႐ုန္းကန္ျခင္းမရွိေသာအသက္တာ (အပိုင္း ၂)



ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးရဲ႕၀င္ေပါက္က ဘာေတြလဲ
==============================
          ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕အသက္တာထဲမွာ ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးကို ၀င္ခြင့္ေပးတတ္တဲ့တံခါးေပါက္ သံုးေပါက္ရွိတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္း၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕မာန္မာနနဲ႔ ျငင္းခံုျခင္းတို႔ပဲျဖစ္တယ္။ ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးကို ဆီးတားဖို႔ ရန္ေတြ႕ျခင္းအားျဖင့္ ခ်ဥ္းကပ္၀င္ေရာက္လာတဲ့ ရန္သူကို တံခါးဖြင့္မေပးဘဲ ျငင္းပယ္ျခင္းနဲ႔ တံခါးေတြကို ေသာ့ခတ္တတ္ဖို႔ သင္ယူရပါမယ္။
>>ႏႈတ္ခမ္းတံခါးေပါက္<<
          လွ်ာသည္ မီးျဖစ္၏။ ဒုစ႐ိုက္၏ေလာကဓာတ္လည္းျဖစ္၏။ ထိုသို႔ႏွင့္အညီ၊ လွ်ာသည္ ငါတို႔၏အဂၤါတို႔တြင္တည္၍ တစ္ကိုယ္လံုးကို ညစ္ညဴးေစ၏။ ဇာတိစက္ကိုလည္း ႐ႈိ႕တတ္၏။ မိမိသည္လည္း ငရဲမီး႐ႈိ႕ျခင္းကို ခံလ်က္ရွိ၏။ (ယာ၊၃း၆)။
          မွားယြင္းတဲ့ စကားလံုးေတြ(သို႔) မေျပာသင့္တဲ့အခ်ိန္မွာ ေျပာမိတဲ့စကားလံုးေတြက မီးေမြးသလို ျဖစ္တတ္တယ္။ မီးထဲမွာ မွားယြင္းတဲ့စကားလံုးေတြကို သြန္းေလာင္းေလေလ မီးေတာက္ေလာင္ႏႈန္းဟာ ျပင္းထန္ေလေလျဖစ္တယ္။ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာ ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္လွ်ာကို ပိတ္ဖို႔သင္ယူခဲ့ပါတယ္။ မီးမေတာက္ေလာင္ဖို႔ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းလမ္းက ေလာင္စာကို ဖယ္ရွားဖို႔ျဖစ္တယ္။ ေလာင္စာထည့္ေပးတတ္တဲ့အေလ့အထကို ရပ္တန္ဖို႔လိုပါတယ္။
          အျငင္းပြားမႈေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ ထပ္မေျပာဖို႔ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ျခင္းအားျဖင့္ ေရွာင္လႊဲလို႔ရပါတယ္။ “ျဖည္းညႇင္းေသာစကားသည္ စိတ္ကို ေျဖတတ္၏။ ၾကမ္းတမ္းေသာစကားမူကား၊ အမ်က္ကို ႏႈိးေဆာ္တတ္၏။”(သုတၱံ၊၁၅း၁)။ ၿပီးေတာ့ သုတၱံ၊၁၅း၄ မွာ “ျဖည္းညႇင္းေသာလွ်ာသည္ အသက္ျဖစ္၏။” လို႔ ေဖာ္ျပပါတယ္။ စကားလံုးေတြထဲမွာ တန္ခိုးရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔မွာ ဖန္တီးျခင္းနဲ႔ ဖ်က္ဆီးျခင္းတန္ခိုး ႏွစ္မ်ဳိးစလံုးကို သယ္ ေဆာင္လာႏိုင္တယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕တန္ခိုးကို သယ္ေဆာင္ႏိုင္သလို စာတန္ရဲ႕တန္ခိုးကိုလည္း သယ္ေဆာင္ႏိုင္တယ္။ ႏူးညံ့တဲံစကားလံုးမွာ က်န္းမာေစႏိုင္တဲ့ အစြမ္းတန္ခိုးရွိတယ္။ ႏူးညံ့တဲ့စကားလံုးနဲ႔ေျဖၾကားျခင္းက ကေသာင္းကနင္းျဖစ္ျခင္းအလယ္မွာ ၿငိမ္သက္ျခင္းကို သယ္ေဆာင္လာပါတယ္။
          ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္ခမ္း၀မွာ ရန္ေတြ႕ေစတဲ့ တန္ခိုးရွိမွန္းကၽြန္မသိတဲ့အခါမွာ ကၽြန္မရဲ႕စကားအေျပာအဆိုကို ပိုၿပီးဂ႐ုစိုက္လာပါတယ္။ စကားဆက္ေျပာဖို႔လိုလာရင္ စကားလံုးကို သတိနဲ႔ေရြးခ်ယ္ပါတယ္။ အသံအနိမ့္အျမင့္နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အရိပ္အကဲကို ပိုဂ႐ုစိုက္ပါတယ္။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ရဲ႕ခ်က္ခ်င္းေဆာင္ရြက္ဖုိ႔အခ်က္ျပျခင္းကို နာခံျခင္းက ေအာင္ျမင္ျခင္းဆီကို အၿမဲဦးတည္ေစပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ နာခံျခင္းမရွိဘဲ ကိုယ့္အလိုဆႏၵအတိုင္း ထင္ရာစိုင္းျခင္းက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ အသက္တာကို တိုက္ခိုက္ခံရဖို႔ နတ္ဆိုးကို ဖိတ္ေခၚတာျဖစ္တယ္။
          ဩဗဒိ၊၁း၃က “သင္၏မာနသည္ သင့္ကိုလွည့္စားၿပီ”လို႔ ေျပာပါတယ္။ မာနက လူကို လွည့္စားမယ္။ ၿပီးေတာ့လံုး၀မွားရင္ေတာင္ လံုး၀မွန္တယ္လို႔ သူ႔ကိုယ္သူ ထင္ျမင္ေစပါတယ္။ ဒီလွည့္စားျခင္းအေၾကာင္းကို ေနာက္အခန္းမွာ ေဆြးေႏြးပါမယ္။
          စီရင္ျခင္း၊ အျပစ္တင္ေ၀ဖန္ျခင္းနဲ႔ အတင္းေျပာျခင္းက ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးကို ႀကိဳဆိုဖိတ္ေခၚပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအရာအားလံုးက မာနကေနေပါက္ဖြားလာတာျဖစ္တယ္။ စီရင္ျခင္းက “နင္ဟာ သစၥာေဖာက္ျဖစ္တယ္။ ငါေတာ့ မဟုတ္ဘူး”လို႔ ေျပာပါတယ္။
          မာနနဲ႔အျပစ္တင္စီရင္ျခင္းေၾကာင့္ ဖ်က္ဆီးျခင္းကို ခံရတဲ့ ပံုဥပမာကို (လုကာ၊ ၁၈း၁၀-၁၄)ထဲမွာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေတြ႕ရပါတယ္။
          “လူႏွစ္ေယာက္တို႔သည္ ဆုေတာင္းပဌနာျပဳျခင္းငွာ ဗိမာန္ေတာ္ေပၚသို႔ တက္ၾက၏။ တစ္ေယာက္ကား ဖာရိရွဲျဖစ္၏။ တစ္ေယာက္ကား အခြန္ခံျဖစ္၏။ ဖာရိရွဲသည္ တစ္ေယာက္တည္းရပ္လ်က္၊ အိုဘုရားသခင္၊ သူတစ္ပါးတို႔သည္ အႏိုင္အထက္ လုယူျခင္း၊ မတရားသျဖင့္ က်င့္ျခင္း၊ သူ႔မယားကိုျပစ္မွားျခင္းအျပစ္ရွိသကဲ့သို႔ အကၽြႏ္ုပ္၌မရွိသည္သာမက၊ ဤအခြန္ခံကဲ့သို႔ပင္ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ ေက်းဇူးေတာ္ႀကီးလွေပ၏။ အကၽြႏ္ုပ္သည္ ခုႏွစ္ရက္ တြင္ ႏွစ္ရက္အစာေရွာင္ပါ၏။ ဥစၥာရွိသမွ်တို႔ကို ဆယ္ဖို႔တစ္ဖို႔လွဴပါ၏ဟူ၍ ဆုေတာင္းပဌာနာျပဳ၏။ အခြန္ခံမူကား၊ အေ၀းကရပ္၍ ေကာင္းကင္သို႔ေမွ်ာ္မၾကည့္၀ံ့ဘဲ ရင္ပတ္ကို  ခတ္လ်က္၊ အို ဘုရားသခင္၊ အျပစ္မ်ားေသာ အကၽြႏ္ုပ္ကို သနားျခင္းက႐ုဏာစိတ္ရွိေတာ္မူပါဟု ဆုေတာင္းေလ၏။ ငါဆိုသည္ကား၊ ထိုသူသည္ အျပစ္ေျပလ်က္ မိမိအိမ္သို႔ ျပန္သြား၏။ ဖာရိရွဲမူကား အျပစ္မေျပ။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကိုယ္ကိုယ္ကိုခ်ီးေျမႇာက္ေသာသူမည္သည္ကား၊ ႏွိမ့္ခ်ျခင္းသို႔ ေရာက္လတၱံ႕။ ကိုယ္ကိုယ္ကို ႏွိမ့္ခ်ေသာသူမည္သည္ကား၊ ခ်ီးေျမႇာက္ျခင္းသို႔ ေရာက္လတၱံ႕ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။”
          မာနက ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဆုေတာင္းခန္းထဲအထိလိုက္ပါလာတယ္ဆိုတာ သတိျပဳပါ။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရဲ႕ အမွားေတြအတြက္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ဆုေတာင္းေပးေနတယ္လို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ထင္ေကာင္းထင္ၾကပါလိမ့္မယ္။ တကယ္ေတာ့ အျပစ္ တင္ေ၀ဖန္ျခင္းနဲ႔စီရင္ျခင္းကို ထုတ္လႊတ္ေနၾကတာျဖစ္တယ္။ အျခားလူကို လမ္းမွန္ေရာက္ဖို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ႀကိဳးစားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မာနက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕အားနည္းခ်က္ကို မျမင္ႏိုင္ေအာင္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ရဲ႕ ဥာဏ္မ်က္စိကို ကြယ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္ပါ တယ္။
>>ျငင္းခံျခင္း တံခါးေပါက္<<
          ဖာရိ္ရွဲေတြဟာ သမၼာက်မ္းစာအေပၚမွာ ျငင္းခံုဖို႔အခ်ိန္အမ်ားႀကီး ျဖဳန္းခဲ့ၾကတ့ဲအေၾကာင္း သမိုင္းက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေျပာျပပါတယ္။ ရန္ေတြ႕ျခင္းနရဲ႕အျခားစကားလံုးအသံုးအႏႈန္းက ‘ျငင္းခံျခင္း’ဆိုတဲ့ စကားလံုးပဲ ျဖစ္တယ္။ ခရစ္ ယာန္ေတြဟာ မၾကာခဏ က်မ္းစာကို အျငင္အခံုလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ ခိုက္ရန္ျဖစ္ပြားၾကပါတယ္။ တစ္ေယာက္ရဲ႕စဥ္းစားပံုက တစ္မ်ဳိး၊ ေနာက္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ယံုၾကည္ခံယူခ်က္က တစ္ဖံုျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ကိုယ့္အယူအဆမွန္ေၾကာင္း သူတစ္ပါးလက္ခံလာဖို႔ ႀကိဳးပမ္းတတ္ၾကပါတယ္။ မၾကာခဏအဲသလို ကိစၥေတြေၾကာင့္ ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးက ၀င္ေပါက္ရသြားၿပီး ပ်က္စီးဆံုး႐ႈံးၾကရပါတယ္။ မိတ္သဟာယပ်က္သြားတတ္ပါတယ္။
          ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အေပၚမွာ အျငင္းပြားျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစတာ မာနရဲ႕ဥာဥ္ဆိုးေၾကာင့္ျဖစ္တယ္။ ဒီအရာဟာ ဘုရားသခင္စက္ဆုပ္ရြံရွာတဲ့အရာျဖစ္တယ္။ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္က အျငင္းပြားျခင္း၊ အခ်င္းခ်င္းၿပိဳင္ဆိုင္ျခင္း၊ ရန္ေတြ႕ျခင္းကို ဆန္႔က်င္ပါတယ္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အားလံုးကို သိတယ္လို႔ထင္ေနတဲ့ ကာလပတ္လံုး ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဟာ ဘာမွမသိေသးတဲ့သူေတြျဖစ္တယ္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔မွာ သင္ယူခံယူစရာအမ်ားႀကီးရွိ ေသးတယ္လို႔ခံယူတဲ့အခါ ဥာဏ္ပညာအလင္းရႏိုင္တဲ့အရပ္ကို စတင္ေရာက္ရွိလာၿပီ ျဖစ္တယ္။ တမန္ေတာ္ေပါလုက ဒီလိုေျပာခဲ့ပါတယ္။
          “အေၾကာင္းမူကား၊ ေယ႐ႈခရစ္တည္းဟူေသာ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွာ အေသခံေတာ္မူေသာ သခင္မွတပါး၊ အဘယ္အရာကိုမွ် သင္တို႔တြင္ ငါမသိလိုဟု ငါစိတ္ျပဌာန္းျခင္းရွိ၏။”(၁ေကာ၊၂း၂)။
          ေပါလုဟာ ဖာရိရွဲတစ္ေယာက္ျဖစ္႐ံုမက ဖာရိရွဲရဲ႕သားလည္းျဖစ္တယ္လို႔ သူ႔ကိုယ္သူ၀န္ခံခဲ့တယ္။ သူဟာ ထိပ္သီးဖာရိရွဲတစ္ဦးျဖစ္ခဲ့တယ္။ အျမင့္ဆံုးပညာကို သင္ယူခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ခရစ္ေတာ္နဲ႔ သူရဲ႕ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္း ကို သိတဲ့အခါ သူတတ္ခဲ့၊ သိခဲ့ပညာအားလံုးကို စြန္႔ပစ္ခဲ့ပါတယ္။ ခရစ္ေတာ္နဲ႔ သူရဲ႕အေသခံျခင္းကို သိကၽြမ္းဖို႔ လိုတယ္လို႔လည္း ၀န္ခံခဲ့ပါတယ္။
          မၾကာခဏ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဟာ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို နားမလည္ၾကတဲ့အတြက္ ၎ကို ခ်န္ထားၿပီး သိပ္အေရးႀကီးတဲ့ သင္ခန္းစာေတြ လြတ္သြားတတ္ၾကတယ္။ ေရာမဩ၀ါဒစာေစာင္ထဲမွာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဟာ ခရစ္ေတာ္နဲ႔အ တူ ဒုကၡဆင္းရဲကို မခံရင္ သူနဲ႔အတူ မစိုးစံရဘူးလို႔ေျပာပါတယ္။
          “သားမွန္လွ်င္ အေမြခံ၊ ဘုရားသခင္၏အေမြခံျဖစ္ၾက၏။ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ ဘုန္း၀င္စားမည္အေၾကာင္း၊ ထိုသခင္ႏွင့္အတူ ဆင္းရဲဒုကၡကို ခံရလွ်င္၊ ထိုသခင္ႏွင့္ ဆက္ဆံေသာ အေမြခံလည္း ျဖစ္ၾက၏။” (ေရာမ၊၈း၁၇)
          အခုေတာ့ ကၽြန္မဟာ ၿငိမ္သက္ျခင္းအသက္တာထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ အသက္ရွင္ေနရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအေျခအေနကို ေရာက္လာဖို႔ ကၽြန္မရဲ႕မာနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္လွ်ာကို သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ရဲ႕ လမ္းညႊန္ခ်က္အတိုင္း ပိတ္ တတ္ဖို႔အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ ဒုကၡခံၿပီး သင္ယူခဲ့ရပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မွန္လွၿပီလို႔ ထင္တ့ဲအခ်ိန္ဟာ ကၽြန္မလံုး၀မွားယြင္းေနတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း ဆက္လက္သင္ယူစရာရွိပါတယ္။
          အဖဘုရား ကၽြႏ္ုပ္မွားတဲ့အခါမွာ အလြယ္တကူ ၀န္ခံတက္ဖို႔၊ ကိုယ့္အမွားကို ျမင္တတ္ဖို႔၊ မစေတာ္မူပါ။ ကၽြႏ္ုပ္ရဲ႕ႏႈတ္အားျဖင့္ ရန္ေတြ႕ျခင္းဥာဥ္ဆိုးကို ၀င္ခြင့္ေပးမိတဲ့အရာတိုင္းအတြက္ ကၽြႏ္ုပ္ေနာင္တရပါတယ္။ အခုပဲ ၀င္ေပါက္ ေတြကို ပိတ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သခင္၊ ကၽြႏ္ုပ္ရဲ႕အသက္တာထဲမွာ ၀င္ေပါက္ပြင့္ေတာ့မယ္အရာကို ႀကိဳတင္ျမင္တတ္ဖို႔ ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕သဘာ၀လြန္ စြမ္းရည္ကို ကၽြႏ္ုပ္ကို ေပးသနားေတာ္မူပါ။ ရန္ေတြ႕ျခင္းနဲ႔ ဖ႐ုိဖရဲမျဖစ္ ခင္ တံခါးကို ခ်က္ခ်င္းပိတ္ႏိုင္ဖို႔ ကိုယ္ေတာ္ေက်းဇူးျပဳေတာ္မူပါ။ ၿပီးေတာ့ သခင္၊ ကိုယ္ေတာ္ရဲ႕ သဘာ၀ြန္ၿငိမ္၀ပ္ျခင္းထဲမွာ ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ဖို႔ ၀င္ေပါက္အားလံုးကို ပိတ္ႏိုင္တဲ့ ခြန္အားကို ေပးသနားေတာ္မူပါ။ အာမင္။
+++++
}}}}}}} Joyce Meyer {{{{{{

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့