၃း၂၃)၌ “လူ အေပါင္းတို႔သည္ ဒုစ႐ိုက္ကိုျပဳၿပီး
ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ အသေရပ်က္ၾကၿပီ”ဟုဆို၏။ (ေရာမ၊ ၃း၁၀)ကလည္း “ေျဖာင့္မတ္ေသာသူမရွိ
တစ္ေယာက္မွ်မရွိ” ဟုဆို၏။
ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏လက္၀ါးကပ္တိုင္သို႔လာၿပီး
ေယ႐ႈ၏အေသြးေတာ္အားျဖင့္ အျပစ္ေဆးေၾကာျခင္းကို ခံၾကရ၏။ သို႔ ေသာ္လည္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔အထဲ၌
အျပစ္ျပဳျခင္းသေဘာသဘာ၀က်န္ေနေသးရာ တခါတရံအျပစ္ျပဳလိုေသာ ဆႏၵျပန္ေပၚလာၿပီး ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို
လြတ္လပ္ျခင္းမွ ျပန္၍ သိမ္းယူတတ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ တမန္ေတာ္ ရွင္ေပါလုက (ေရာမ၊
၇း၂၅)၌ “ထိုသို႔စိတ္၀ိညာဥ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏တရားေတာ္အလိုသို႔လည္းေကာင္း၊ ဇာတိပကတိအားျဖင့္
အျပစ္တရားအလိုသို႔၎၊ ငါလိုက္တတ္၏။”ဟုဆို၏။
ယေန႔၌မ်ားစြာေသာ လူတို႔သည္ မိမိတို႔ကိုယ္ကို
လြတ္လပ္ေသာသူ ထင္မွတ္ၾကေသာ္လည္း အမွန္စင္စစ္တြင္မူ အျပစ္၏ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္း ကို ခံရေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
သူတို႔သည္ အျပစ္လုပ္ရန္ အက်င့္ပါေနသူမ်ားျဖစ္သည္။ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွ ထြက္သြား
ေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွ ထြက္သြားျခင္းသည္ အျပစ္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း
လူအမ်ားတို႔သည္ သူတို႔၏အျပစ္ မ်ားကို တရားေၾကာင္းျပရန္ႀကိဳးစားၾကသည္။ ယံုၾကည္သူမ်ားပင္လွ်င္
သူတို႔ျပဳေသာအျပစ္မ်ားအတြက္ေနာင္တမရဘဲ သူတုိ႔၏အျပစ္မ်ား ကို တရားေၾကာင္းျပသရန္ႀကိဳးစားၾကပါက
သူတုိ႔၏ ယံုၾကည္မႈဆံုး႐ံႈးၿပီး ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွ ထြက္သြားႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔
အျပစ္မ်ားကို တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ရန္လိုသည္။ သူသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အျပစ္မ်ားကို
လြတ္လိမ့္မည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အေပၚ၌က႐ုဏာေတာ္ကို ျပသမည္ျဖစ္သည္။ သူသည္ အျပစ္၌
ကၽြန္ခံေသာအသက္တာမွ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို လြတ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။
တတိယအေနႏွင့္ သင္သည္ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းႏွင့္
အသက္တာအတြက္ စိုးရိမ္ပူပန္ျခင္းမွ လြတ္ေျမာက္လာမည္ျဖစ္သည္။
(၂တိ၊၃း၁)၌ “ေနာက္ဆံုးေသာကာလသည္ ဆုိးယုတ္ေသာကာလျဖစ္လိမ့္မည္”ဟုဆို၏။
ယေန႔၌ ဆင္းရဲဒုကၡခံစားျခင္းသည္ ေရလႊမ္းမိုး သကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏အေပၚ၌ လႊမ္းမိုးေနသည္။
ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရးႏွင့္ လူမႈ႔ေရးတို႔သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား ေၾကာက္ရြံ႕စိုးရိမ္ပူပန္ျခင္းသို႔
တြန္းပို႔သည္။ ၎ႏွင့္တဆက္တည္းပင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလံုးသည္ စိုးရိမ္းပူပန္ျခင္း၊
မယံုသကၤာျဖစ္ျခင္း၊ သည္းမခံျခင္း၊ ေမွ်ာ္လင့္ရာမဲ့ ျခင္း စသည္တို႔ႏွင့္ ျပည့္လာသည္။
ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ား - ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္
ယံုၾကည္ျခင္း၌ အသက္ရွင္ေနေသာအခ်ိန္တြင္ ပထမတြင္ မေကာင္းသကဲ့သို႔ျဖစ္ေသာ္လည္း အခ်ိန္ၾကာေသာအခါ
အေကာင္းျဖစ္လာသည့္အရာမ်ားေတြ႕ႀကံဳရတတ္ၾကသည္။
အခ်ဳိ႕ေသာအရာသည္ အဆိုးကဲ့သို႔ျဖစ္လာေသာ္လည္း
ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ေကာင္းႀကီးမဂၤလာသို႔ ေျပာင္းလဲေသာအရာမ်ားသည္လည္းရွိ သည္။ သမၼာက်မ္းစာထဲ၌
ကတိေတာ္(၃၂၅၀၀)ခု ရွိပါသည္။ ထိုကတိေတာ္စကားမ်ားသည္ တန္ခုိးမရွိေသာအရာ၊ အားနည္းေသာအရာ
မ်ားမဟုတ္ပါ။ ထုိစကားတို႔သည္ ေကာင္းကင္ႏွင့္ေျမႀကီးဖန္ဆင္း၏။ေကာင္းကင္ႏွင့္ေျမႀကီးေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္အထိတိုင္ေအာင္
အ ငယ္ဆံုးဗိႏၶဳတလံုးသည္ပင္လွ်င္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမည္မဟုတ္ပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ စိုးရိမ္ျခင္း၊ ပူပန္ျခင္းမွ
လြတ္ေျမာက္ရန္အတြက္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ႏႈတ္ကပါတ္ေတာ္အေပၚ၌ ရပ္တည္ရန္ လိုအပ္သည္။ ထိုက
တိေတာ္စကားမ်ားအေပၚ၌ ခိုင္ခန္႔စြာရပ္တည္ရင္း ေလွ်ာက္လွမ္းၾကပါက တမန္ေတာ္ရွင္ေပါလုက
(ေရာမ၊ ၈း၃၅)၌ “ခရစ္ေတာ္၏ခ်စ္ ျခင္းေမတၱာႏွင့္ ငါတို႔ကိုအဘယ္သူကြာေစမည္နည္း။ ဆင္းရဲၿငိဳျငင္ျခင္း၊
ညႇင္းဆဲႏိွပ္စက္ျခင္း၊ မြတ္သိပ္ျခင္း၊ အ၀တ္အခ်ည္းစည္းရွိျခင္း ေဘးႏွင့္ေတြ႕ႀကံဳျခင္း
စသည္တို႔သည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ကြာေစႏိုင္မည္ေလာ”ဟု ရဲရင့္စြာျဖင့္ ေျပာသကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္လည္း
ရဲရင့္စြာျဖင့္ ေျပာႏုိင္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္။
ခ်စ္ေသာ ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ား - ဘုရားသခင္၏
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားကို အထင္မေသးပါႏွင့္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ေသာသူ တို႔ အေပၚ၌ ဘုရားသခင္သည္
သူ၏ကတိေတာ္မ်ားကို တည္ေစပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္က သမၼာက်မ္းစာ၌ ကတိထား သည့္အတိုင္း
ျပည့္စံုလာေစရန္အတြက္ ေယ႐ႈကို သင္ကုိယ္တိုင္ လက္ေတြ႕ေတြ႕ႀကံဳျမည္းစမ္းရမည္ျဖစ္သည္။
ထိုမွသာ သင့္အား ဘုရား သခင္ခ်စ္ေၾကာင္းကို၎၊ သင္သည္ ဘုရားသခင္အား အမွန္တကယ္ခ်စ္လာရန္အတြက္၎၊
ဘုရားသခင္သည္ သင္၏အထဲသို႔ သူ၏ ေမတၱာေတာ္ကို သြန္းေလာင္းမည္ျဖစ္သည္။ ထိုအခါ က်မွသာ သင္၏အသက္တာ၌
စိုးရိမ္းပူပန္မႈမ်ား၊ ေၾကာက္ရြံ႕မႈ႕မ်ားတို႔သည္ သင္တို႔ ထံမွ ေပ်ာက္ကြယ္ကာ သင္၏သိတ္ႏွလံုးသည္လည္း
၀မ္းေျမာက္ျခင္းႏွင့္ျပည့္၀ေစလာမည္ျဖစ္သည္။
စတုတၳအေနႏွင့္သင္သည္ ေသျခင္းမွလြတ္ေျမာက္လာရန္လိုသည္။
ေသျခင္းမရဏာသည္ သင္ေမြးသည့္အခ်ိန္မွစၿပီး
အရိပ္သဖြယ္လိုက္လာသည္။ ကေလးမ်ားကို ေကၽြးေမြးျပဳစုရာ၌ ထိုသို႔ေသာ အေတြ႕အ ႀကံဳမခံစားဘူးသည္
မိဘရွိမည္မဟုတ္ပါ။ ကေလးတစ္ေယာက္ ျပင္းထန္စြာဖ်ားနာေသာအခါ ကေလး၏ေသျခင္းအရိပ္သည္ မိဘအေပၚ
သို႔ ထင္ရွားလာသေယာင္ရွိသည္။ “တကယ္လို႔ေသသြားလွ်င္” မိဘမ်ားသည္ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းႏွင့္
ေျပာၾကသည္။
ေသျခင္းသည္ စိုးရိမ္ျခင္းအရင္းအျမစ္၌ရွိသည္။
သင္သည္ ခ်မ္းသာႂကြယ္၀ၿပီး စည္းစိမ္ကို ခံစားရေသာ္လည္း ေသျခင္းသည္ သင့္အနား သို႔ေရာက္လာပါက
အရာခပ္သိမ္းတို႔ကို ခ်န္ထားခဲ့ရမည္ျဖစ္သည္။ ထိုေသျခင္းႏွင့္အနတၱျဖစ္ျခင္းမွ မည္သူကယ္တင္မည္နည္း။
မည္သူ က သင့္ကို မည္သည့္နည္းျဖင့္ ႏွစ္သိမ့္ေပးႏိုင္ပါေစ သင္သည္ေသျခင္း၏ေၾကာက္ရြံ႕ထိတ္လန္႔ျခင္းႏွင့္
ရင္ဆိုင္ေတြ႕ႀကံဳရေသာအခါ၌၎၊ ႏွစ္သိမ့္ျခင္းသည္ အခ်ည္းႏွီးသာျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ျဖစ္ေသာ
နာဇရက္ၿမိဳ႕သားေယ႐ႈသည္ လူ၏သမိုင္း၊ လူ၏အေတြ႕အႀကံဳတို႔ကို လက္၀ါးကပ္တိုင္ ၌ တင္သတ္ရန္အတြက္
ေလာကသို႔ႂကြလာသည္။ သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔တြင္ ေသျခင္းမွရွင္ျပန္ထေျမာက္သည္။ ထို႔ေနာက္
ေကာင္း ကင္သို႔ျပန္၍ တက္ႂကြသြားသည္။ ေယ႐ႈသည္ သူ၏ကတိေတာ္အတိုင္း ျပန္လည္တက္ႂကြေၾကာင္းသက္ေသအျဖစ္
လူအားလံုးအေပၚသို႔ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို သြန္းေလာင္းေပးခဲ့သည္။ ေယ႐ႈသည္ ခမည္းေတာ္၏လက်္ာေတာ္ဘက္၌
ထိုင္ရင္းဥပဇၩာယ္ဆရာတည္း ဟူေသာ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ထံသို႔ေစလႊတ္သည္။
ေယ႐ႈသည္ (ေယာဟန္၊၁၁း၂၅)၌ “ငါသည္ထေျမာက္ျခင္းအေၾကာင္း၊
အသက္ရွင္ျခင္းအေၾကာင္းျဖစ္၏ ငါ့ကိုယံုၾကည္ေသာသူသည္ ေသ လြန္ေသာ္လည္း ရွင္လိမ့္မည္၊ ငါ့ကို
ယံုၾကည္၍ အသက္ရွင္ေသာသူရွိသမွ်တို႔သည္လည္း ေသျခင္းႏွင့္အစဥ္မျပတ္ကင္းလြတ္ၾကလိမ့္ မည္”
ဤအရာမ်ားကို ယံုၾကည္ပါသေလာ ဟု ဆို၏။
ထို႔ေၾကာင့္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းႏွင့္
အသက္ရွင္ျခင္းျဖစ္ေသာေယ႐ႈကို သင္ယံုၾကည္ပါက သင္သည္ ေသျခင္းကို ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမွ လြတ္ေျမာက္မည္ျဖစ္သည္။
သင္သည္ မ်က္ရည္ယိုျခင္း၊ မယံုသကၤာျဖစ္ျခင္း၊ ေ၀ဒနာခံစားျခင္းႏွင့္ ၀မ္းနည္းျခင္းမရွိေသာ
ထာ၀ရေနရာ ကို သင္ရခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ သင္သည္ ေသျခင္းမွ အသက္ရွင္ျခင္းသို႔ ကူးေျမာက္ျခင္းအားျဖင့္
ထိုသို႔ေသာေနရာကိုရရွိႏိုင္ၿပီျဖစ္သည္။ ယခု သင္၏က်န္ေသးေသာ အခ်ိန္၌ တကယ္ေကာင္းျမတ္ျခင္း
ခံစားႏိုင္ၿပီျဖစ္သည္။
ခ်စ္ေသာ ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ာ - လြတ္လပ္ျခင္းကို သင္အမွန္တကယ္ခံစားလိုပါသလား။ ခံစားလိုပါက
ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကို သင္၏ ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံပါ။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ျပည့္ပါ။
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အေပၚ၌ ခိုင္ခန္႔စြာရပ္ပါ။ ထိုသို႔ရပ္တည္ေသာအားျဖင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္
သင္သည္ ေလာဘမွ၎၊ ျပဳေနၾကမေကာင္းမႈမွ၎၊ အသက္တာ၏စိုး ရိမ္ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမွ၎၊ ေသျခင္းမွ၎၊
လြတ္ေျမာက္ျခင္းကို၎ သင္ရလိမ့္မည္။ သင္သည္ လြတ္ျခင္းအခြင့္ကို အမွန္တကယ္ရေသာ သူအျဖစ္
အသက္ရွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ယခုမွစ၍ သင္၏အသက္တာ၌ စိတ္ခ်မႈႏွင့္ အသက္ရွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
Comments