ေသေသာသူ၊ ျပန္ရွင္ေသာသူ၊ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကိုခံေသာသူ ႏွင့္ ေျဖလႊတ္ျခင္းကိုခံရေသာသူ



အခန္း (၉)
ေသေသာသူ၊ ျပန္ရွင္ေသာသူ၊ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကိုခံေသာသူ
ႏွင့္
ေျဖလႊတ္ျခင္းကိုခံရေသာသူ
(ေယာ၊ ၁၁ း ၄၃-၄၄)
====================================
            “ေသေသာသူ၊ ျပန္ရွင္ေသာသူ၊ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကိုခံေသာသူႏွင့္ ေျဖလြတ္ျခင္းကိုခံေသာသူတို႔ခံစားရေသာ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္” ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ကို ေ၀ငွလိုပါတယ္။ အေျချပဳရမည့္ က်မ္း ပိုဒ္မွာ (ေယာ၊၁၁း၄၃-၄၄) ျဖစ္ပါသည္။
            ယေန႔တြင္ ကမာၻ၌လူဦးေရ သန္းေပါင္းေျခာက္ေထာင္ရွိပါသည္။ သူတို႔အားလံုးသည္ ဘုရားသခင္၏ ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္၌ ရပ္ေနၾကပါက ဘုရားသခင္သည္ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္မည္သို႔ခြဲျခားမည္နည္း။ ကၽြန္ေတာ္အလြန္သိျမင္လိုသည္။
            ခ်စ္ေသာ …  ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ား
            ဘုရားသခင္သည္ လူတို႔ကို ေလးမ်ဳိးခြဲျခားမည္ျဖစ္သည္။ ၎တို႔မွာ ေသေသာသူ၊ ျပန္ရွင္ေသာသူ၊ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကိုခံေသာသူႏွင့္ ေျဖလႊတ္ျခင္းကိုခံရေသာသူဟူ၍ျဖစ္သည္။ မည္သည့္အမ်ဳိးအစားကို သိၿပီး ဘုရားသခင္၏ဘုန္းအသေရေတာ္ကို ၾကားေျပာ ေသာအသက္တာ၌ အသက္ရွင္ၾကရန္ျဖစ္သည္။
            ပထမအေနႏွင့္ -  ေသေသာသူအေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာလိုပါသည္။
            လူသည္ ေသမ်ဳိးျဖစ္သည္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သိၾကပါသည္။ လူအမ်ားတို႔သည္ မိမိတိုပ ခႏၶာကိုယ္ထက္ မိမိ၏၀ိညာဥ္အရင္ေသသည္ကို မသၾကပါ။ မိဘမ်ားမွ ေမြးေသာသူတိုင္းသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ ေသေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
            ထို႔ေၾကာင့္ ဒါ၀ိဒ္သည္ (ဆာလံ၊ ၅၁း၅)၌ “ငါသည္ ေမြးစကပင္ အျပစ္ပါလ်က္ရွိပါ၏။ အမိ၀မ္းထဲ၌ ပဋိသေႏၶ ယူစဥ္ပင္ အျပစ္စြဲပါ၏။”ဟု ေျပာရျခင္းျဖစ္ပါသည္။
            အျပစ္၏အခေသျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ “ပဋိသေႏၶယူစဥ္အျပစ္စြဲျခင္း” ႏွင့္ “ေမြးစကပင္ အျပစ္ပါျခင္း”တို႔သည္ အေသြးအသားႏွင့္ မဆိုင္ဘဲ ၀ိညာဥ္အသက္ႏွင့္ သက္ဆိုင္သည္။ ၎သည္ အာဒံႏွင့္ ဧ၀တို႔ကို ဘုရားသခင္၏ပံုသ႑ာန္ေတာ္ႏွင့္ဖန္ဆင္း ထားသည္ဟူ၍ ၀ိညာဥ္ေရးရာအျမင္ႏွင့္လည္းသက္ဆိုင္သည္။ လူသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ ဘုရားသခင္ႏွင့္ မိတ္သဟာယမဖြဲ႕ႏိုင္ပါ။
            ၀ိညာဥ္ေသေသာသူသည္ ခမ္းေျခာက္သြားသည့္ စမ္းေရႏွင့္တူသည္။ ၾကည္လင္လက္ဆက္ေသာေရမ၀င္ဘဲ အိုင္ေနသည့္ေရကို ေရဟုပင္ေခၚေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုသို႔ေသာေရသည္ ညစ္ညမ္းၿပီး၊ ရြံစရာျဖစ္သည္။ ေသေနေသာေရျဖစ္သည္။ ထုိသုိ႔ ေသာေရ၌ ပိုးေလာက္လန္းမ်ားသာ ကူးခတ္သြားလာၾကမည္ျဖစ္သည္။
            ထိုနည္းတူ ေသေသာ၀ိညာဥ္ကို ၀ိညာဥ္ဟုေခၚေသာ္လည္း ထိုသိုပေသာ ၀ိညာဥ္သည္ အသက္၏အေျခအျမတ္ျဖစ္ေသာ ဘုရားသခင္ထံမွ ျဖတ္ေတာက္သြားေသာ ၀ိညာဥ္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုသို႔ေသာ ၀ိညာဥ္သည္ ညစ္ညမ္းျခင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ ပ်က္စီးယို ယြင္းလာသည္။
            ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္ကို လုယူရန္ႏွင့္ ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွ ဘုရားျဖစ္ျခင္းကို သိမ္းပိုက္ရန္အတြက္ မစားရဟု ဘုရားသခင္ပညတ္ထားေသာ ေကာင္းမေကာင္းသိကၽြမ္းရာအသီးကို အာဒံယူၿပီးစားသည္။ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ အာဒံသည္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္ ထဲမွ ႏွင္ထုတ္ျခင္းကိုခံရသည္။ စီးေသာေရကိုျဖတ္ေတာက္ခံရသည့္ေရကဲ့သို႔ အာဒံသည္ အသက္ျဖစ္လာရာအသက္၏အေျခအျမစ္ျဖစ္ေသာ ဘုရားသခင္ထံမွအဆက္အသြယ္ျဖတ္ေတာက္ျခင္းကိုခံရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူ၏၀ိညာဥ္သည္ အေသျဖစ္လာသည္။ ထိုအခ်ိန္ မွစ၍ လူသည္ ေလာကႀကီးထဲသို႔ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ အေသေမြးၾကသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဧဖက္၊၂း၁ ၌ လူကို “အျပစ္ဒုစ႐ိုက္၌ေသေသာသင္တို႔”ဟု ေခၚသည္။
            ထုိ႔ေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ အေသျဖစ္ေသာသူသည္ ဘုရားသခင္၏အမ်က္ေတာ္ေအာက္၌ အဆက္မျပတ္ရွိေနၿပီး ဒုတိယေသျခင္းကို ခံရမည္ျဖစ္သည္။ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ အေသျဖစ္သည့္အေျခ၌ ခႏၶာကိုယ္တည္းဟူေသာမိမိ၏တဲႏွင့္ ကြာေသာသူသည္ ထာ၀ရကာလပတ္လံုးမီးေလာင္သည့္အမႈိက္ပံုထဲသို႔  ခ်ပစ္ျခင္းကို ခံၾကရမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔ေသာ အေျခအေနထဲသို႔ မက်ေရာက္ၾကရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သတိထားၾကရမည္ျဖစ္သည္။
            ဒုတိယအေနႏွင့္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုပါသည္။
            ယေန႔ အေျချပဳေသာက်မ္းပိုဒ္၌ ျပန္ရွင္ေသာ လာဇ႐ုအေၾကာင္းကို ေတြ႕ရပါသည္။ လာဇ႐ုသည္ ေလးရက္လံုးလံုးေသလြန္ခဲ့ပါၿပီ။ သူ၏အစြမ္းျဖင့္အသစ္ေသာအသက္ကို မမစႏိုင္ပါ။ သူသည္ ဘာသာေရးအခမ္းအနားက်င့္စဥ္သို႔မဟုတ္ ပညတ္တရားစသည္ အားျဖင့္ ျပန္၍ မထႏိုင္ပါ။ ယေန႔၌ပင္လွ်င္ ၀ိညာဥ္ေရးရာသခၤ်ဳိင္းဂူ၌ရွိေသာသူတစ္ေယာက္သည္ မည္မွ်ပင္မွန္ကန္ေျဖာင့္မတ္ေသာအက်င့္က်င့္ေနပါေစ။ သူ၏ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈအားျဖင့္ ျပန္ရွင္၍ မရႏိုင္ပါ။
            ေယ႐ႈသည္ လာဇ႐ုဂူေရွ႕၌ က်ယ္ေလာင္ေသာအသံျဖင့္ “လာဇ႐ုထြက္ေလာ့”ဟုေခၚေသာအခါ လာဇ႐ုသည္ ေယ႐ႈအမိန္႔အတိုင္း ျပန္ရွင္လာသည္။ ထုိနည္းတူ ၀ိညာဥ္ေရးရာ သခၤ်ဳိင္းဂူအထဲ၌ ရွိေသာသူစည္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္တန္ခိုးအားျဖင့္ ေယ႐ႈက “ထြက္လာခဲ့ေလာ့”ဟုေခၚေသာအခါမွသာလွ်င္ ထေျမာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
            ေယ႐ႈသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ ေသေသာသူကိုမည္ကဲ့သို႔ ရွင္ေစႏိုင္ပါသနည္း။
            ေယ႐ႈသည္ လူအားလံုးကိုယ္စား လက္၀ါးကပ္တိုင္၌ အေသခံျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေရွ႕ေတာ္၌ လူ၏ဆန္႔က်င္ပုန္ကန္ေသာ အျပစ္အားလံုးတို႔ကို ေက်ေအးေစသည္။ ေယ႐ႈသည္ သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔၌ ဘုန္းႀကီးစြာျဖင့္ ရွင္ျပန္ထေျမာက္သည္။ ဤ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ေယ႐ႈသည္ လူတို႔အား ေသျခင္းမွျပန္ရွင္ေစသည့္ အခြင့္အာဏာကို ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွရရွိသည္။
            (ဧဖက္၊၂း၄-၅) သည္ “သို႔ေသာ္လည္း ဂ႐ုဏာေတာ္ႏွင့္ ႂကြယ္၀ေတာ္မူေသာဘုရားသခင္သည္ ငါတို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူေသာ မဟာေမတၱာေတာ္အားျဖင့္ ဒုစ႐ိုက္အျပစ္၌ တည္လ်က္ရွိေနေသာ ငါတို႔ကို ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ အသက္ရွင္ေစေတာ္မူၿပီ။ ေက်းဇူးေတာ္ ေၾကာင့္သာ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ေရာက္ရ၏။”ဟုဆို၏။
            ထိုေၾကာင့္ ေယ႐ႈသည္ သူ႕ကို ယုံၾကည္ေသာသူမ်ားႏွင့္ အျပစ္ေနာင္တရေသာသူမ်ားအေပၚ၌ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေသာ အသက္တာသစ္ကို သြန္းေလာင္းသည္။ လူသည္ ေယ႐ႈကို သူ၏ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ ျပန္ရွင္ေသာအခါ မည္သည့္အသက္တာမ်ဳိးျဖစ္လာမည္နည္း။ သူသည္ ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္လာေၾကာင္းကို ခ်က္ခ်င္းသိရွိလာမည္ျဖစ္သည္။
            သမၼာက်မ္းစာသည္ (ဂလာတိ၊ ၄း၇)၌ “သို႔ျဖစ္၍ သင္တို႔သည္ ေနာက္တဖန္အေစအပါးကၽြန္မျဖစ္၊ သားပင္ျဖစ္ၾက၏” ဟုဆို၏။
            ထို႔ေၾကာင့္ ေယ႐ႈအားျဖင့္ ဘုရား၏သားျဖစ္လာေသာ သူတို႔သည္ ဘုရားဖန္ဆင္းသည့္ ႐ူပ၊ အ႐ူပကမာၻႀကီးကို အေမြခံၾကၿပီး သခင္ဘုရားႏွင့္ အတူကာလအစဥ္အဆက္ အေမြခံၾကမည္ျဖစ္ပါသည္။
            တတိယအေနႏွင့္ -  ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းခံေသာသူအေၾကာင္းကို ေဟာေျပာလိုပါသည္။
            လာဇ႐ုသည္ ေယ႐ႈ၏အမိန္႔ေတာ္အတိုင္း သခၤ်ဳိင္းဂူမွ ထြက္လာေသာအခါ သူ၏လက္မ်ားႏွင့္ ေျခေထာက္တို႔သည္ ပိတ္စမ်ားႏွင့္ တကိုယ္လံုးပတ္ထားကာ သူ၏မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးသည္ အ၀တ္ႏွင့္ စည္းထားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လာဇ႐ုသည္ ျပန္၍ရွင္ျပန္ထ ေျမာက္ေသာ္လည္း အသက္႐ႈျခင္းတစ္ခုမွအပ မည္သည့္အရာတစ္ခုမွမလုပ္ႏိုင္ပါ။ လာဇ႐ုကို တစ္ေယာက္တည္းထားရန္အတြက္ ေယ႐ႈသည္ မေျပာဘဲ သခၤ်ဳိင္းအ၀တ္တုိ႔ကို ခၽြတ္ၿပီး လႊတ္ရန္ မိန္႔ေတာ္မူသည္။
            ယေန႔လူမ်ားစြာတို႔သည္ ေယ႐ႈကို ယံုၾကည္ေသာအားျဖင့္ အျပစ္သခၤ်ဳိင္းတြင္းမွ ထြက္လာၾကေသာ္လည္း ယခင္ဆိုးယုတ္ေသာအသက္တာ၏ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကို ခံေနရၾကသည္။ သူတို႔သည္ ကယ္တင္ျခင္းကို ရရွိၾကၿပီ၊ ထေျမာက္ၾကေသာ္လည္း ယခင္အသက္ တာအတိုင္း မေကာင္းမႈတို႔သည္ သူအားပ်က္စီးေစပါက သူတို႔ကို ယံုၾကည္သူမ်ားဟု ေခၚ၍မရပါ။
            ၎သည္ “မိမိအန္ဖတ္ျပန္စားေသာ ေခြးကဲ့သို႔၎”၊ “ေရေဆးၿပီးေသာ၀တ္သည္ လူးေနေသာရြံ႕ထဲသို႔ျပန္သြားသကဲ့သို႔၎” ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ထိုသို႔ေသာ္ သူ၏ဩတပၸစိတ္ထဲ၌ မလံုမလဲခံစားၾကမည္ျဖစ္သည္။ သင္သည္ ေယ႐ႈကို ယံုၾကည္ေသာအက်ဳိးအျဖစ္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ သင္၏အထဲ၌ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ရန္ သင္သည္ အျပစ္ႏြံထဲ၌ ႐ုန္းကန္ေနဆဲျဖစ္သည္။ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ ေကာင္းေသာ ဩတပၸစိတ္သည္ သင့္ကို ဘုရားသခင္ထံေတာ္သို႔ လမ္းျပၿပီး စင္ၾကယ္ေသာ ဩတပၸစိတ္သည္ အျပစ္ဒုစ႐ိုက္တို႔ ကို စီရင္မည္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခ်ည္ေႏွာင္ထားေသာ အသက္တာအတိုင္း ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ရန္ႏွင့္ စိတ္ေသာကေရာက္ရန္ မလိုေတာ့ပါ။
            စတုတၳအေနႏွင့္ -  ေျဖလႊတ္ျခင္းခံရေသာသူ အေၾကာင္းကို ေျပာလိုပါသည္။
            ေျဖလႊတ္ျခင္းခံရသည္ဟု ဆိုသည္မွာ ကယ္တင္ျခင္းရေသာသူႏွင့္ လႊတ္ျခင္းအခြင့္ရေသာသူကို ဆိုလိုပါသည္။ ေယ႐ႈသည္ လာဇ႐ုအား အသက္ျပန္ေပးေသာအခါ၌ ေယ႐ႈက “သခၤ်ဳိင္းအ၀တ္တို႔ကို ေျဖၾကပါ” ဟုဆို၏။ ဤစကားသည္ သင္၏စိတ္၀ိညာဥ္ အသက္ျပန္ရွင္သည္ႏွင့္အညီ သင့္အား ခ်ည္ေႏွာင္ထားေသာ စိုးရိမ္ပူပန္မႈမ်ား ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမ်ား ေမွ်ာ္လင့္ရာမဲ့ျခင္းမ်ား၊ မုန္းတီးျခင္းမ်ားစသည္တို႔ကို ေျဖပါဟု ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ သင္၏အျပစ္ရွိေသာ သေဘာ ေရာဂါမ်ားႏွင့္ ေ၀ဒနာတို႔ကို ေျဖလႊတ္ပါ။ က်ိန္ဆဲျခင္း မ်ား၊ ဆင္းရဲျခင္းႏွင့္ ၿငိဳျငင္ျခင္းမ်ားကို ခၽြတ္ပစ္လိုက္ပါ။ သင္၏စိတ္၀ိညာဥ္ခႏၶာကိုယ္၌ လြတ္လပ္ေသာသူျဖစ္ရန္ ဘုရားသခင္အလိုေတာ္ရွိသည္။
            သမၼာက်မ္းစာတြင္ (၃ေယာ၊၂)၌ “အခ်င္းခ်စ္သူ သင္၏စိတ္ႏွလံုးေကာင္းစားသကဲ့သို႔ သင္သည္ အရာရာ၌ ေကာင္းစားျခင္းႏွင့္ က်န္းမာျခင္းရွိမည္အေၾကာင္း ငါဆုေတာင္း၏။” ဟုဆို၏။
            ထို႔ေၾကာင့္ သင္သည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ လႊတ္ျခင္းအခြင့္ရရွိရန္ ဘုရားသခင္အလိုေတာ္ရွိသည္။ ဘုရားသခင္သည္ သင့္အား ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ျပည့္ေစလိုသည္။ ယံုၾကည္ျခင္းႏွင့္ ျပည့္ေစလိုသည္။ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းႏွင့္၎၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္၎ ျပည့္ေစလိုသည္။
            ထို႔အျပင္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ၌လည္း သင့္အား ဘုရားသခင္လႊတ္ေစလိုသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ေဖာက္ျပန္ေသာ အသက္တာ ေသာက္စားေပ်ာ္ပါးေသာအသက္တာႏွင့္ ယစ္မူေသာအသက္တာမွ သင့္ကို လြတ္ေျမာက္ေစလိုသည္။
            ဘုရားသခင္သည္ သင့္အား အသိုင္းအ၀ိုင္း ပတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာတို႔၌ လြတ္ေျမာက္ျခင္းရရွိေစလိုသည္။ က်ိန္ဆဲျခင္းမ်ား၊ ဆင္းရဲဒုကၡႏွင့္ ၿငိဳျငင္ျခင္းတို႔မွ သင့္ကို ထြက္လာေစလိုပါသည္။ လာဇ႐ုကို အသက္ျပန္ရွင္ေစၿပီး သခၤ်ဳိင္းအ၀တ္မ်ား ခၽြတ္ေပးၿပီးေနာက္ သူသည္ ေယ႐ႈႏွင့္အတူ စားေသာက္ႏိုင္ၿပီျဖစ္သည္။ ယေန႔၌ပင္လွ်င္ သင္သည္ လံုးလံုးလ်ားလ်ား လႊတ္ျခင္းႏွင့္အသက္ရွင္ၿပီး ေယ႐ႈႏွင့္ေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ေသာ အသက္တာ၌ အသက္ရွင္ႏိုင္ပါသည္။ မ်ားစြာေသာ လူတို႔သည္ ၀ိညာဥ္ေသျခင္းမွ ျပန္ရွင္ၾကေသာ္လည္း ယခင္အသက္တာအတိုင္း မေကာင္းမႈမ်ားႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကို ခံေနရၾကေသးသည္။
            ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္ သူတို႔သည္ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းႏွင့္ စိတ္ခ်မႈကို ဆံုး႐ႈံးၾကရသည္။ သူတို႔သည္ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္း၊ တုန္လႈပ္ျခင္း အသက္တာ၌ အသက္ရွင္ၾကသည္။
            သူတို႔သည္ အျခားေသာသူမ်ားအတြက္ ပံုသက္ေသအျဖစ္ အသက္မရွင္ႏိုင္ၾကပါ။
            သင္သည္ ဘုရားသခင္၏ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္၌ အသက္ျပန္ရွင္ၿပီး လြတ္ျခင္းအခြင့္ရေသာသူျဖစ္ပါမည့္အေၾကာင္း လာဇ႐ုကဲ့သို႔ လြတ္ျခင္းအခြင့္ကိုရပါမည္အေၾကာင္း၊ အသက္တာ၌ေအာင္ျမင္ျခင္းရပါမည္အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းေပးပါသည္။

x x x x x x x x x x x x x x x x x x
## အသက္တာႏွင့္ နားလည္သိတတ္မႈ ##
]]}} ေဒါက္တာေဒးဗစ္ယံုကီခ်ဳိ {{[[

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့