အသက္တာႏွင့္ နားလည္သိတတ္မႈ





အခန္း (၁၃)
ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအားမည္သို႔
ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးသနည္း
(ထြက္၊ ၃ း ၁ - ၄၈)
====================================
            “ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအား မည္သို႔ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးပါသနည္း” ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူး ေတာ္ကို ေ၀ငွလိုပါတယ္။ ယေန႔အေျချပဳရမည့္ က်မ္း ပိုဒ္မွာ (ထြက္၊ ၃း၁-၄၈) ျဖစ္ပါသည္။
            မေမြးေသးေသာ ကေလးငယ္ေလးသည္ မိခင္ထံမွ သဘာ၀ပညာအေမြတို႔ကိုရရွိသည္။ ထိုကေလးသည္ မိသားစုထံမွရေသာပညာ၊ ေက်ာင္းမွ ရေသာပညာႏွင့္ အသိုင္းအ၀ိုင္းမွရေသာပညာ၊ စသည္တို႔ကို အသက္တာတစ္ေလွ်ာက္လံုး၌ ရရွိသည္။ ထိုနည္းတူ ဘုရားသခင္သည္လည္း သူ၏အႀကံအစည္ေတာ္အတြက္ အသံုးျပဳရန္ ေရြးခ်ယ္သည့္ သားသမီးမ်ားကို ေလ့က်င့္ေပးသည္။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ယံုၾကည္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း၌ပင္လွ်င္ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ကို ဆက္လက္ၿပီး ပညာသင္ၾကားေပးၿပီး ေလ့က်င့္ေပးသည္။ သဲကႏၲာရထဲ၌ ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအား ေလ့က်င့္ေပးပံုကို ေလ့လာျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေပၚ၌ ဘုရားသခင္မည္သို႔ အလုပ္လုပ္သည္ကို ေဟာေျပာလိုပါသည္။
            ပထမအေနႏွင့္ - ဘုရားသခင္သည္ ၿခံဳပုတ္တစ္ခုမွေနၿပီး ေမာေရွအားထင္ရွားသည္။ သစ္ပင္မ်ားစြာထဲမွ ဘုရားသခင္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ ၿခံဳပုတ္တစ္ခု၌ ထင္ရွားေနပါသနည္း။
            ထိုသို႔ထင္ရွားျခင္းမွာ ေမာေရွအား စိုးရိမ္ဘြယ္ေကာင္းေသာ သင္ခန္းစာတစ္ခုကို သြန္သင္လိုေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္ လူမ်ားစြာထဲမွ လူတစ္ေယာက္ကို ေကာက္ယူေသာအခါ ရာထူးႀကီးေသာသူ၊ အ႐ိုအေသျပဳျခင္းခံရေသာသူ၊ ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာေသာသူ၊ အက်င့္ေကာင္းေသာသူတို႔ကို မေရြးပါ။ ဘုရားသခင္သည္ အထင္ေသးခံရေသာသူ၊ စြန္႔ပစ္ျခင္းခံရေသာသူ သို႔မဟုတ္ ဆင္းရဲေသာသူအထဲမွ စိတ္ႏွလံုးေၾကကြဲေသာသူကို ေရြးေကာက္ေလ့ရွိသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအားၿခံဳပုတ္တစ္ခုထဲ၌ ထင္ရွားသကဲ့သို႔ ထိုသို႔ေသာလူမ်ားထဲသို႔ ဘုရားသခင္သည္ သူ႕ကိုယ္သူထင္ရွားျခင္းကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သည္။
            ေမာေရွသည္ ဣသေရလတို႔ကို မိမိ၏ခြန္အားႏွင့္အစြမ္းျဖင့္ ကယ္ႏႈတ္ရန္ ႀကိဳးစားျခင္းသည္ အခ်ည္းႏွီးျဖစ္သြားၿပီးေနာက္ သဲကႏၲာရထဲသို႔ ထြက္ေျပးသြားသည္။ ထိုေနရာ၌ အႏွစ္ေလးဆယ္ပတ္လံုး စိတ္ဓာတ္ က်ဆင္းေနစဥ္တြင္ ဘုရားသခင္သည္ သူ၏ဘုန္းေတာ္ကို ထင္ရွားေစရန္ အသံုးျပဳလိုေသာေၾကာင့္ ေမာေရွထံသို႔ ေရာက္ရသည္။
            ၿခံဳပုတ္သည္ မီးေလာင္ေသာ္လည္း ကၽြမ္းသြားျခင္းမရွိသည္မွာ အံ့ဩဘြယ္ရာေကာင္းလွသည္။ ေလာကစည္းစမ္ခ်မ္းသာ၊ အာဏာႏွင့္ဂုဏ္သိကၡာတို႔သည္ ေန႔ရက္မ်ားေက်ာ္လြန္သည္ႏွင့္ ေပ်ာက္ကြယ္သြား ေသာ္လည္း ၿခံဳပုတ္ထဲ၌ရွိေသာ မီးလွ်ံျဖစ္သည့္ ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းအသေရေတာ္မွာ မူလက အစဥ္အဆက္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမည္မဟုတ္ေၾကာင္းကို အံ့ဩဘြယ္လကၡဏာက ျပသျခင္းျဖစ္သည္။
            လူအားလံုးတို႔သည္ ျမက္ပင္ကဲ့သို႔ျဖစ္ၿပီး သူတို႔၏ဘုန္းအသေရမွာလည္း ျမက္ပြင့္ကဲ့သို႔ျဖစ္သည္။ ျမက္ပင္မ်ားသည္ ေျခာက္ေသြ႕ၿပီး ျမက္ပြင့္မ်ားသည္ ေႂကြက်ရသည္။
            သို႔ေသာ္လည္း ၿခံဳပုတ္ကဲ့သို႔ျဖစ္ေသာ လူထံသို႔ က်ေရာက္လာသည့္ ဘုရားသခင္ထံမွ မီးလွ်ံသည္ေပ်ာက္ကြယ္သြားျခင္းမရွိဘဲ ေန႔ရက္မ်ားကုန္လြန္သြားသည္ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ေရာင္ျခည္ေတာ္သည္ ပို၍ ေတာက္ပထြန္းလင္းလာသည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူ၏ဘုန္းအသေရေတာ္ကို မီးကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အထဲသို႔ ဆင္းသက္ေစၿပီး ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားျဖင့္ ထင္ရွားေဖာ္ျပေၾကာင္းကို နားလည္ရေသာအခါ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေနေသာေနရာ သည္ တဲကုပ္ကေလးပင္ျဖစ္ပါေစ၊ အခန္းက်ဥ္းကေလးပင္ျဖစ္ပါေစ၊ ေယ႐ႈရွိေသာေနရာသည္ ေကာင္းကင္ဘံုျဖစ္လာပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ထံသို႔ၿခံဳပုတ္အလယ္၌ ႂကြေရာက္လာေသာဘုရားသခင္ႏွင့္ေတြ႕ဆံုရန္ အတြက္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔သည္ ႏွိမ့္ခ်ေသာ စိတ္ရွိၾကရန္လိုပါသည္။
         ဒုတိယအေနႏွင့္ - ေမာေရွအားမိမိေျခနင္းကို ခၽြတ္ရန္ ဘုရားသခင္အမိန္႔ေပးသည္။
            ဘုရားသခင္သည္ အာဒံႏွင့္ဧ၀ကို ဖန္ဆင္းေသာအခါ ေျခနင္းႏွင့္အတူမဖန္ဆင္းပါ။ ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္သည့္အတိုင္း သူတို႔၌ ေျခနင္းမလိုပါ။ သို႔ေသာ္လည္း လူက်ဆင္းၿပိဳလဲေသာအခ်ိန္မွ စၿပီး ဘုရားသခင္ကိုျပစ္မွားေသာေၾကာင့္ ဆူးေပါေသာလမ္း၌ ေလွ်ာက္ရန္အလို႔ငွါ မိမိအတြက္ေျခနင္းကိုျပဳလုပ္ၾကရသည္။        
            ေျခနင္းသည္ လူ၏အကာအကြယ္ႏွင့္ ပညာကို ဆိုလိုပါသည္။ ဘုရားသခင္ထံေတာ္သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔လာေသာအခါ၌ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ပညာကိုခၽြတ္ရန္ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို အမိန္႔ေပးသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ လူ၏ပညာ၊ လူ၏နည္းတို႔ျဖင့္ ေဘာင္ခတ္ေနသ၍ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားျဖင့္ ဘုရားသခင္အလုပ္လုပ္ႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအား မိမိ၏ပညာ၊ မိမိ၏အကာအကြယ္ကိုခၽြတ္ရန္ ဘုရားသခင္ကိုသ သာ ကိုးစားရန္ေရြးေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္။
            ေျခနင္းသည္ လူ၏လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဆိုလိုျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ လူသည္ မိမိကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္ထားေသာ ေျခနင္းကိုစည္းပါ။ ေနရာတကာ၌အလုပ္မ်ားသည္။ ဘုရားသခင္ထံေတာ္သို႔လာေသာအခါ၌ပင္လွ်င္ သူ၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားအတြက္ ၀ါႂကြားလိုေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္က မိမိလုပ္ေဆာင္ခ်က္ေၾကာင့္ မ၀ါႂကြားရန္ မိန္႔ေတာ္မူထားပါသည္။ လူ၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္အျမင္၌ အသံုးမက် ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသည္ မိမိ၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ၀ါႂကြားျခင္းမလုပ္သင့္ပါ။ သူ၏ေျခနင္းကိုခၽြတ္ၿပီးျဖစ္သည့္အတိုင္း ႐ိုးသားစြာျဖင့္ ဘုရားသခင္ထံ၌ ၀န္ခံရန္ျဖစ္သည္။ ေျခနင္းသည္ တာ၀န္ ကို ေျပာလိုျခင္းလည္းျဖစ္သည္။ ေမာေရွသည္ သူ၏အသက္(၄၀)တြင္ မိမိလူမ်ဳိးမ်ားကို ေရြးႏႈတ္ကယ္တင္ရန္အတြက္ ဖာေရာဘုရင္ကို ပုန္ကန္သည္။
            သို႔ေသာ္လည္း ထိုပုန္ကန္မႈသည္ ဆံုး႐ႈံုးမႈႏွင့္ အဆံုးသတ္သည္။ သူသည္ သဲကႏၲာရထဲသို႔ ထြက္ေျပးရသည္။ သူသည္ စိတ္ဓာတ္က်ျခင္း၊ စိတ္မခ်မ္းသာျခင္းျဖင့္ အသက္ရွင္ေနထိုင္ရသည္။ သူသည္ ဣသေရ လလူမ်ား လြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္ စိတ္ေလာင္ကၽြမ္းရေသာ္လည္း သူ၏ႀကိဳးစားမူသည္ အ႐ႈံးကိုသာ ေပၚေစသည္။ သူသည္ ဖာေရာထံမွ ေျပးလာကာ မိဒ်န္ျပည္၌ ေနထုိင္သည္။ ထိုေနရာ၌ အႏွစ္(၄၀) ကုန္ဆံုးေသာ အခါ သူ႕ထံသို႔ ႂကြလာၿပီးလွ်င္ ေျခနင္းကို ခၽြတ္ရန္ အမိန္႔ေပးသည္။
            ထို႔ေၾကာင့္ ေျခနင္းကို ခၽြတ္ျခင္းဆိုသည္မွာ လူ၏တာ၀န္၊ လူ၏အလုပ္ႏွင့္ လူမ်ဳိးမ်ားလြတ္ေျမာက္ရန္ မိမိ၏စိတ္ကူး၊ အိမ္မက္ဟူသမွ်တို႔ကို ဘုရားသခင္အေပၚ၌ ပစ္ခ်ရန္ ဆိုလုိျခင္းျဖစ္သည္။ ယေန႔တြင္ ဘုရား သခင္က လူ႔နည္း၊ လူ႔၏စီမံခ်က္ႏွင့္ လူ၏ပညာဟူေသာ ေျခနင္းတို႔ကို ခၽြတ္ရန္ ကၽြႏ္ု္ပ္တို႔အား ဘုရားသခင္ကအမိန္႔ေပးသည္။ ေမာေရွသည္ မိမိ၏ေျခနင္းကို ခၽြတ္သကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ လူ၏ပညာ၊ လူ၏လုပ္ေဆာင္ ခ်က္မ်ားႏွင့္ လူ၏တာ၀န္တို႔ကို လႊင့္ပစ္ရန္ျဖစ္ပါသည္။
            တတိယ -  ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွအား မိမိ၏ေတာင္ေ၀ွးကို ပစ္ခ်ရန္ ေျပာသည္။
            လူသည္ ဘုရားသခင္ကို စြန္႔ပစ္သည့္အခ်ိန္မွစ၍ ေရတြက္၍မရေသာေတာင္ေ၀ွးတို႔ကို မိမိအတြက္ျပဳလုပ္သည္။ လူသည္ ဘုရားသခင္မပါဘဲ အသက္ရွင္ေနထုိင္ရန္အတြက္ လူ၏ဥာဏ္ပညာ၊ လူ၏အသိပညာ၊ ဗဟုသုတ၊ ႐ုပ္၀တၳဳပစၥည္း၊ အာဏာ၊ လူ၏အစြမ္းစေသာ ေတာင္ေ၀ွးတို႔ကို ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ထိုေတာင္ေ၀ွးအားလံုးတို႔သည္ က်ဳိးက်ကုန္သည္။ ထိုေၾကာင့္ အစားအစာျပႆနာ၊ ၀တ္ေရး၊ ေနေရးျပႆနာတို႔ကို ေျဖရွင္းရန္ အသံုးျပဳသည္။ လူ၏ေတာင္ေ၀ွးကို ပစ္ခ်ရန္ ေမာေရွအား ဘုရားသခင္မိန္႔မွာသည္။ ၎ကို ေျမႀကီးေပၚသို႔ ပစ္ခ်သည္ႏွင့္ ေႁမြတစ္ေကာင္ျဖစ္လာသည္။
            ေႁမြသည္ မည့္သည္အရာကို ပံုေဆာင္ပါသနည္း။ စာတန္သည္ ေႁမြအားျဖင့္ အာဒံႏွင့္ဧ၀ကို လွည့္စားသည္။ စာတန္သည္ အာဒံႏွင့္ဧ၀တို႔ကို ေကာင္းမေကာင္းသိကၽြမ္းရာအပင္၏အသီးကို ယူစားရန္ လွည့္စား သည္။ ေနာက္ဆံုးသူတို႔ၿပိဳလဲသြားသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို စြန္႔ပစ္ၿပီး လူ၏ေတာင္ေ၀ွးအေပၚ၌အမွီျပဳပါက ၎သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေမွ်ာ္လင့္ရာမဲ့ျခင္းထဲသို႔ ပို႔ေဆာင္မည္ျဖစ္သည္။
            သို႔ေသာ္လည္း လူ၏ေတာင္ေ၀ွးကို ဘုရားသခင္ထံေတာ္သို႔ ခ်ထားပါက၊ သင့္ကိုကိုင္ဖမ္းရန္ ဘုရားသခင္မိန္႔ေတာ္မူေသာအခါတြင္ ေတာင္ေ၀ွးကို သင္ကိုင္ယူပါက ၎သည္ လူကို ကယ္တင္သည္ ေတာင္ေ၀ွး တစ္ခုျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ကို ယံုၾကည္ကိုးစားျခင္းမရွိဘဲ လူသည္အသိပညာေတာင္ေ၀ွး၊ ပစၥည္းဥစၥာေတာင္ေ၀ွး သို႔မဟုတ္ အာဏာတန္ခိုးေတာင္ေ၀ွးအေပၚ၌ အမွီျပဳပါက ၎သည္ လမ္းမွားသို႔ ပို႔ေဆာင္ မည္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ လူသည္ မိမိ၏ေတာင္ေ၀ွးကို ဘုရားသခင္ေရွ႕ေမွာက္သို႔ပစ္ခ်ပါက၊ ၎သည္ လူကိုကယ္ၿပီး ကယ္တင္သည့္ ကရိယာတစ္ခုအျဖစ္ ဘုရားသခင္ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ေမာေရွသည္ မိမိ၏ ေတာင္ေ၀ွးကို ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ပစ္ခ်ၿပီးမွ ဘုရားသခင္၏ တန္ခိုးေတာ္ေတာင္ေ၀ွးကို ဤနည္းအားျဖင့္ ရရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူကို ဗဟိုျပဳေသာ ေတာင္ေ၀ွးကို ပစ္ခ်ၿပီး ၎အစားဘုရားသခင္ထံမွလာေသာ တန္ ခိုးေတာ္ေတာင္ေ၀ွးကို ကၽြန္ေတာ္ကိုင္ယူေစလိုပါသည္။
            စတုတၳအေနႏွင့္ -  ဘုရားသခင္သည္ ေမာေရွ၏လက္ကို ၀တ္႐ံုထဲ၌ထားရန္ေျပာပါသည္။
            ထို႔ေၾကာင့္ ေမာေရွသည္ မိမိ၏လက္ကို ၀တ္႐ံုထဲသို႔ ထည့္ၿပီး ၎ကို ျပန္၍ထုတ္ေသာအခါ၌ မိုးပြင့္အေရာင္ကဲ့သို႔ ႏူေလ၏။ ေမာေရွသည္ အံ့အားသင့္သြားသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုအခါမွသာ သူ၏အေပၚယံ သည္ သန္႔ရွင္းေကာင္းသန္႔ရွင္းမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း သူ၏လူအတြင္းလူျဖစ္ေသာ စိတ္၀ိညာဥ္မွာ ႏူေနေၾကာင္းကို ေမာေရွသေဘာေပါက္သြားသည္။ ထိုနည္းတူလူသည္ ၿပိဳလဲေသာအခ်ိန္မွစၿပီး သူ၏ပံုသ႑ာန္မွ ရွင္းလင္းေသာ္လည္း သူ၏အတြင္းလူသည္ အျပစ္မ်ားေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ အႏူျဖစ္သည္။ အႏူသည္ အျပစ္ဒုစ႐ိုက္ကိုပံုေဆာင္သည္။ အကယ္၍ သူ၏စိတ္၀ိညာဥ္၌ အႏူေရာဂါျဖင့္ ေဆြးေျမ့လာပါက မိမိအေျခအေန ကို ေက်နပ္ႏိုင္မည္ေလာ။ သူ႔အတြက္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈႏွင့္ အသက္အတြက္ စိတ္ခ်မႈရွိႏိုင္မည္ေလာ။
            (ေဟရွာ၊ ၄၈း၂၂)၌ “မေကာင္းေသာသူအတြက္ ခ်မ္းသာျခင္းမရွိ”ဟုဆို၏။ အႏူစြဲေသာေမာေရွ၏လက္ကို ဖန္ဆင္းေသာ ထာ၀ရဘုရားသည္ ၀တ္႐ံုအထဲသို႔ မိမိလက္ကိုျပန္သြင္းရန္ သူ႕အားေျပာသည္။ ဘုရား သခင္၏ စကားကို နားေထာင္ၿပီး ေမာေရွသည္ မိမိလက္ကို ၀တ္႐ံုထဲသို႔ ထည့္ကာ အျပင္ထုတ္ေသာအခါ၌ က်န္ေသာအသားအေရကဲ့သို႔ျပန္လည္ေကာင္းသြားသည္။ ၿပိဳလဲေသာလူတို႔သည္ အႏူႏွင့္တူသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လူသည္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၌ ဒုတိယေမြးျခင္းကို ခံရမည္ျဖစ္သည္။ ေနာက္တဖန္ေမြးျခင္းဆိုသည္မွာ သူသည္အျပစ္သားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း၀န္ခံသည္။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏လက္၀ါးကပ္တိုင္ကို ယံုၾကည္သည္။ သူ သည္ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏ အေသြးေတာ္၌ ေဆးေၾကာျခင္းကို ခံရသည္။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ဒုတိယေမြးျခင္းကိုခံသည္။ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူ ေလွ်ာက္လွမ္းသည္။
            ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား ၀ိညာဥ္ေရးရာ အႏူေရာဂါမွ သန္႔စင္ေစရန္ တာ၀န္ယူေသာသူမွာ လက္၀ါးကပ္တိုင္၌တင္သတ္ျခင္းကိုခံၿပီး အေသြးသြန္းသည့္ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ပင္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ၀ိညာဥ္ေရးရာ၌ အႏူျဖစ္ ေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္အျပစ္မ်ားကို ေနာင္တရေသာအခါ၎၊ ေယ႐ႈကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္လက္ခံၾကေသာအခါ၌က်ပ္၊ ဒုတိယေမြးျခင္းကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ခံေသာအခါ၌၎၊ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ဒုစ႐ိုက္အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာျခင္းကိုရရွိၾကၿပီး၊ ၀ိညာဥ္ေရးရာ အနာကင္းေ၀းၾကကာ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း၊ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းႏွင့္ ၿငိမ္သက္ျခင္းတို႔၌ ျပည့္ေစမည္ျဖစ္သည္။
            ေမာေရွသည္ အသက္(၄၀)၌မေအာင္ျမင္ခဲ့ေခ်။ သူသည္ အသက္(၈၀)၌ေျပာင္းလဲသည္။ ဘုရားသခင္သည္ အႏွစ္(၄၀)ပတ္လံုး သဲကႏၲာရထဲ၌ ၀မ္းနည္းျခင္းကို ေတြ႕ႀကံဳေစၿပီးမွ လူမ်ဳိး၏ေခါင္းေဆာင္ႀကီးျဖစ္ လာေစရန္ ေမာေရွကို ေကာင္းႀကီးေပးသည္။
            ခ်စ္ေသာ ေသာတရွင္မ်ားခင္ဗ်ာ -
            သင္သည္ ယခု သဲကႏၲာရႀကီးကို ျဖတ္ေနပါသလား။ ထိုသို႔ျဖစ္ပါက ဘုရားသခင္ႏွင့္ေတြ႕ႏိုင္ရန္အတြက္ ပထမဦးဆံုးႏွိမ့္ခ်ပါ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မခ်ီးေျမႇာက္ပါႏွင့္။ လူ၏ေျခနင္းကိုခၽြတ္ကာ လူ၏ေတာင္ေ၀ွးကို လႊင့္ ပစ္ပါ။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၏အေသြးေတာ္ကို ၀ိညာဥ္အႏူကို ေဆးေၾကာျခင္းကိုခံပါ။
            ထိုသို႔ သင္ျပဳေသာအခါ၌ သင္သည္ ဘုရားသခင္၏ လူမ်ဳိးေတာ္ျဖစ္လာ႐ံုသာမက သင္၏မိသားစု၊ သင္၏လူမ်ဳိးႏွင့္ သင္၏ႏိုင္ငံကို ခါနာန္ျပည္သို႔ ေမာေရွသို႔ပို႔ေဆာင္ေသာ ဘုရားသခင္၏ႀကီးျမတ္သည့္ အေစ ခံတစ္ေယာက္လည္းျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။
           

x x x x x x x x x x x x x x x x x x
## အသက္တာႏွင့္ နားလည္သိတတ္မႈ ##
]]}} ေဒါက္တာေဒးဗစ္ယံုကီခ်ဳိ {{[[

Comments

Popular posts from this blog

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့

က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔ (၃)

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ