ျပဳျပင္ေျပာင္းျခင္းအသက္တာ
ခရစ္ေတာ္၌အတိအလင္းေဖာ္ျပေသာ
ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ အေၾကာင္းကို ႐ုပ္လံုးေပၚေစရန္ “အႏႈိင္းမဲ့”ဟူေသာစကားလံုးကို
တမင္တကာေရြး ခ်ယ္ခဲ့ပါသည္။
သမာ႐ိုးက်စကား
အသံုးအႏႈန္းႏွင့္ ဘာသာေရးေ၀ါဟာရမ်ားကို တမင္ ေရွာင္လႊဲျခင္းျဖင့္ က်ယ္၀န္းလွေသာ ဘုရားသခင္၏
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအေၾကာင္းကို သေဘာေပါက္ရန္ သင့္ကို တစ္နည္းတစ္ဖံု ႏႈိးဆြရန္ ရည္ရြယ္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ေယ႐ႈသည္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ကယ္ႏုတ္ရန္ အဖိုးအခ မည္မွ်ေပးေတာ္မူခဲ့ သည္ကို တိုင္းတာရန္ စံခ်ိန္စံႏႈန္းအျဖစ္
ဥပမာစကားႏွစ္ရပ္ျဖင့္ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါ သည္။ ၎ဥပမာစကားႏွစ္ရပ္မွာ လယ္၌ဝွက္ထားေသာ
ဘ႑ာႏွင့္ ျမတ္ေသာပုလဲ တုိ႔ျဖစ္ပါသည္။ ဤႏႈိင္းယွဥ္မႈတစ္ခုစီတြင္ ၀ယ္ယူသူသည္ တန္ဖိုးရွိေသာအရာကို
၀ယ္ယူႏုိင္ရန္ မိမိ၌ရွိသမွ်အားလံုး ေရာင္းထုတ္ခဲ့ပါသည္။ ရွိသမွ်ပစၥည္း အကုန္ ေရာင္းထုတ္ရေလာက္ေအာင္
ေစ်းႀကီးသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ေရြးႏုတ္ရန္ ေယ႐ႈ သည္ ရွိသမွ်ကို စြန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကုိယ္စား
ေယ႐ႈသည္ အသက္ကို ေပးလွဴခဲ့ရသည့္ အတိအက် အဓိပၸါယ္ကားအဘယ္နည္း။ ပထမ - ကၽြႏု္ပ္တို႔ သေဘာေပါက္ရန္အခ်က္မွာ ေရြး ႏုတ္ကယ္တင္ျခင္း၏အဖုိးအခမွာ
ေယ႐ႈ၏ အေသြးေတာ္ျဖစ္ပါသည္။ (၁ေပ၊ ၁း၁၈ -၁၉) တြင္
မိဘစဥ္ဆက္က်င္လည္ေသာအခ်ည္းႏွီးက်င့္ႀကံျပဳမူျခင္းမွ
ေရႊ၊ ေငြအစရွိ ေသာ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးတတ္ေသာဥစၥာႏွင့္ သင္တို႔ကို ေရြးေတာ္မူသည္မဟုတ္။
အဘယ္အျပစ္မွ်မရွိ၊ အညစ္အေၾကးႏွင့္ ကင္းစင္ေသာ သိုးသငယ္ကဲ့သို႔ေသာ ခရစ္ေတာ္၏ အေသြးေတာ္ျမတ္ႏွင့္
ေရြးေတာ္မူသည္ကို သိမွတ္ၾကေလာ့။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အျပစ္ဒုစ႐ိုက္မွ မိုက္မဲမႈ၊
ေမွာင္မိုက္မႈ၊ ကယ္ႏုတ္ႏိုင္ေသာ အရာမွာ ခရစ္ေတာ္၏အေသြးေတာ္သာျဖစ္ပါသည္။ မည္သည့္အတြက္ေၾကာင့္
အေသြးေတာ္အားျဖင့္ ကယ္ႏုတ္ဖို႔ လိုအပ္ပါသနည္း။ ဓမၼေဟာင္းက ရွင္းလင္း ေသာအေျဖေပးထားပါသည္။
လူခႏာတစ္ခုလံုး၏အသက္သည္ ေသြး၌ရွိသည္ သက္ရွိသတၱ၀ါတစ္ေကာင္သည္ အသက္ႏွင့္ေသြးရွိလွ်င္
ထိုသတၱ၀ါ၏အသက္ သည္ သူ၏အေသြးထဲ၌ရွိေနပါသည္။ (၀တ္၊၁၇း၁၁)တြင္ ေရးသားထားပါသည္။ ဘုရားသခင္၏အေျခခံမူအတိုင္း
အသက္ရွင္သန္ႏိုင္ရန္ ေမာေရွာအား ဘုရားသခင္ ေပးထားေသာ ပညတ္ေတာ္ထဲက တစ္ပါးအပါအ၀င္ျဖစ္ပါသည္။
ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္မိန္႔ေတာ္မူျခင္းျဖစ္ရာ၊ အနာဂတၱိနိမိတ္အလြန္သက္ေရာက္ပါသည္။
“အေၾကာင္းမူကား၊ ကုိယ္ခႏာအသက္သည္ အေသြး၌တည္၏။ သင္တို႔
ႀကံေသာအျပစ္ကို ေျဖေစျခင္းငွါ ထုိအေသြးကို သင္တို႔အား ယဇ္ပလႅင္ေပၚမွာ ငါ ေပးၿပီ။ (ဓမၼေဟာင္း၏ပံုစံႏွင့္
အရိပ္မ်ားသည္ တကယ့္တကယ္တြင္ အမွန္ျဖစ္ပါ သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အသက္၀ိညာဥ္အတြက္
အျပည့္အ၀ႏွင့္ ေနာက္ဆံုး ကိုယ္စားခံရန္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ပလႅင္ေပၚတြင္ ေပးဆပ္ခဲ့ေသာ ေယ႐ႈ၏အေသြး
ေတာ္ကို ရည္ညႊန္း၍ ႀကိဳတင္အတိအလင္း ေဟာထားျခင္းျဖစ္ပါသည္)။ တဖန္ ဆက္လက္၍ လူအျပစ္ကိုေျဖေသာအရာကား
အေသြးျဖစ္သတည္း။”
ကိုယ္ခႏာတစ္ခုလံုး၏အသက္သည္
ထိုသတၱ၀ါ၏အေသြး၌တည္ရွိသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ကိုယ္စားလက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚမွာ ေယ႐ႈသည္ အေသြးေတာ္ကို
ေပးကမ္း ျခင္းအားျဖင့္ သူ၏အသက္ကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ေပးအပ္လိမ့္မည္ဟု ေဟရွာယက အနာဂတၱိက်မ္းတြင္
ႀကိဳတင္ေဟာေျပာခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္စားအေသခံမည့္ပံုကို ႀကိဳ တင္ေဟာေျပာထားပါသည္။
ထိုသို႔မိမိအသက္ကို ေသျခင္း၌ သြန္း၍ မတရားေသာသူတို႔ႏွင့္
ေရတြက္ ၀င္ျခင္းသို႔ေရာက္သျဖင့္ လူမ်ားတို႔၏အျပစ္ကို ေဆာင္ရြက္၍ မတရားေသာသူတို႔ အဘို႔ေတာင္းပန္သည္။
(ေဟရွာ၊၅၃း၁၂)။
ေယ႐ႈျပဳလုပ္ေတာ္မူခဲ့ေသာအမႈအရာအေၾကာင္း
ေဖာ္ျပခ်က္ေလးခ်က္ကို မွတ္သားရန္ ေသျခင္း၌ မိမိအသက္ကို သြန္း၍ မတရားေသာသူတုိ႔ႏွင့္
ေရတြက္ ျခင္းခံရသည္။ မတရားေသာသူတို႔၏အလယ္တြင္ လက္၀ါးကပ္တိုင္၌ အေသခံ သည္။ လူမ်ားတို႔၏
(တစ္ကမာၻလံုး၏) အျပစ္ကို ေခ်ဖ်က္ကာ၊ မတရားေသာသူတို႔ အတြက္ ေတာင္းပန္ေပးသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌
မေသခင္တဒဂၤေလးတြင္ “အုိအဘ၊ သူတို႔၏အျပစ္ကို လႊတ္ေတာ္မူပါ။ သူတို႔သည္ ကိုယ္ျပဳေသာအမႈကို
မသိၾက”ဟု ကိုယ္ေတာ္ဆုေတာင္းပါသည္။ ဤအေၾကာင္းအရာတစ္ခုစီသည္ ေယ ႐ႈ၌ အတိအက်ျပည့္စံုခဲ့ပါသည္။
သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အာ႐ံုျပဳလိုေသာအခ်က္မွာ အပိုဒ္(၁၂)က မိမိအသက္ကို ေသျခင္း၌သြန္း၍
ျဖစ္သည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သူ၏ အသက္ကို သြန္းေလာင္းခဲ့သည္။
မည္သည့္အမႈအရာသည္
အတိအက်ျဖစ္ေပၚလာမည့္အေၾကာင္း ႀကိဳတင္ ေဟာေျပာခ်က္ကို ပို၍ထင္ရွားေစရန္ ၀တ္ျပဳရာက်မ္းပိုဒ္ကို
ၾကည့္ဖို႔လုိပါသည္။ ယုဒလူမ်ဳိးတို႔၏ ဘာသာေရးပြဲေတာ္ထဲတြင္ အေရးႀကီးေသာေန႔ရက္မွာ အျပစ္ေျဖ
ရာေန႔ျဖစ္ပါသည္။ (၎အျပစ္ေျဖရာေန႔ Day of Atonement ကို Yom Kippur ဟု ေခၚသည္။) ထိုေန႔တစ္ေန႔တည္းတြင္
ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းသည္ ေနာက္တစ္ႏွစ္ စာအတြက္ ဣသေရလလူမ်ဳိး၏အျပစ္ကို ေျဖမည့္ ယဇ္ေကာင္၏အေသြးျဖင့္
တဲေတာ္၏ အသန္႔ရွင္းဆံုးေနရာသို႔ ၀င္သြားသည္။ ေမာေရွ၏ (၀တ္၊ ၁၆း၁၄)၌ ဤ ကဲ့သို႔ဖတ္႐ႈရပါသည္။
“ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းသည္
ႏြားအေသြးအခ်ိဳ႕ကိုလည္းယူ၍ အေရွ႕မ်က္ႏွာ ဘက္ ေသတၱာဖံုးအေပၚ၌ လက္ညႇဳိးႏွင့္ ဖ်န္းရမည္။
ေသတၱာဖံုးေရွ႕၌လည္း ခုနစ္ ႀကိမ္တိုင္ေအာင္ လက္ညႇဳိးႏွင့္ ဖ်န္းရမည္။”
ဘုရားသခင္၏ လူမ်ား၏အျပစ္မ်ားကို ေျပေစႏိုင္ေသာအရာမွာ
ယဇ္ ေကာင္၏အေသြးတစ္မ်ဳိးတည္းသာျဖစ္ပါသည္။ ထိုေသြးကို သန္႔ရွင္းရာဌာနေတာ္ ထဲ၌ရွိေတာ္မူေသာ
ထာ၀ရဘုရား၏ေရွ႕ေမွာက္သို႔ ယူေဆာင္သြားရပါမည္။ ခုနစ္ ႀကိမ္တိုင္တိုင္ ဖ်န္းသည့္အမႈအရာကို
အေလးအနက္ မွတ္သားထားပါ။ ဤအမႈအရာသည္ အခ်ည္းႏွီးသက္သက္ျပဳလုပ္ျခင္းမဟုတ္ပါ။ ခုနစ္ဆိုသည္မွာ
သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏အလုပ္ကို ညႊန္ျပေသာ နံပါတ္ျဖစ္ပါသည္။ ၿပီးေျမာက္ စံုလင္ျခင္းနံပါတ္ျဖစ္သည္။
ခုနစ္သည္ အလုပ္တစ္ခုၿပီးေျမာက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ ျခင္းကို ညႊန္ျပသည္။ ေယ႐ႈသည္ သူ၏အေသြးေတာ္ကို
ယိုစီးေစသည့္နည္းလမ္း ျဖင့္ အတိအက်ျပည့္စံုေစသည္။ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအဆံုးမသတ္မီ ကိုယ္ေတာ္၏
အေသြးေတာ္ကို ခုနစ္ခါ အတိအက် ဖ်န္းခဲ့ရပါသည္။
ဓမၼေဟာင္းထဲက ႀကိဳတင္ေဟာေျပာခ်က္မ်ားႏွင့္
ပံုေဆာင္ခ်က္မ်ားအတိ အက်ျပည့္စံုျခင္းသို႔ေရာက္ေၾကာင္း ခရစ္၀င္က်မ္းမ်ား၏ မွတ္တမ္းမွ
ဖတ္႐ႈေတြ႕ရွိ ရပါသည္။ ေယ႐ႈ၏အေသြးေတာ္ကို ခုနစ္ႀကိမ္တိုင္တိုင္ ခုနစ္မ်ဳိးခုနစ္လီျဖင့္ယိုစီး
ျခင္း၊ ပတ္ဖ်န္းျခင္းခံခဲ့ရပါသည္။
ပထမဆံုး ေသြးေတာ္ဖ်န္းျခင္း သို႔မဟုတ္ ယိုစီးျခင္းသည္
ေဂသေရွမန္ ဥယ်ာဥ္ထဲတြင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုေနရာတြင္ ႀကီးျမတ္ေတာ္မူေသာ ယဇ္ေကာင္ အျဖစ္ ဘုရားသခင္ထံ
ေနာက္ဆံုး ဆက္သႏိုင္ရန္ ျပင္းစြာေသာ ေ၀ဒနာကို ခံစား ရလ်က္ရွိပါသည္။
ျပင္းစြာေသာေ၀ဒနာကိုခံလ်က္၊
အထူးသျဖင့္ ႀကိဳးစား၍ ဆုေတာင္းေတာ္ မူ၏။ ေခၽြးထြက္ေတာ္မူသည္ကား၊ ေျမေပၚ၌က်ေသာ ေသြးစက္ကဲ့သို႔ျဖစ္သတည္း
(လု၊ ၂၂း၄၄)။
ကိုယ္ေတာ္၏ေသြးသည္ ကိုယ္ခႏၶာထဲမွ ေခၽြးႏွင့္ေရာ၍
ထြက္လာသည္။ ျပင္းျပစြာေသာ ေ၀ဒနာခံစားရေၾကာင္း ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။ ဤတစ္ႀကိမ္သည္ ပထမ
ေသြးယိုစီးျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ဒုတိယအႀကိမ္ ေသြးယိုစီးျခင္းသည္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္း၏အိမ္တြင္
စစ္ ေဆးေမးျမန္ျခင္း၊ ညႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ျခင္းခံရေသာအခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။
ထိုအခါ
မ်က္ႏွာေတာ္ကို တံေထြးႏွင့္ေထြးၾက၏။ လက္သီးႏွင့္ထိုးၾက၏။ အခ်ဳိ႕တို႔သည္လည္း ပါးေတာ္ကို
လက္ႏွင့္ပုတ္ၾက၏။ (မႆဲ၊ ၂၆း၆၇)
လက္သီးႏွင့္ထိုးၾက၏ဟုဆိုရာတြင္ ႀကိမ္လံုးႏွင့္႐ိုက္သည္ဟုလည္း
အဓိ ပၸါယ္ျပန္ဆိုႏိုင္ပါသည္။ ႀကိမ္လံုးႏွင့္႐ိုက္သည္ဟုဆိုလွ်င္ ပို၍သင့္ေတာ္ေလ်ာက္
ပတ္ပါလိမ့္မည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ ဓမၼေဟာင္း (မိကၡာ၊၅း၁)တြင္ ဤကဲ့သုိ႔ ေရးသားထားပါသည္။
ဣသေရလမင္း၏ပါးကို ႀကိမ္လံုးႏွင့္ ႐ိုက္ၾကၿပီတကား။ သို႔ ေသာ္ တကယ္ျဖစ္လာသည့္အခါ လက္သီးႏွင့္ထုိးၾကသည္။
သို႔မဟုတ္ ႀကိမ္လံုး ႏွင့္ ႐ိုက္ၾကေသာေၾကာင့္ ပါးေတာ္မွ ေသြးမ်ား ယိုစီးလာသည္။ အျခားေနရာမွ
မဟုတ္ဘဲ ႏွာေခါင္းမွ ေသြးယိုစီးျခင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
တတိယ ေသြးယိုစီးျခင္းသည္ (မႆဲ၊ ၂၇း၂၆)တြင္
မွတ္တမ္းတင္ထားပါ သည္။
ပိလက္မင္းသည္လည္း
ဗာရဗၺကို လူမ်ားတို႔အား လႊတ္ေလ၏။ ေယ႐ႈကို ကား ႐ိုက္ၿပီးလွ်င္ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွာ သတ္ေစျခင္းငွါ
အပ္လိုက္ေလ၏။
ဤအမႈအရာကိုလည္း ဓမၼေဟာင္းက်မ္းတြင္ (ေဟရွာ၊
၅၀း၆)၌ ႀကိဳတင္ ေဟာေျပာထားခဲ့ရာ ေဟာေျပာေသာသူမွာ ကိုယ္ေတာ္ကုိယ္တိုင္ျဖစ္ပါသည္။ ႀကိဳ
တင္ျမြတ္ဆိုေသာအေၾကာင္းအရာမူကား။
႐ိုက္ေသာသူတို႔အား
ငါ့ေက်ာကို၎၊ နပန္းဆံကိုႏုတ္ေသာသူတို႔အား ငါ့ပါးကို၎ ငါအပ္၏။ အရွက္ကြဲျခင္းႏွင့္ တံေတြးေထြးျခင္းမွ
ငါသည္ ကိုယ္မ်က္ႏွာ ကိုမလႊဲ။
ေက်ာ္ကို႐ိုက္ေသာသူတို႔အား ကိုယ္ေတာ္သည္
သူ႔ေက်ာကို ေပးအပ္ခဲ့ သည္ကို မွတ္သားရန္ အေရးႀကီးပါသည္။ သူတစ္ပါး၏ တိုက္တြန္းႏႈိးေဆာ္ခ်က္မ
ပါဘဲ သူ႔ကိုယ္ကို ယဇ္ေကာင္အျဖစ္ ဆက္ကပ္သည္။ သံတိုသံစအရိုးစတို႔ျဖင့္ က်စ္ ထားေသာ ေရာမၾကာပြတ္ျဖင့္
အ႐ိုက္ခံသည္။ ေရာမၾကာပြတ္ျဖင့္ လူတစ္ေယာက္ ၏ ေက်ာကို အလ်ားလိုက္ အတန္းလိုက္ အ႐ိုက္ခံခဲ့လွ်င္
အသားကို ထြန္ေၾကာင္း ေပၚသကဲ့သို႔ အက္ကြဲေစကာ အသားမွ်င္မ်ား၊ အ႐ိုးမ်ားပင္ ေပၚလာေလသည္။
ေရာမၾကာပြတ္ျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္ အ႐ိုက္ခံရျခင္းသည္ တတိယအႀကိမ္ေသြးယိုစီး ျခင္းျဖစ္ေပၚသည္။
စတုတၳအႀကိမ္ ေသြးယိုစီးျခင္းကို ပဋိညာဥ္အသစ္တြင္
မ်ားမ်ားစားစား ေဖာ္ျပျခင္းမရွိခဲ့ေသာ္လည္း (ေဟရွာ၊၅၀း၆)မွ ျပန္လည္ေကာက္ယူႏိုင္ပါသည္။
႐ိုက္ေသာသူအား
ငါ့ေက်ာကို၎၊ နပန္းဆံကို ႏႈတ္ေသာသူအား ငါ့ပါးကို ၎ ငါအပ္၏။
ထိုသူတို႔သည္ ေယ႐ႈ၏မုတ္ဆိတ္ကို အေထြးလိုက္၊
ဆြဲႏုတ္ရာတြင္လည္း ေသြးယိုစီးမႈျဖစ္ေစပါလိမ့္မည္။
ပဥၥမေသြးယိုစီးျခင္းမွာ ဆူးႏွင့္ရက္ေသာဦးရစ္ေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္။
(မႆဲ၊ ၂၇း၂၈-၂၉)၌
ထိုသူတို႔
(ေရာမစစ္သူရဲတုိ႔)သည္ အ၀တ္ေတာ္ကို ခၽြတ္၍ နီေသာ၀တ္လံု ကို ျခံဳေစၾက၏။ ဆူးပင္ႏွင့္ရက္ေသာဦးရစ္ကို
ေခါင္းေတာ္၌ တင္ၾက၏။
ထိုေရာမစစ္သူရဲတို႔သည္ ဆူးႏွင့္ရက္ေသာဦးရစ္ကို
ကိုယ္ေတာ္၏ေခါင္း ေပၚတြင္ တင္ထား႐ံုမဟုတ္၊ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ေသာ စစ္သူရဲမ်ားပီပီ ခၽြန္ထက္
ေသာဆူးမ်ားျဖင့္ရက္သည့္ ဦးရစ္ (၎ဆူးပင္၊ ဆူးႏြယ္မ်ားကို ယခုတိုင္ ဣသေရ လျပည္ေနရာအႏွံ႕တြင္
ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ပါသည္) ကို ကိုယ္ေတာ္၏ေခါင္းေပၚတြင္ ဖိ၍ ဦးရစ္ေပၚမွ ႐ိုက္ႏွက္လိုက္ေသးသည္။
ဤတြင္ ဆူးခၽြန္မ်ားသည္ ကိုယ္ေတာ္၏ဦး ေခါင္းအသားကိုသာမကဘဲ ဦးေခါင္းခြံအထိ စူး၀င္ကာ
ပဥၥမအႀကိမ္ ေသြးယုိစီးျခင္း ျဖစ္ေစပါသည္။
ဆဌမအႀကိမ္ ေသြးယိုစီးျခင္းသည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
သံမႈိျဖင့္ ႐ိုက္ႏွက္ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဤအမႈအရာကိုလည္း ဓမၼေဟာင္းက်မ္းတြင္ ႀကိဳ တင္ေဟာေျပာထားခဲ့ပါသည္။
(ဆာ၊ ၂၂း၁၆)တြင္ “အကၽြႏ္ုပ္၏ လက္ေျခတို႔ကို ထိုးေဖာက္ၾကပါၿပီ” အပိုဒ္(၁၈)တြင္မူ “အကၽြႏ္ုပ္အ၀တ္ကို
အခ်င္းခ်င္းေ၀ဖန္၍ အကၽြႏု္ပ္အကၤ်ီကို စာေရးတံခ်ၾက၏။”ဟု ေဖာ္ျပထားပါသည္။
သတၱမႏွင့္ေနာက္ဆံုး ေသြးယိုစီးျခင္းက်န္ပါသည္။
ဤေနာက္ဆံုးေသြးယို စီးျခင္းသည္ ေယ႐ႈအသက္ထြက္သြားၿပီးမွ ျဖစ္ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
ခ်ိတ္ဆြဲထားျခင္းခံေသာလူသံုးေယာက္တို႔အား ေသဆံုးျခင္းရွိမရွိ ေသခ်ာစစ္ေဆး ရန္ ေရာမစစ္သူရဲတစ္ေယာက္အား
ေစလႊတ္ျခင္းခံခဲ့ရပါသည္။ လူႏွစ္ေယာက္ မေသေသးေသာေၾကာင့္ ထိုစစ္သူရဲက သတ္ပစ္လုိက္သည္။
သို႔ေသာ္ ေယ႐ႈထံသို႔ ေရာက္ေသာအခါ အသက္မရွိေတာ့ေၾကာင့္ ထိုစစ္သူရဲျမင္သည္။ (ေယာ၊ ၁၉း၃၃-၃၄)တြင္
ဤကဲ့သို႔ မွတ္တမ္းတင္ထားပါသည္။
ေယ႐ႈထံသို႔ေရာက္၍
အသက္မရွိေၾကာင္းကိုျမင္လွ်င္ ေျခကိုမခ်ဳိးဘဲ စစ္ သူရဲတစ္ေယာက္သည္ နံေဘးေတာ္ကို လံွႏွင့္
ထိုးေဖာက္၍ ေသြးႏွင့္ေရသည္ ခ်က္ခ်င္းထြက္လာ၏။
ခုနစ္ႀကိမ္ေျမာက္ေသာ ေသြးယိုစီးျခင္းသည္
ကိုယ္ေတာ္၏ကိုယ္ခႏၶာထဲက ရွိသမွ် ယိုထြက္ခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ေသျခင္း၌ အသက္ကို အမွန္တကယ္
စြန္႔လႊတ္ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ကုိယ္ေတာ္သည္ ေသြးကိုခုနစ္ႀကိမ္ ခုနစ္ခါ ယိုစီးခဲ့ပါ သည္။
၁။
ေခၽြးသည္ ေသြးျဖစ္ခဲ့ပါသည္။
၂။
မ်က္ႏွာေတာ္ကို လက္သီးႏွင့္ ႀကိမ္လံုးျဖင့္ အ႐ိုက္ခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
၃။
ကိုယ္ေတာ္ကို ေရာမၾကာပြတ္ျဖင့္ အ႐ိုက္ခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
၄။
ကိုယ္ေတာ္၏ နပန္းဆံမ်ား အႏုတ္ခံရပါသည္။
၅။
ကိုယ္ေတာ္၏ ဦးေခါင္းခြံထိသြာေအာင္ ဦးေခါင္းေပၚတြင္ ဆူးခၽြန္မ်ား ႐ိုက္ႏွက္
ျခင္းခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
၆။
လက္ေျခမ်ားကို သံျဖင့္ ထုိးေဖာက္ျခင္း ခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
၇။
နံေဘးေတာ္ကို လွံတံျဖင့္ ထိုးေဖာက္ျခင္းခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
+ + + + + + + +
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေသာအသက္တာ
ေဒရက္ပရင့္စ္
Comments