ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေသာအသက္တာ




 ျမတ္ေသာပုလဲ


        ဘုရားသခင္၏အေၾကာင္းအရာခပ္သိမ္းသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ေတြးေတာႏုိင္ ေသာ အတိုင္းအတာထက္ ႀကီးျမတ္ေတာ္မူသည္။ ကိုယ္ေတာ့္အေၾကာင္းထက္ ကုိယ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာက သာ၍ႀကီးျမတ္ေတာ္မူသည္။ ဘုရားသခင္၏ ဇာ တိပကတိပင္လွ်င္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖစ္ေတာ္မူသည္။ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာေတာ္အေၾကာင္းေဖာ္ျပရႏ္ “အႏႈိင္းမဲ့” စကားလံုးကို ေရြးခ်ယ္ပါသည္။ သံုး ေလ့သံုးထမရွိေသာ စကားလံုး၊ ဘာသာေရးအာေဘာ္မဟုတ္ေသာ ေ၀ါဟာရကို တမင္တကာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ပံုတူဆင္တူယိုးမွား အထပ္ထပ္ကူးယူျခင္းကို မႏွစ္ၿခိဳက္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာေတာ္သည္ အႏႈိင္းမဲ့ျဖစ္ပါသည္။
          ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ပုထုဇဥ္လူသား၏ ေမတၱာတရားသည္ တိမ္ေကာလွပါသည္။ ကပ္ေစးႏွဲႏွေျမာတြန္႔တိုတတ္သည္။ အတၱဆန္လြန္းသည္။ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္ ၏ ေမတၱာေတာ္သည္ ဤကဲ့သို႔မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာေတာ္သည္ ႀကီး မားလွပါသည္။ အတိုင္းမရွိ၊ ေဘာင္မရွိ၊ အလြန္အကၽြံတရားလြန္သည္။ (ဧဖက္၊ ၃း၁၄-၁၉)မွ ရွင္ေပါလု၏ ဆုေတာင္းပတၳနာကို ျပန္လည္သတိရၾကရန္-

          အထက္ဆိုခဲ့ေသာအေၾကာင္းေၾကာင့္၊ ေကာင္းကင္ေပၚ ေျမႀကီးေပၚမွာ ရွိေသာအိမ္ေထာင္လံုးတည္းဟူေသာ သားေတာ္အေပါင္းတို႔၏ အခ်ဳပ္အျခာ ျဖစ္ေတာ္မူေသာ၊ ငါတို႔သခင္ေယ႐ႈခရစ္၏ ခမည္းေတာ္ေရွ႕မွာ ငါသည္  ဆုေတာင္း ေလ့ရွိ၏။ ဆုေတာင္းေသာအခ်က္ဟူမူကား ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ သင္တို႔သည္ အတြင္းလူကို ခြန္အားႏွင့္ ၿမဲၿမံခိုင္ခံ့ေစ၍ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခရစ္ေတာ္သည္ သင္တို႔၏စိတ္ႏွလံုးအထဲ၌ က်ိန္း၀ပ္ေတာ္မူမည့္အေၾကာင္း (ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ဘုရားသခင္တြင္ မည္သည့္အရာရွိသည္ကို စိတ္အာရံုျပဳရန္၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေရွးဦးစြာ သန္႔ရွႈင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္မွ ခိုင္းေစဖို႔လိုအပ္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြင္း၌ ကိုယ္ေတာ္ထားလိုေသာအရာကို ထားႏိုင္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အတြင္းပိုင္းတြင္ တစ္ခုခု ျပဳျပင္ဖန္တီးဖို႔ လိုအပ္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြင္း၌ ကိုယ္ေတာ္ထားလုိေသာအရာကို သိရွိႏိုင္ရန္ ရွင္ေပါလု၏ ဆုေတာင္းခ်က္ကို ဆက္လက္နားေထာင္ၾကည့္ပါ။) ဘုန္းေတာ္ၾကြယ္၀ျပည့္စံုျခင္းႏွင့္ ညီေလ်ာ္စြာ သင္တို႔အား ေပးသနားေတာ္မူ၍ ေမတၱာ၌ စိုက္ပ်ဳိးျခင္း၊ တိုက္ျမစ္လည္းက်တည္ျခင္းရွိသျဖင့္ သင္တို႔သည္ သန္႔ရွင္း သူအေပါင္းတို႔၏နည္းတူ အနံ၊ အလ်ား၊ အနက္အျမင့္တို႔ကို ပိုင္းျခား၍ သိျခင္းငွါ၎၊ ကိုယ္ဥာဏ္ႏွင့္မသိႏုိင္ေသာ ခရစ္ေတာ္၏ေမတၱာကို သိနားလည္ျခင္းငွါ၎၊ သင္တို႔ သည္တတ္စြမ္းႏိုင္သျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ ျပည့္စံုေတာ္မူျခင္းရွိသမွ်ႏွင့္အညီ ျပည့္စံု ပါမည့္အေၾကာင္း ငါ၌ဆုေတာင္းေလ့ရွိ၏။
         
          သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအျပည့္အစံုကို ကိုယ္ ေတာ္ဖန္တီးေသာတန္ဆာ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ထဲသို႔ ဘုရားသခင္ထည့္ထားလိုပါသည္။ ကုိယ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတာ္ အတိမ္အနက္၊ အက်ယ္အ၀န္း၊ အနိမ့္အျမင့္ ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား သိေစလိုပါသည္။ လူ႔ဥာဏ္ျဖင့္ မသိရွိႏိုင္ေသာ ေမတၱာတရား အေၾကာင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔အား သိေစလိုပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို လူ႔ဥာဏ္ပညာျဖင့္ တိုင္းတာ၍ မရႏိုင္ေသာ္လည္း သမၼာက်မ္းႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ေဖာ္ျပျခင္းအားျဖင့္ ရင္ထဲတြင္ ပိုက္ယူႏိုင္ပါသည္။
          ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္ကို တိုင္းတာရန္ စံခ်ိန္စံႏႈန္းအျဖစ္ လယ္ထဲ၌ ၀ွက္ထားေသာဘ႑ာဥပမာစကားကို အသံုးျပဳခဲ့ပါသည္။ ထိုဥပမာစကားမွာ -

          ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္ လယ္၌၀ွက္ထားေသာဘ႑ာႏွင့္တူပါ၏။ ထိုဘ႑ာကိုေတြ႕ေသာသူသည္ တဖန္ ဖံုးအုပ္၍ ၀မ္းေျမာက္ေသာစိတ္ႏွင့္ သြားၿပီး လွ်င္ ရတတ္သမွ်ကို ေရာင္းခ်၍ ထိုလယ္ကို ၀ယ္တတ္၏။

          ထိုဥပမာစကားကို ဤအတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္အနက္အဓိပၸါယ္ျပန္ဆိုပါသည္။ ေတြ႕ ေသာသူသည္ ေယရႈျဖစ္သည္။ လယ္သည္ ကမာၻေျမႀကီးျဖစ္၍ ဘ႑ာသည္ ေျမႀကီးေပၚ၌ရွိေသာ ဘုရားသခင္၏လူမ်ားျဖစ္ပါသည္။ ေယရႈအမွန္တကယ္အလို ရွိေသာအရာမွာ လယ္မဟုတ္ လယ္ထဲ၌၀ွက္ထားေသာဘ႑ာကို ရယူႏိုင္ရန္ လယ္ကို၀ယ္ယူျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေပးရမည့္ေစ်းမွာ ကိုယ္ေတာ္၌ရွိသမွ်ပစၥည္းျဖစ္ပါ သည္။ သူပိုင္ဆိုင္ရမည့္ဘ႑ာကို ခ်စ္ေသာေၾကာင့္ ၀မ္းေျမာက္စြာေဆာင္ရြက္ခဲ့ ပါသည္။ ထိုသတင္းစကားတစ္ခုလံုးကို ဤကဲ့သို႔ အေလးအနက္တင္ျပလိုပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္ေပးရေသာေစ်းမွာ ကိုယ္ေတာ္၌ရွိသမွ်အားလံုးျဖစ္ပါသည္။
          ဤဥပမာစကား၏ေနာက္မွကပ္ပါလာေသာ ဥပမာစကားကို အာရံုျပဳၾကရ ေအာင္ - ပထမဥမာစကားျဖစ္သည့္ လယ္၌၀ွက္ထားေသာဘ႑ာသည္ သူ႔လူမ်ား အေပၚထားရွိေသာ ခရစ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာပမာဏကို စံုေအာင္ေဖာ္ျပပါ သည္။ သို႔ေသာ္ ျမတ္ေသာပုလဲဥပမာစကားသည္ ပုထုဇဥ္လူသားတစ္ေယာက္ ခ်င္း၏ ၀ိညာဥ္အတြက္ ခရစ္ေတာ္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာပမာဏကို ေဖာ္ျပပါသည္။ အဖြဲ႕အစည္း အစုအေပါင္းမွ်ႏွင့္မဟုတ္ဘဲ တစ္ေယာက္ခ်င္းအေနျဖင့္ ဘုရားသခင္ သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူသည့္ အက်ဳိးေက်းဇုူးကို သံုးသပ္ႏုိင္ရန္ တစ္ ေယာက္ခ်င္းအတြက္ အေရးႀကီးပါသည္။ (မႆဲ၊ ၁၃း၄၅-၄၆)။

          “တနည္းကား ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္ ျမတ္ေသာပုလဲတို႔ကို ရွာေသာ ကုန္သည္ႏွင့္တူ၏။ ထိုကုန္သည္သည္ အလြန္အဘိုးထိုက္ေသာ ပုလဲကိုေတြ႕ေသာ အခါ သြား၍ မိမိရတတ္သမွ်ကို ေရာင္းၿပီးလွ်င္ ထုိပုလဲကုိ ၀ယ္ေလ့ရွိ၏။”

        ေဖာ္ျပၿပီးခဲ့ေသာ ဥပမာစကားႏွင့္တစ္ေျပးညီ၊ ထိုကုန္သည္သည္ ေယ႐ႈ ပင္ျဖစ္သည္ဟုု ကၽြႏ္ုပ္ယံုၾကည္ပါသည္။ ကုိယ္ေတာ္သည္ ကမာၻကို အေပ်ာ္လွည့္ လည္ေသာသူမဟုတ္ပါ။ လမ္းေဘးေစ်းဆိုင္မ်ားကို လိုက္လံၾကည့္႐ႈေသာသူ မဟုုတ္ပါ။ သူလိုခ်င္ေသာပစၥည္း၏တန္ဖိုးကို မွန္ကန္စြာ အကဲခတ္တတ္ေသာ ပုဂဳိလ္ျဖစ္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ တန္ဖိုးရွိေသာပုလဲတစ္လံုးကို ေတြ႕ရွိေသာ အခါ ရွိသမွ်ပစၥည္းမ်ားကို ေရာင္းခ်၍ရေသာေငြျဖင့္ ပုလဲကို ၀ယ္လိုက္လွ်င္ ေစ်း ကိုက္မည္ဟု သူသေဘာေပါက္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၌ မည္သူသည္ ထိုကဲ့သို႔ လုပ္ၾက သနည္း။ တန္ဖိုးႀကီးေသာ ေက်ာက္ျမတ္ရတနာ တစ္လံုးတည္းကုိ ပိုင္ဆိုင္ႏုိင္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အထဲမွ တစ္စံုတစ္ဦးသည္ မိမိ၌ရွိသမွ်ကို ေရာင္းပစ္ေလာက္ေအာင္ ထို ေက်ာက္ျမတ္ရတနာ၏တန္ဖိုးကို မွန္းဆအကဲျဖတ္တတ္မည္နည္း။
          ထုိပုလဲလံုး၏တန္ဖိုးသည္ ဘ႑ာရွိေသာ လယ္ကြင္း၏တန္ဖိုးႏွင့္ ထပ္တူ ထပ္မွ်ျဖစ္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္၌ရွိသမွ်အားလံုးကို စြန္႔လႊတ္၍ ေယရႈအတြက္ မည္သည့္ အဓိပၸါယ္ရွိသည္ကို ဦးစြာ ေ၀ဖန္သံုးသပ္ပါမည္။
          ပုလဲတစ္လံုးက မည္သို႔အဆိုျပဳသနည္း။ သမၼာက်မ္းစာထဲတြြင္ ပုလဲအဆို ျပဳေသာအရာတစ္ခုမွာ ဒုကၡေ၀ဒနာျဖစ္ပါသည္။ ေယရုရွလင္ၿမိဳ႕သစ္သို႔ ၀င္ေသာ လမ္းအားလံုးကို ပုလဲခင္းထားျခင္းမွာ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းပါသည္။ ေယ႐ုရွ လင္ၿမိဳ႕သစ္တြင္းသို႔ ၀င္ေသာလမ္းသည္ ဒုကၡေ၀ဒနာလမ္းမွလြဲ၍ အျခားလမ္းမရွိ ဟု ဆိုလိုပါသည္။ အျခား၀င္လမ္းမရွိပါ။ ကၽြႏု္ပ္နားလည္သေဘာေပါက္သည့္ အတိုင္းဆိုပါက ပုလဲသည္ မုတ္ေကာင္၏ကိုယ္တြင္းသို႔ အမႈိက္စတစ္ခု ထည့္ေပး ျခင္းျဖင့္ ယားယံကာ အနာတရျဖစ္ၿပီးမွ ပုလဲျဖစ္လာသည္။ မုတ္ေကာင္၏ကိုယ္ တြင္း၌ ေ၀ဒနာခံစားရျခင္းျဖင့္ ပုလဲျဖစ္ေပၚလာသည္။
          ထိုပုလဲလံုးသည္ ေစ်းကြက္ထဲသို႔ေရာက္လာရန္ အဆင့္ဆင့္ေဆာင္ရြက္ ရာတြင္ အေတာ္ပင္ လက္၀င္ပါသည္။ နက္႐ိႈင္းေသာပင္လယ္ထဲတြင္ မုတ္ေကာင္ မ်ားကို ေမြးျမဴဖို႔ရန္ လိုအပ္ပါသည္။ မုတ္ေကာင္ထဲမွ ပုလဲကို ထုတ္ယူရမည္။ ဤမွ် ႏွင့္မျပီးေသးပါ။ အေခ်ာကိုင္ဖို႔ အဆင့္ဆင့္လိုေသးသည္။ လယ္ထဲက ၀ွက္ထား ေသာဘ႑ာႏွင့္ သ႑ာန္တူလွပါသည္။ ေရာင္းခ်သည့္အဆင့္သို႔ ေရာက္ရွိလာရန္ ခြန္အားမ်ားစြာ စိုက္ထုတ္ရပါသည္။ ေယ႐ႈသည္ လယ္ကို ၀ယ္ယူၿပီးေနာက္ သူ႔ အတြက္ ဘ႑ာျပင္ဆင္ဖို႔ရန္ အေစခံမ်ားကို လယ္ထဲသို႔အပ္ႏွံခဲ့ပါသည္။ အလား တူသူ႔အတြက္ ပုလဲလံုးအသင့္ျဖစ္လာေစရန္ အေစခံမ်ား၏လက္ထဲ၌ အပ္ႏွံခဲ့ပါ သည္။
          ေယ႐ႈက ပုလဲလံုးတစ္ခုကို လက္ထဲတြင္ကိုင္၍ ေမတၱာတရားျဖင့္ ၀မ္း ေျမာက္ပီတီျဖစ္ေသာ မ်က္ႏွာေတာ္ႏွင့္႐ႈစားကာ “သင့္အတြက္ ငါေစ်းႀကီးႀကီးေပး လိုက္ရတာ ငါ့မွာရွိသမွ်ကုန္ေလေရာ”ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္ကို စိတ္ထဲတြင္ ျမင္ ေယာင္ၾကားေယာင္ၾကည့္ပါ။ ဤပုလဲဥပမာစကားသည္ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီႏွင့္ အမွန္တကယ္သက္ဆိုင္ပါသည္။ အဖြဲ႕လိုက္ စုေပါင္းျခင္း၊ အုပ္စုလုိက္သေဘာမ်ဳိး မဟုတ္ပါ။
          ေရွ႕သို႔ တစ္လွမ္းတိုးၾကည့္ပါ။ ဤအေၾကာင္းအရာသည္ အလြန္အေရး ႀကီးပါသည္။ တစ္ေယာက္တည္း ေရရြက္ၾကည့္ပါ။ “အဲဒီပုလဲဟာ ငါျဖစ္တယ္။ အဲ့ဒီ ပုလဲက ငါပဲ။ င့ါကို ကယ္ႏုတ္ဖို႔ အျခားသူမရွိတဲ့ၾကားထဲမွာ ငါ့အတြက္ ေယ႐ႈ အေသခံသြားပါလား”ဆိုၿပီး သင့္အား ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း သေဘာေပါက္ေစခ်င္ ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အမ်ားစုသည္ တန္ဖိုးမရွိေသာစိတ္၊ မစံုလင္ေသာစိတ္၊ အပယ္ ခံေသာစိတ္တို႔ျဖင့္ နပန္းလံုးေနၾကပါသည္။ လူျဖစ္ရျခင္းကို ဘုရားသခင္ အမွန္တ ကယ္ အလိုရွိသလားဟု သံသယ၀င္ေနၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေယာက္တိုင္း သည္ ေယ႐ႈက ရွိသမွ်အကုန္ခံ၍ ၀ယ္ယူေသာ ပုလဲတစ္လံုးစီျဖစ္သည္ကို သေဘာေပါက္႐ႈျမင္တတ္ရန္ အေရးႀကီးပါသည္။
          လြယ္ကူရွင္းလင္း၍ အလြန္အေရးႀကီးေသာ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္ ေလးပါးအေၾကာင္း ေ၀ငွလုိပါသည္။ ပထမ- ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ တစ္ဦးခ်င္းႏွင့္ဆိုင္သည္။ ဒုတိယ- နိစၥထာ၀ရျဖစ္သည္။ တတိယ- ေရွးမဆြကျဖစ္ သည္။ စတုတၳ- တားဆီး၍မရေအာင္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ တစ္ဦးခ်င္းႏွင့္ဆိုင္ေသာ ပုဂၢလိကအပိုင္ျဖစ္သည္။ မကုန္မခမ္းႏိုင္ေသာ နိစၥထာ၀ရ ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာသည္ ေရွးမဆြကပင္ျဖစ္ကာ ဆီးမရတားမရ ေအာင္ လူသားကို ခ်စ္ေတာ္မူသည္။ ဤအခ်က္ေလးခ်က္ကို ညႊန္ျပေသာ က်မ္း ပိုဒ္မ်ားကို ေလ့လာၾကည့္ၾကပါစို႔။

ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာေတာ္သည္
တစ္ဦးခ်င္းအတြက္ျဖစ္၍ နိစၥထာ၀ရျဖစ္သည္။
          ထာ၀ရဘုရားသည္ အေ၀းကပင္ ထင္ရွား၍ (အသစ္မဟုတ္၊ ေခတ္ ေဟာင္းအတိတိေဟာင္းက) မိန္႔ေတာ္မူသည္ကား အကယ္စင္စစ္ ထာ၀ရေမတၱာ ႏွင့္ သင့္ကုိငါခ်စ္၏ ထို႔ေၾကာင့္ က႐ုဏာေက်းဇူးကို သင္၌ၾကာျမင့္စြာျပ၏။
(ေယ၊ ၃၁း၃)။

          ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ ေရွးမဆြကျဖစ္လာခဲ့သည္။ ပုဂၢလိက တစ္ဦးခ်င္းကို ခ်စ္ေတာ္မူသည္။ မကုန္မခန္းႏိုင္ေသာ နိစၥထာ၀ရေမတၱာေတာ္ျဖစ္ သည္။ သူ၏ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို သူ႔ထံေတာ္သို႔ ဆြဲေခၚျခင္းျဖစ္ သည္။

ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ ေရွးမဆြကပင္ျဖစ္သည္။
        ငါတို႔သည္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ေမတၱာေတာ္အားျဖင့္ သန္႔ရွင္းလ်က္၊ အျပစ္ကင္းလြတ္လ်က္ရွမည့္အေၾကာင္း ဤကမာၻမတည္မရွိမွီ ငါတို႔ကို ခရစ္ေတာ္ ၌(ဘုရားသခင္) ေရြးေကာက္ေတာ္မူသည္ႏွင့္အညီ၊ေကာင္းကင္ဘံုႏွင့္ဆိုင္ေသာ အရာတို႔၌ ခပ္သိမ္းေသာဓမၼမဂၤလာတို႔ကို ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ ငါတို႔အား ေပးသနား ေတာ္မူေသာ ငါတို႔သည္ ေယ႐ႈခရစ္၏ ခမည္းေတာ္ ဘုရားသခင္သည္ ခ်စ္ေတာ္ မူေသာသားေတာ္ေၾကာင့္ သားအရာကို ရမည့္အေၾကာင္း ေရွးမဆြကပင္ ခြဲခန္႔ မွတ္သားေတာ္မူ၏။
(ဧဖက္၊၁း၃-၅)
ဤက်မ္းပိုဒ္မွ အဓိပၸါယ္ႏွစ္မ်ဳိး ေကာက္ႏုတ္ႏိုင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ေရွ႕ ေတာ္၌ ေမတၱာေတာ္အားျဖင့္ သန္႔ရွင္းလ်က္၊  အျပစ္ကင္းလ်က္ သို႔မဟုတ္ ဘုရား သခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ဘုရားသခင္တည္ရွိေတာ္မူသည့္ကာလပတ္လံုး သူ၏ေရွ႕ေတာ္ ၌ သန္႔ရွင္းလ်က္၊ အျပစ္ကင္းလ်က္၊ ခ်စ္ေတာ္မူေသာသားေတာ္ေၾကာင့္ ေရွးမဆြ ကပင္ ခြဲခန္႔မွတ္သားေတာ္မူ၏။ သို႔ေသာ္ မည္သည့္အဓိပၸါယ္ကို ေကာက္ယူေစ ကာမူ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ ေရွးမဆြကပင္ျဖစ္သည့္အေၾကာင္းမွာ ခိုင္ လႈံပါသည္။ ဤကမာၻကို မဖန္ဆင္းမီကတည္းက ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ခ်စ္ေတာ္မူ၍ ေရြးေကာက္ေတာ္မူၿပီး ခြဲခန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ မ်က္ႏွာေတာ္ကို ေထာက္၍ ကိုယ္ေတာ္၏ေမတၱာေတာ္ကို ခံစားရန္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏သက္တမ္းကို ခြဲခန္႔ ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။

ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ တားဆီး၍မရပါ

ဤအေၾကာင္းကို (သီ၊၈း၆) ၌ ႐ုိး႐ုိးေလး သီကံုးဖြဲ႕ဆိုထားပါသည္။ ေမတၱာ သည္ ေသျခင္းႏွင့္အမွ် တန္ဖိုးႀကီးပါ၏။ ေသျခင္းသည္ တားဆီး၍မရပါ။ ေသျခင္း ေရာက္လာသည့္အခါ ေနာက္ျပန္လွည့္ခိုင္း၍မရပါ။ ငါေသဖို႔ အဆင္သင့္မျဖစ္ေသး ဘူး။ ငါလက္မခံႏုိင္ေသးဘူးဟု ျငင္းဆို၍မရပါ။ မည္သူကမွ် ေသျခင္းတရားကို တားဆီးဖို႔ တန္ခိုးအာဏာမရွိပါ။ ေရွာလမုန္က “ေမတၱာသည္ ေသျခင္းႏွင့္အမွ် တန္ခိုးႀကီးပါသည္ဟု ဆိုပါသည္။ ဓမၼသစ္က်မ္းက ေျခတစ္လွမ္းပိုသည္။ ေယ႐ႈ သည္ ေသဆံုး၍ ေသျခင္းမွ ထေျမာက္သည့္အခါ ေမတၱာသည္ ေသျခင္းထက္ပို၍ အားသန္ေၾကာင္း သက္ေသျပေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ မဆီးမတားႏိုင္ေသာ စၾကၤ၀ဠာ၏ အႏုတ္လကၡဏာစြမ္းအားကို တားဆီး၍မရႏိုင္ေသာ စၾကၤ၀ဠာ၏အေပါင္းလကၡဏာ စြမ္းအားက အႏုိင္ယူခဲ့သညါ။ ထုိစြမ္းအားကား ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ေတာ္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြႏ္ုပ္ၾကားဖူးခဲ့ေသာ အဂၤလိပ္ေခတ္ေဟာင္းသီခ်င္းတစ္ပုဒ္က ဤကဲ့သို႔ဆိုပါသည္။
ေတာင္တန္ႀကီးေပၚျဖစ္လင့္ကစား
ေရအိုင္ေအာက္မွ ျဖစ္လင့္ကစား
ေမတၱာ၏လမ္းေၾကာင္း ေတြ႕ကိုေတြ႕လိမ့္မည္။

ေမတၱာသည္ သူ၏ရည္မွန္းခ်က္ကို ေအာင္ျမင္စၿမဲျဖစ္သည္။ တားဆီး၍ မရႏုိင္ပါ။ အဟန္႔အတားကို ဂ႐ုမစိုက္ပါ။ မည္သည့္အခက္အခဲကုိမဆို ျဖတ္သန္း သြားပါလိမ့္မည္။ သူသြားလိုေသာခရီးကို ေပါက္ေရာက္လိမ့္မည္။ ဘုရားသခင္၏ ေမတၱာသည္ အလားတူျဖစ္ပါသည္။
စဥ္းစားၾကည့္ပါဦး။ ဘုရားသခင္၏ေမတၱာေတာ္သည္ လူတစ္ဦးခ်င္းႏွင့္ သက္ဆိုင္သည္။ ထာ၀ရျဖစ္သည္။ ေရွးမဆြကျဖစ္သည္။ တားဆီး၍မရႏုိင္ပါ။ တစ္ ဖန္ မိမိကိုယ္ကို ေယ႐ႈ၏လက္ဖ၀ါးထဲက ပုလဲလံုးအျဖစ္ စိတ္ထဲတြင္ ျမင္ေယာင္ ၾကည့္ပါ။ ကုိယ္တုိင္ေရရြတ္ၾကည့္ပါ။ ကိုယ္ေတာ္၏ေမတၱာသည္ ငါ့အတြက္ျဖစ္၍ ထာ၀ရေမတၱာျဖစ္သည္။ ေရွးမဆြကထားခဲ့ေသာေမတၱာျဖစ္သည္။ ငါမလိုခ်င္ဘူး ဟု ျငင္းဆန္၍ရေသာေမတၱာမဟုတ္ပါ။ တစ္ဆက္တည္းမွာပင္ သတိရပါ။ ထိုပုလဲ လံုး၏တန္ဖိုးမွာ သူ႔မွာရွိသမွ်အကုန္ျဖစ္သည္။ “ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုယ္ေတာ္” ဟု ခံစားခ်က္အျပည့္ျဖင့္ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းပါ။
+ + + + + + + + + + + 
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေသာအသက္တာ
ေဒရက္ပရင့္စ္

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့