ဘုရားသခင္ စီမံေတာ္မူေသာ ဖလွယ္ျခင္း (အပိုင္း ၄)
လက္၀ါးကပ္တိုင္၌
ဖလွယ္ျခင္းတြင္ လူ၏ဒုစ႐ိုက္အျပစ္မ်ားမွ ျဖစ္ေပၚလာေသာ စိတ္ေ၀ဒနာအမ်ဳိးမ်ဳိးလည္း ပါ၀င္သည္။
ဤေနရာတြင္ ေနာက္တစ္ဖန္၊ ကၽြႏု္တို႔သည္ အေကာင္းကိုခံစားႏိုင္ရန္ ေယ႐ႈသည္ အဆိုးကိုခံေပးေတာ္မူပါသည္။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔က်ဴးလြန္ ေသာ ဒုစ႐ိုက္အျပစ္ ယူေဆာင္လာသည့္အရက္စက္ဆံုး အနာတရႏွစ္ခုမွာ အရွက္တကြဲ
ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ အပယ္ခံျခင္းတို႔ျဖစ္သည္။ ေယ႐ႈသည္ ဤစိတ္နာက်င္မႈႏွစ္ရပ္စလံုးကို လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
ခံေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
အရွက္တကြဲျဖစ္ျခင္း၏ ထိခိုက္မႈသည္ အမ်ဳိးမ်ဳိးကြဲျပားတတ္သည္။
ရွက္ကိုးရွက္ ကန္းျဖစ္ရျခင္းမွသည္ မိမိကိုယ္ကို တန္ဖိုးမထားေတာ့ေလာက္ေအာင္ အရွက္ကြဲအက်ဳိး
နည္းစိတ္ ခံစားလြန္းၿပီး၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ လူႏွင့္လည္းေကာင္း မိတ္သဟာ ယဖြဲ႕ရန္
အဓိပၸါယ္မရွိဟု အပယ္ခံစိတ္ေပါက္သည္အဆင့္ ေရာက္ႏိုင္သည္။ အမ်ားဆံုးျဖစ္ တတ္ေသာ အေၾကာင္းတရားတစ္ခုမွာ
ယခုေခတ္ လူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းတြင္ တစ္ေန႔တျခား ေခတ္စားလာသည့္ မဖြယ္မရာလိင္ဆက္ဆံျခင္းမ်ဳိး
သို႔မဟုတ္ အဓမၼျပဳက်င့္ခံရျခင္းတို႔ျဖစ္ သည္။ ဤကဲ့သို႔ေသာ ျဖစ္ရပ္မ်ားမွာ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ျဖစ္လာကာ
ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူး ေတာ္အားျဖင့္သာ ကုစားႏိုင္ပါသည္။
လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚက ေယ႐ႈအေၾကာင္းကို ေျပာျပရာတြင္
ေဟၿဗဲဩ၀ါဒစာေရး သူ၏အဆိုမွာ “ထိုသခင္သည္ မိမိေရွ႕၌ထားေသာ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းအေၾကာင္းေၾကာင့္
ရွက္ ေၾကာက္ျခင္းအရာကို မမွတ္ဘဲ လက္၀ါးကပ္တိုင္၌ခံၿပီးမွ”(ေဟၿဗဲ၊ ၁၂း၂)။ လက္၀ါးကပ္
တိုင္၌ အေသခံျခင္းသည္ အဆိုး၀ါးဆံုး ရာဇ၀တ္ေကာင္မ်ားအတြက္ သတ္မွတ္ထားေသာ ရွက္စရာအေကာင္းဆံုး
ေသျခင္းျဖစ္သည္။ အသတ္ခံရမည့္သူ၏ အ၀တ္အစားအားလံုးကို ခၽြတ္၍ ျဖတ္သြားျဖတ္လာသူမ်ား ေလွာင္ေျပာင္ရန္
ကိုယ္တံုးလံုးခ်ိတ္ဆြဲထားေလသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ဆြဲထားျခင္းခံတုန္းက ေယ႐ႈခံေတာ္မူေသာ
အရွက္ကြဲျခင္းမွာ ဤအဆင့္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ (မႆဲ၊ ၂၇း၃၅-၄၄)။
ေယ႐ႈယူတင္ေဆာင္ရြက္ေတာ္မူခဲ့ေသာ အရွက္ကြဲျခင္းေနရာတြင္
ဘုရားသခင္ ယူေဆာင္ေတာ္မူလာရန္ ရည္ရြယ္ေသာအရာမွာ ကုိယ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ကိုးစားေသာသူ မ်ားအား
ထာ၀ရဘုန္းေတာ္မွ်ေ၀ဖို႔ရန္ ျဖစ္ပါသည္။ ေဟၿဗဲ၊၂း၁၀ တြင္ စာေရးသူ၏ အဆို မွာ၊ “အေၾကာင္းမူကား
မ်ားစြာေသာသားတို႔ကို ကယ္တင္၍ ဘုန္းစည္းစိမ္ခံစားဖို႔ရာသို႔ ပို႔ ေဆာင္ေသာအရွင္(ေယ႐ႈ)သည္
ဒုကၡေ၀ဒနာအားျဖင့္ စံုလင္ျခင္းသို႔ေရာက္ရမည့္ အေၾကာင္း၊ ခပ္သိမ္းေသာအရာတို႔ကို ဖန္ဆင္း၍
အုပ္စိုးေတာ္မူေသာ ဘုရားသည္ စီရင္ ေတာ္မူအပ္၏။” လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ေယ႐ႈသည္းခံေတာ္မူေသာအရွက္ကြဲျခင္းသည္
ကိုယ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ကိုးစားသူအေပါင္းတို႔၏ အရွက္ကြဲျခင္းမွ လြတ္ကၽြတ္ႏိုင္ရန္ လမ္း
ဖြင့္ေပးပါသည္။ ထုိမွ်မက ကိုယ္ေတာ္ရွင္သာ ခံစားခြင့္ရွိေသာ ထာ၀ရရပိုင္ခြင့္ျဖစ္သည့္
ဘုန္းအသေရကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား ေ၀ငွခြင့္ရွိေတာ္မူပါသည္။
အရွက္ကြဲျခင္းထက္သာ၍ ရင္နာစရာေကာင္းေသာ
ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေနာက္တစ္ ခုရွိပါသည္။ ၎မွာ အပယ္ခံျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အပယ္ခံျခင္းသည္ ဆက္ဆံေရးပ်က္ျပားျခင္း
၏ ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးကို အေျခခံေလ့ရွိပါသည္။ အေစာလ်င္ဆံုး အပယ္ခံျခင္း ျဖစ္ရပ္တစ္ခုမွာ
မိမိတို႔ကိုယ္ပုိင္ရင္ေသြးသားသမီးမ်ားကို ျငင္းပယ္ေသာ မိဘမ်ားမွ အစျပဳေလသည္။ အပယ္ခံျခင္းသည္
မခံမရပ္ႏိုင္သည့္အဆင့္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လိမ့္မည္။ သို႔မဟုတ္ မ်က္ႏွာ ခ်င္းမဆိုင္ခ်င္ေလာက္ေအာင္
စိတ္နာၾကည္းမႈျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္သည္။ သို႔မဟုတ္ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာမျပ႐ံု၊ မ်က္ႏွာသာ
မေပး႐ံုမွ်လည္းျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏို္င္ပါသည္။ ကိုယ္၀န္ရွိေသာ မိန္း မတစ္ေယာက္သည္ မိမိ၀မ္းဗိုက္ရွိကေလးအေပၚ
စိတ္နာၾကည္းမႈတစ္ခုခုရွိလွ်င္ ထိုကေလး သည္ အပယ္ခံစိတ္ျဖင့္ ေမြးဖြားလာကာ၊ အပယ္ခံဘ၀တြင္
ႀကီးျပင္းလာၿပီး မရဏာႏိုင္ငံသို႔ ပင္ အပယ္ခံဘ၀ျဖင့္ ေရာက္ေကာင္းေရာက္သြားလိမ့္မည္။
လင္မယားကြာရွင္းျခင္းသည္ အပယ္ခံျခင္း၏ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိိေသာ
အေၾကာင္း တရားတစ္ခုျဖစ္သည္။ ဤအေၾကာင္းကို သခင္ဘုရားကိုယ္တိုင္ ေဟရွာယ၊ ၅၄း၆ တြင္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း
မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
စြန္႔ပစ္၍
စိတ္ၿငိဳျငင္ေသာမိန္းမ၊ ငယ္စဥ္တြင္ မယားျဖစ္၍၊ ေနာက္မွျငင္းပယ္ေသာ မိန္းမကို တဖန္ေခၚသကဲ့သို႔
သင့္ကို ငါေခၚမည္ဟု သင္၏ဘုရားသခင္မိန္႔ေတာ္မူ၏။
အပယ္ခံျခင္း ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ကို ၿငိမ္းေစရန္
ဘုရားသခင္၏ျပင္ဆင္ေတာ္မူခ်က္ ကို မႆဲ၊ ၂၇း၄၆၊၅၀ တြင္ မွတ္တမ္းတင္ထားၿပီး၊ ဤက်မ္းပိုဒ္မ်ားသည္
ေယ႐ႈ၏အျမင့္ဆံုး ဒုကၡေ၀ဒနာအေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပေလသည္။
သံုးခ်က္တီးအခ်ိန္၌
ေယရႈက၊ ဧလိ၊ဧလိ၊ လာမာရွာဗခသာနိ ဟု ႀကီးေသာ
အသံ ႏွင့္ ေႂကြးေၾကာ္ေတာ္မူ၏။ အနက္ကား အကၽြႏ္ုပ္ဘုရား၊ အကၽြႏ္ုပ္ဘုရား၊ အဘယ့္ေၾကာင့္
အကၽြႏ္ုပ္ကို စြန္႔ပစ္ေတာ္မူသနည္းဟု ဆိုသတည္း။ ေယ႐ႈသည္ ႀကီးေသာအသံႏွင့္ တဖန္ ေႂကြးေၾကာ္ၿပီးလွ်င္
အသက္ေတာ္ကို လႊတ္ေလ၏။
ကမာၻေလာကႀကီး၏ ရာဇ၀င္တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္
ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ သည္ ခမည္းေတာ္ကို ေအာ္ေခၚေတာ္မူေသာ္လည္း ျပန္ထူးျခင္းမရရွိခဲ့ပါ။
ေယ႐ႈသည္ လူ ၏အျပစ္မ်ားအားလံုးကို ယူတင္ေဆာင္ရြက္ေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏ အေလွ်ာ့မေပး
ေသာ သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေျဖာင့္မတ္မႈသည္ သားေတာ္ကိုပင္ ျငင္းပယ္ ေစေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ဤအတိုင္း
ေယ႐ႈသည္ ရင္နာစရာအေကာင္းဆံုးျဖစ္သည့္ ဖခင္၏ ျငင္းပယ္ျခင္းကို ခံေတာ္ မူခဲ့ရွာေလသည္။
မေရွးမေႏွာင္းမွာပင္ ကိုယ္ေတာ္သည္ အသက္ထြက္ သြားေတာ္မူေလ သည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
ခ်ိန္ဆြဲထားျခင္း၏ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ျငင္းပယ္ျခင္းေၾကာင့္ခံစားရေသာ အသည္းႏွလံုးအက္ကြဲ၍
အသက္ထြက္သြားေတာ္မူျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ရွင္မႆဲ၏မွတ္တမ္း၌ “ထိုအခါ ဗိမာန္ေတာ္၏ကန္႔လန္႔ကာသည္
အထက္စြန္းမွ ေအာက္စြန္းတုိင္ေအာင္ စုတ္ကြဲေလ၏။” အျပစ္မ်ားျပားလွေသာ လူတို႔သည္ သန္႔ရွင္းေတာ္
မူေသာ ဘုရားသခင္ႏွင့္တိုက္႐ိုက္မိတ္သဟာယဖြဲ႕ႏိုင္ရန္ လမ္းဖြင့္ေပးသည့္အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ေလသည္။ ေယ႐ႈအားျဖင့္ ဘုရားသခင္သည္
ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အား သူ၏သားသမီး မ်ားအျဖစ္ လက္ခံရန္ လမ္းဖြင့္ေပးသည္။ ဤအေၾကာင္းအရာကို ရွင္ေပါလုက
ဧဖက္၊ ၁း၅-၆ တြင္ ဤကဲ့သို႔ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ “ထိုဘုရားသခင္သည္ ခ်စ္ေတာ္မူေသာ သားေတာ္
ေၾကာင့္ ငါတို႔အား ေပးေတာ္မူျခင္းငွါ၊ ငါတို႔သည္ ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ သားအရာကို ရမည့္
အေၾကာင္း အလိုေတာ္ရွိေသာ ေစတနာအတိုင္း ေရွးမဆြက ခြဲခန္႔မွတ္သားေတာ္မူ၏။
အရွက္တကြဲျဖစ္ျခင္းႏွင့္ အပယ္ခံျခင္းအတြက္
ဘုရားသခင္၏အားေပးႏွစ္သိမ့္မႈ ကို ယခုေခတ္ကာလကဲ့သို႔ အေရးႀကီးလိုအပ္ေသာအခ်ိန္ကာလမရွိခဲ့ဘူးပါ။
ကၽြႏု္ပ္ခန္႔မွန္း ခ်က္အရ ကမာၻေပၚရွိ လူငယ္ေလးပံုတစ္ပံုသည္ အရွက္ကြဲအက်ဳိးနည္းျခင္းႏွင့္အပယ္ခံျခင္း
တစ္ခုခုကို ခံစားေတြ႕ႀကံဳေနရသည္။ ဤေ၀ဒနာကို ခံစားေသာ လူငယ္မ်ားအား ေယ႐ႈ၏ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွ
ယိုစီးေသာ အနာေရာဂါၿငိမ္းေစျခင္းကို လက္ညႊန္ခြင့္ရရွိသည့္အတြက္ အတိုင္းမရွိ၀မ္းေျမာက္ပါသည္။
အထက္တြင္ ေဆြးေႏြးၿပီးခဲ့သည့္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌
ဖလွယ္ျခင္း၏စိတ္လႈပ္ ရွားမႈပိုင္းဆိုင္ရာ အသြင္အျပင္ႏွစ္ရပ္ကို ေအာက္ပါအတိုင္း ေပါင္းစပ္ေဖာ္ျပပါသည္။
ေယ႐ႈသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အရွက္ကြဲအက်ဳိးနည္းျခင္းကို ယူတင္ေဆာင္ရြက္ေပး ျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္
ကိုယ္ေတာ္၏ဘုန္းအသေရကို ေ၀မွ်ခံစားခြင့္ရရွိပါသည္။
+ + + + + +
## အပိုင္း ၅ ကို ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။ ##
+ + + + +
မွတ္ခ်က္=
အသက္တာေျပာင္းလဲေစေသာ
၀ိညာဥ္ေရးရာ တန္ခိုေတာ္
(DerekPrince) မွ ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပပါသည္
Comments