႐ုန္းကန္ျခင္းမရွိေသာအသက္တာ အပိုင္း (၃)



ငါမွန္တယ္လို႔ငါထင္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ ငါမွားႏိုင္တယ္
==============================
          ရွင္ယာကုပ္ဩ၀ါဒစာေစာင္က ကၽြႏ္ုပ္တို႔အသက္တာထဲမွာ ရန္ေတြ႕ျခင္းနဲ႔ဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္းရွိမယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မွန္ကန္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ေလွ်ာက္လွမ္းေနတယ္လို႔ ခံယူေအာင္ လွည့္စားမယ့္အေၾကာင္း သြန္သင္ပါတယ္။
          သို႔မဟုတ္ သင္တို႔စိတ္ထဲမွာ ခါးစြာေသာဂုဏ္ၿပိဳင္ျခင္း၊ ရန္ေတြ႕ျခင္းရွိလွ်င္ သမၼာတရားကို မုသာျဖင့္ ဆန္၍မ၀ါၾကြားၾကႏွင့္(ယာကုပ္၊၃း၁၄)။
          လက္ေတြ႕နယ္ပယ္မွာ ဒီလို အဓိပၸါယ္ရတယ္။ ေဒးဗ္နဲ႔ ကၽြန္မဟာ ရန္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ မာနက ‘ကၽြန္မမွန္တယ္’လို႔ လႈံ႕ေဆာ္ၿပီး ေဒါသထြက္လာမယ္။ အျငင္းပြားလာမယ္။ ေနာက္ဆံုး ရန္ျဖစ္တဲ့အထိ ျဖစ္လာမယ္။ ဒီလိုျဖစ္တာ ေဒးဗ္က ကၽြန္မရဲ႕စကားကို နားေထာင္ဖို႔ ျငင္းဆန္တဲ့အတြက္ ျဖစ္တယ္။
          ဥပမာတစ္ခုကို ေပးပါေစ။ တစ္ညေနခင္းမွာ ေဒးဗ္နဲ႔ကၽြန္မဟာ အျခားဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ကို ညစာစားသြားဖို႔ ၀င္ေခၚဖို႔သြားၾကပါတယ္။ သူတို႔အိမ္ကို ကၽြန္မတို႔တစ္ခါပဲ ေရာက္ဖူးတယ္။ ၿပီးေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္က တကယ္ၾကာသြားၿပီ။ သူတို႔ဆီကို ဦးည္သြားေနခ်ိန္မွာ ေဒးဗ္က ကၽြန္မဘက္ကို လွည့္ၿပီး ေမးပါတယ္။ “သူတို႔အိမ္ကို ဘယ္လုိသြားရမလဲဆိုတာ ငါမသိေတာ့ဘူး။”
          “အို၊ ကၽြန္မ သိပါတယ္”လို႔ ေျပာၿပီး သူ႔ကို လမ္းညႊန္ေပးပါတယ္။ “သူတို႔အိမ္သြားတဲ့လမ္း ဟုတ္မယ္မထင္ဘူး”လို႔ ကၽြန္မ ညႊန္ျပၿပီးတဲ့အခါ သူက ေျပာပါတယ္။
          “ေဒးဗ္၊ နင္ ငါ့စကားဆိုရင္ ဘယ္ေတာ့မွ နားမေထာင္ေပးဘူး”လို႔ ကၽြန္မေအာ္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕အသံအေနအထားက သူ႔ကို ကၽြန္မဂုဏ္မျပဳႏိုင္တဲ့အေၾကာင္းကို ထင္ဟပ္ျပပါတယ္။ အဲသလို ေအာ္ဟစ္လိုက္မွပဲ ကၽြန္မညႊန္ျပတဲ့အတိုင္း ဆက္ေမာင္းသြားပါတယ္။ သူ႔ကို ကၽြန္မေျပာလိုက္တယ္။ သူတို႔က ဘယ္ရပ္ကြက္၊ ဘယ္လမ္းထဲမွာ ေနတယ္။ အိမ္က အညဳိ ေရာင္နဲ႔ဆိုၿပီး တစ္လမ္းလံုး ကၽြန္မကေျပာျပရပါတယ္။
          သူတို႔အိမ္လို႔ ကၽြန္မယံုၾကည္ထားတဲ့လမ္းကို ေရာက္သြားတဲ့အခါ လမ္းေဘးမွာ စက္ဘီးတစ္စီး လဲွထားတာကို ေတြ႕လိုက္ပါတယ္။ “ဒီလမ္းဟုတ္တယ္ဆိုတာ ငါသိတယ္”လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ “ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆုိရင္ ေနာက္ဆံုးတစ္ခါသြားတုန္းက အဲဒီစက္ဘီးလွဲထားတာကို သတိရလို႔ျဖစ္တယ္” ကၽြန္မမွန္တဲ့အေၾကာင္း သက္ေသျပဖို႔ သိပ္ျပင္းထန္ေနတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးထဲမွာ ကၽြန္မမွန္ကန္ေနေၾကာင္း လိမ္လည္ျခင္းက အကူအညီေပးခဲ့ပါတယ္။
          မာနနဲ႔လိမ္ညာျခင္းဟာ အၿမဲတမ္း ဒြန္တြဲေနပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ဆက္သြားၿပီး လမ္းဆံုးတဲ့အခါ ဘာျဖစ္သလဲဆိုတာ သင္သိသလား။ ကၽြန္မေျပာခဲ့သလို အိမ္က အညဳိေရာင္မဟုတ္ဘူး။
          သင္ မွန္ကန္ေၾကာင္း သက္ေသျပဖုိ႔ သင့္အေတြးထဲမွာ အခ်က္အလက္ေတြကို စုေဆာင္းခဲ့ဖူးသလား။ အဆံုးမွာေတာ့ အမွားနဲ႔ အဆံုးသတ္ဖူးသလား။ ဘုရားသခင္က ဒီလိုအေတြ႕အႀကံဳကို မာနနဲ႔ျပည့္တဲ့ ႏွလံုးသားက ရန္ေတြ႔ျခင္းကို ဖိတ္ေခၚတဲ့တံခါးေပါက္ျဖစ္တယ္လို႔ဆိုတာ ျပဖို႔ အသံုးျပဳပါတယ္။
          ေဒးဗ္နဲ႔ကၽြန္မ ဒီလိုအျဖစ္မ်ဳိးနဲ႔ ႀကံဳေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ ဘုရားသခင္က ဒီလိုေျပာလာဖို႔ ေစာင့္ေမွ်ာ္ပါတယ္။ “ငါ မွန္တယ္ထင္တာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ ငါ မွားႏိုင္ပါတယ္။” ဒီလိုရိုးစင္းၿပီး ႏွိမ့္ခ်တဲ့အျပဳအ မူကို အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင့္ အျငင္းပြားစရာ ကိစၥေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေရွာင္လႊဲႏိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
          ယံုၾကည္သူေတြဟာ ရန္ေတြ႕ျခင္းကို ေရွာင္ရွားရမယ္။     
          “သခင္ဘုရား၏ကၽြန္သည္ ရန္မေတြ႕ရ။ ခပ္သိမ္းေသာသူတို႔အား ျဖည္းညွင္းစြာျပဳေသာသူ၊ ဆံုးမဩ၀ါဒေပးျခင္းအမႈ လိမၼာေသာသူ၊ သည္းခံႏိုင္ေသာသူ ျဖစ္ရမည္” (၂တိ၊ ၂း၂၃)။
          အငယ္၊ ၂၄ ကို ေစ့ေစ့ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ရန္ေတြ႕ျခင္းကို ဘယ္လိုေရွာင္လႊဲလို႔ ရႏိုင္သလဲဆိုတာကို ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္တယ္။
          “မိုက္မဲ၍ ပညာကင္းေသာ ပုစာၦအေမးတုိ႔သည္ ရန္ပြားေစတတ္သည္ဟု သိမွတ္၍ ပယ္ရွားေလာ့”(၂တိ၊ ၂း၂၃)။
          ဒီက်မ္းပုိဒ္ရဲ႕ တကယ့္ဆိုလိုခ်က္က ဒီလိုျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္မယံုၾကည္တယ္။ “ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘာေျပာလို႔ေျပာမွန္းမသိတဲ့သူေတြနဲ႔ အက်ဳိးမဲ့ အရည္မရ အဖတ္မရ ျငင္းခံုေနတဲ့သူေတြကို ခပ္ ေ၀းေ၀းေရွာင္ပါ။” မၾကာခဏ လူေတြဟာ ဘယ္သူ႔အတြက္မွ အက်ဳိးမျဖစ္ထြန္းေစႏိုင္တဲ့ကိစၥနဲ႔ အျငင္းအခံု လုပ္တတ္ၾကပါတယ္။
          လြန္ခဲ့ဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြတုန္းက ေဒးဗ္နဲ႔ကၽြန္မဟာ ရွပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းထဲက မင္းသားမင္းသမီးေတြရဲ႕ အေၾကာင္းနဲ႔ ပက္သက္ၿပီး မဆီမဆိုင္
xxxxxxxx
႐ုန္းကန္ျခင္းမရွိေသာအသက္တာ
}}}}}} Joyce Meyer {{{{{{

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့