ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူအစစ္ (ေဒသနာ)

ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူအစစ္
(လုကာ၊ ၁၀ း ၂၅ - ၃၇)
====================================
“ကုိယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူအစစ္” ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ကို ေ၀ငွလိုပါတယ္။
အေျချပဳရမည့္ က်မ္း ပိုဒ္မွာ (လုကာ၊ ၉း၂၅-၃၇) ျဖစ္ပါသည္။
သမၼာက်မ္းစာထဲ၌ လူတစ္ေယာက္သည္ ေယ႐ုရွလင္ၿမိဳ႕သို႔ သြားရာ ဓားျပတို႔၏လက္သို႔က်ေရာက္သြားၿပီး
သူ၏အ၀တ္အစား မ်ားကို ခၽြတ္ၾကကာ သူ႔ကို ႐ုိက္ႏွက္ၾက၏။ ေသလုနီးပါးရွိေသာအခါ၌ စြန္႔ပစ္ထားၾကသည္။ ထို႔ေနာက္
လူသံုးေယာက္တို႔သည္ ထိုေနရာ သို႔ ေရာက္ၾကကာ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ ေက်ာ္ျဖတ္သြားၾကသည္ဟုဆို၏။
ယဇ္ပုေရာဟိတ္တစ္ပါးသည္ အျခားလမ္းတစ္ဘက္မွေန၍ သူ႔ကို ေက်ာ္သြားသည္။ ေလ၀ိလူတစ္ေယာက္လည္း
ထိုနည္းအ တိုင္းေက်ာ္သြားသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ရွမရိလူတစ္ေယာက္သည္ ထိုလူရွိရာသို႔ ေရာက္လာသည္။
ထိုရွမာရိလူသည္ သူ၏အနာမ်ားကို စည္းေပးၿပီးလွ်င္ စရပ္တစ္ခုသို႔ေဆာင္သြားျပဳစုသည္။
ဤသံုးေယာက္အနက္မည္သူသည္ ဓားျပလက္ထဲသို႔ က်ေရာက္သည့္ သူႏွင့္စပ္ ဆိုင္ေသာသူသည္ ျဖစ္သနည္း။
လူသံုးေယာက္ကို မိတ္ဆက္ေပးၿပီးေနာက္ စစ္မွန္ေသာ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆုိင္ေသာသူသည္ မည္သူျဖစ္ ေၾကာင္းႏွင့္
ပတ္သက္၍ ကၽြန္ေတာ္ ေဟာေျပာလိုပါသည္။
ပထမဦးဆံုး ထိုလူ ယဇ္ပုေရာဟိတ္တစ္ပါးႏွင့္ ေတ႔ဆြ ုံသည္။
သူသည္ ေသလုနီးပါးျဖစ္ေသာအခါ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ ၀တ္႐ံုေတာ္ကို ၀တ္ေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္တစ္ပါးက
ခ်ဥ္းကပ္လာသည္။ ေသလုနီးပါးျဖစ္ေသာသူသည္ သူ႔ကို ကူညီမစရန္အတြက္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ကို
ေတာင္းပန္ေသာအခါတြင္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ သူ၏ ေခါင္းကိုခါလ်က္ “ေဟ့လူ ဘာျဖစ္လို႔ ပညတ္ေတာ္ကုိ
ပမာမခန္႔လုပ္ခ့သဲ လ”ဲ အဲဒါေၾကာင့္ ဓားျပႏွင့္ေတြ႕ၿပီး အ႐ိုက္ခံရျခင္းျဖစ္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ညစ္ညမ္းသည့္လူလဲ။
လံုၿခံဳသည့္လမ္းကို လိုက္ပါဟု အၿမဲတမ္း ေျပာဒါဘဲ။ လမ္းလြဲၿပီး မလိုက္သင့္ဘူး”ဟုဆို၏။ ထို႔ေနာက္
ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ လမ္း၏တစ္ျခမ္းသြားၿပီး ေက်ာ္သြား၏။
ပညတ္ေတာ္သည္ ထိုယဇ္ပုေရာဟိတ္က့သဲ ို႔ပင္ အျပစ္က်ဴးလြန္ျခင္းမ်ားကို ေဖာ္ျပၿပီး နတ္ဆိုး၏ထိုးႏွက္ျခင္းကို
ခံရေသာ ေၾကာင့္ ေသြးထြက္ေသာသူကိုမကယ္တင္ႏိုင္ေပ။ ယခုပညတ္တရားျဖစ္ေသာ ဘုရားသခင္၏ေၾကးမံုျပင္ေပၚ၌
သင္၏ဩတပၸစိတ္ကို ၾကည့္ပါ။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာသူက “ငါမုသာမေျပာပါဘူး။ ငါ့ဇနီး သို႔မဟုတ္
ငါ့လင္ေယာက်ာ္းကို မွန္သည့္အတိုင္းဘဲေျပာခ့တဲ ယ္”ဟု ဆိုရဲေသာသူရိွပါသလား။
(ေရာမ၊၃း၂၀)က “ပညတ္တရားသည္ ဒုစ႐ိုက္အျပစ္ကို ထင္ရွားေစၿပီေသာေၾကာင့္
ပညတ္တရား၏အက်င့္အားျဖင့္ ဘုရားသ ခင္၏ေရွ႕ေတာ္၌ အဘယ္သူမွ်ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔မေရာက္ရာ”ဟုဆို၏။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို အျပစ္ဒုစ႐ိုက္မ်ားမွကယ္တင္ရန္ ပညတ္တရားကို ေပး ျခင္းမဟုတ္ဘဲ ကၽြႏ္ုပ္၏အျပစ္မ်ားကို
သိလာရန္အတြက္ ေပးျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယဇ္ပုေရာဟိတ္ သို႔မဟုတ္ ပညတ္တရား သည္
ဓါးျပႏွင့္ေတြ႕ေသာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို မကူညီႏိုင္ဘဲ အျပစ္ကိုသာစီရင္သည္။
ဒုတိယအေနႏွင့္ ထိုလူသည္ ေလ၀ိလူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕သည္။
ထိုသူသည္ ေ၀ဒနာခံစားၿပီး လူးလွိမ့္ရေသာအခ်ိန္၌ အျခားလူတစ္ေယာက္သည္ ထိုလူရွိရာသို႔ေရာက္လာသည္။
သူသည္ ေလ ၀ိလူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ေလ၀ိလူသည္ ဗိမာန္ေတာ္ထဲ၌ ျပဳလုပ္ေသာ အခမ္းအနားအစီအစဥ္မ်ားကို
ေဆာင္ရြက္ရသည္။ ေသြးစြန္း သည့္လူသည္ ေလ၀ိလူအား “ကယ္ပါ” ဟု ေအာ္ဟစ္သည္။ ထိုေလ၀ိသည္ “ေဟ့လူ၊
ငါအခမ္းအနားအစီအစဥ္ကို ေဆာင္ရြက္ရမွာမို႔ မ အားဘူး”ဟု ျပန္ေျဖသည္။ ထိုေလ၀ိလူသည္လည္း
လမ္းတစ္ဖက္သို႔သြားၿပီး ေက်ာ္ျဖတ္သြားသည္။
ဒုကၡအႀကီးအကယ္ေရာက္ေသာလူသည္ အခမ္းအနားႏွင့္ ပြဲလမ္းသဘင္ဆိုင္ရာတို႔အားျဖင့္ ႏွစ္သိမ့္ေက်နပ္မႈကို
ရရွိရန္ျပဳလိုၾက သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထို၀တ္ျပဳျခင္းအစီအစဥ္တို႔သည္ ေသလုနီးပါးလူကိုမကယ္ႏုိင္ပါ။ ဘုန္းႀကီးသည္
ေသြးစြန္းေသာလူ၏ရင္ပတ္ေပၚ၌ လက္၀ါးကပ္တိုင္တံဆိပ္ကို ျပဳလုပ္ေပးေကာင္း ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ဘုန္းႀကီးသည္
ထိုေသြးစြန္းေသာသူအေပၚ၌ သန္႔ရွင္းေသာေရ ကို ျဖန္းေကာင္းျဖန္းမည္ျဖစ္သည္။ ဘုန္းႀကီးသည္
ထိုေသြးစြန္းေသာလူ၏လက္ကိုကိုင္ၿပီး ဆုေတာင္းေပးေကာင္း ဆုေတာင္းေပးမည္ျဖစ္ သည္။ သို႔ေသာ္လည္း
ထိုသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ေသြးစြန္းလူ၏အသက္ကို ခ်မ္းသာမေပးႏိုင္ပါ။ ထိုသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ေသလုနီးပါးျဖစ္ ေသာလူကို
မကယ္တင္ႏိုင္ပါ။
အထက္ပါက်မ္းပိုဒ္အရ ထိုေလ၀ိလူသည္ ကူညီမစျခင္းတစ္ခုကို မွ်မျပဳလုပ္ဘဲ လမ္းတစ္ဘက္မွေန၍
ေက်ာ္ျဖတ္သြားသည္ဟု ဆို၏။ သူ႔အတြက္အေရးႀကီးေသာအရာမွာ ဗိမာန္ေတာ္၏အခမ္းအနားအစီအစဥ္မ်ားပင္ျဖစ္သည္။
အခမ္းအနားေဆာင္ရြက္ရာ၌ မည္သူ က ပူေဇာ္ႏိုင္မည့္သူျဖစ္သည္မွာ သူ႔အတြက္ အေရးမႀကီးပါ။ ထိုသို႔ေသာ
ဘာသာေရးဆိုင္ရာ အခမ္းအနားတို႔သည္ အနာတရျဖစ္ေသာ စိတ္၀ိညာဥ္ကို မကယ္တင္ႏိုင္ပါ။
တတိယအေနႏွင့္ ထိုလူသည္ ေကာင္းေသာ ရွမာရိလူတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕သည္။
ယခု ခရီးသည္ တစ္ေယာက္သူ႔ထံသို႔ေရာက္လာသည္။ သူ၏ပညတ္ေတာ္ကို ကိုယ္စားျပဳေသာ
ယဇ္ပုေရာဟိတ္မဟုတ္။ အခမ္း အနားမ်ားကိုေဆာင္ရြက္သည့္ ေလ၀ိလူတစ္ေယာက္လည္းမဟုတ္ဘဲ
ဂ်ဴးလူမ်ဳိးမ်ားမုန္းတီးေသာ ရွမာရိလူတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္။ ထိုလူကို ေတြ႕ေသာအခါ ထိုရွမာရိလူသည္ သနားသည္။
ထိုရွမာရိလူသည္ ထိုလူထံသို႔ သြားၿပီးအနာတို႔ကို အ၀တ္ႏွင့္ စည္းကား ဆီႏွင့္ စပ်စ္ရည္ကို ထည့္သည္။ ထို႔ေနာက္
သူ၏ျမည္းေပၚ၌ ထိုလူကိုတင္ကာ စရပ္တစ္ခုသို႔ ေခၚသြားကာ ေစာင့္ေရွာက္ျပဳစုသည္။
ထိုရွမာရိလူသည္ ေယ႐ႈကို ပံုေဆာင္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ သခင္ဘုရားသည္ ေကာင္းကင္ဘံုပလႅင္ေတာ္ကို စြန္႔ၿပီး
လူ႕ဇာတိကိုခံယူ ကာ ေလာကသို႔ႂကြလာသည္။ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ေယ႐ႈသည္ အျပစ္ႏွင့္ျပည့္ေသာေလာကသို႔
ႂကြဆင္းလာသည္။ ေယ႐ႈသည္ ပ ညတ္တရားအသစ္ကို ေပးရန္ (သို႔) ဘာသာေရးအခမ္းအနားအသစ္တစ္ခုကိုျပဌာန္းရန္
ေလာကသို႔ႂကြဆင္းလာျခင္းမဟုတ္ပါ။ ဓါးျပျဖစ္ ေသာ နတ္ဆိုး၏သိမ္းပိုက္ျခင္းခံေသာ လူတုိ႔၏စိတ္၊၀ိညာဥ္ႏွင့္
ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကို ေရြးေကာက္ကယ္တင္ရန္ျဖစ္သည္။
နာဇရက္ၿမိဳ႕သားေယ႐ႈသည္ ေလာကသို႔ တရားစီရင္ရန္လာျခင္းမဟုတ္ပါ။ သူသည္ အခမ္းအနားတို႔ျဖင့္
ဘာသာေရးကို အ ေႏွာင့္အယွက္ျပဳေသာ လူထံသို႔မလာပါ။ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ ေယ႐ႈခရစ္ႂကြလာကာ
ေသြးႏွင့္ဆီကို သြန္းေလာင္းသည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ သခင္သည္ သူ၏ဆႏၵအရလက္၀ါးကပ္တိုင္၌ အေသသတ္ျခင္းကိုခံကာ
ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြားရန္အတြက္ လွံတံျဖင့္ စာတန္၏ထိုးျခင္းကိုခံရ၏။
ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ သခင္ဘုရားသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အျပစ္မ်ားကို လႊတ္ရန္ ထိုးျခင္း၊ ႏွိပ္စက္ျခင္း၊
အနာတရျဖစ္ျခင္းခံကာ၊ သန္႔ရွင္း ေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ပတ္စည္းထား၏။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ သခင္သည္
တရားစရပ္ျဖစ္ေသာအသင္းေတာ္သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေခၚ သည္။
သခင္ေယ႐ႈအေနႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုျပေသာအရာမွာ ပညတ္တရားႏွင့္ ဘာသာေရးထံုးတမ္းစဥ္လာမ်ားမကေသာ
ပူေဇာ္သကၠာျပဳ ျခင္းႏွင့္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာပင္ျဖစ္သည္။
ထိုမိမိကိုယ္ကို ပူေဇာ္သကၠာျပဳျခင္းႏွင့္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအားျဖင့္သာလွ်င္ ဖ်ားနာေသာသူမ်ားႏွင့္ ေမွ်ာ္လင့္ရာမ့ၿဲပီး
နတ္ဆိုးေက်ာ္ လႊားဖိႏိွပ္ျခင္းခံရေသာသူမ်ားအတြက္ မိမိကိုယ္ကို ပူေဇာ္ၿပီး အသက္ကို စြန႔ျ္ခင္းျဖစ္သည္
ေကာင္းေသာ ရွမာရိလူျပဳေသာ အရာကိုၾကည့္ပါ။ သူသည္ စရပ္တစ္ခုသို႔ေဆာင္သြားသည္။
နာဇရက္ၿမိဳ႕သားေယ႐ႈခရစ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေပၚသို႔ အေသြးေတာ္ႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို သြန္းေလာင္ၿပီး
ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ ပို႔ေဆာင္သည့္ အသင္း ေတာ္တည္းဟူေသာ စရပ္တစ္ခုသို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေခၚသြားသည္။
နာဇရက္ၿမိဳ႕သား ေယ႐ႈသည္ ေငြဒဂၤါးႏွစ္ျပားကို ယူၿပီး စရပ္ေစာင့္ေသာသူကိုေပးကာ “ဤေငြမ်ားကို အသံုးျပဳၿပီး
သူ႔ကို ျပဳစု ေစာင့္ေရွာက္ပါ”ဟုဆို၏။ ေယ႐ႈသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား ေငြဒဂၤါႏွစ္ျပားကို ေပးပါသည္။ ဤေငြဒဂၤါႏွစ္ျပားသည္
မည္သည့္အရာကို ဆိုလိုပါသ နည္း။
၎တို႔သည္ ေယ႐ႈသည္ ေသျခင္းမွ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ၿပီး ေကာင္းကင္ဘံုသို႔ျပန္ႂကြေသာအခါ၌ လူတို႔အား
ေပးေသာ ႀကီးျမတ္ ေသာဆုေက်းဇူးမ်ားျဖစ္ေသာ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္
သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ပင္ျဖစ္သည္။ ေယ႐ႈသည္ သူ႔အတြက္ အ လုပ္လုပ္ေသာသူတို႔အား ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္၎၊
သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္၎၊ ေစာင့္ေရွာက္ျပဳစုရန္အတြက္ ထိုသူကို ေတာင္းဆို သည္။
ေယ႐ႈသည္ သူတို႔အား ေအာက္ပါအတိုင္း -
“သင္၏ပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ေငြေၾကးမ်ားကို အကုန္အက်ခံၿပီး ဤလူကို ေစာင့္ေရွာက္ပါ။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္
ေက်းဇူးေတာ္ကို ေ၀ငွ ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္၏အလုပ္ကိုေဆာင္ရြက္ေသာအရာျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ ဘုရားသခင္သည္
လူအေပၚ၌ အေႂကြးတင္မည္မဟုတ္။ သို႔ေသာ္လည္း သင္အသံုးျပဳေသာ အကုန္အက်ဟူသမွ်ကို ျပန္ဆပ္ပါမည္။ သင္အား
ျပန္ဆပ္မည္ကို ယံုၾကည္ပါ။ ဒဏ္ရာရေသာ စိတ္ ၀ိညာဥ္မ်ားကို အနာေရာဂါၿငိမ္းေစရန္အတြက္ လိုအပ္ေသာ ေငြေၾကးကို
သံုးစြဲပါ။ အျခားေသာသူမ်ားအေပၚ၌ ဂ႐ုဏာကိုယ္ခ်င္းစာေသာ စိတ္ကိုျပသပါ။ အျခားေသာသူတို႔၏အေစခံပါ။
အျခားေသာသူမ်ားကို ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏အလုပ္မ်ားႏွင့္ ဆက္ ကပ္ပါ။ သင္သည္
ပို၍အကုန္အက်ခံပါက ၎အတြက္ ဘုရားသခင္ျပန္လည္ေပးဆပ္မွာ ဧကန္အမွန္ျဖစ္ပါသည္။ ယေန႔တြင္ သင္၏တာ
၀န္ကို တစ္ခုၿပီးစီးေအာင္ ျပဌာန္းထားသည့္ ပညတ္ေတာ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းစသည္အားျဖင့္ သင္၏အသက္တာကို
ႂကြယ္၀ေအာင္ျပဳ လုပ္ႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ သင္သည္ ေငြေၾကးအနည္းငယ္ကို ပို၍ အသံုးျပဳရမည္ျဖစ္သည္။ ၎မွာ
တာ၀န္၀တၱရားႏွင့္ ပညတ္ခ်က္တို႔၏နယ္ နိမိတ္စည္းကို ေက်ာ္လြန္ေသာ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာပင္ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္
အနည္းငယ္ေသာသူတို႔သာလွ်င္ ပို၍ အကုန္အက်ခံလိုၾကသည္။
(မႆဲ၊ ၅း၄၀-၄၁)က “သင့္အက်ႌကိုယူလုိ၍ တရားေတြ႕ေသာသူအား သင့္၀တ္လံုကိုလည္း ယူေစျခင္းငွါ
အခြင့္ေပးဦးေလာ့။ အ ၾကင္သူသည္ သင့္ကို အႏိုင္အထက္ျပဳ၍ ခရီးတစ္တုိင္သြားေစ၏။
ထိုသူႏွင့္တကြႏွစ္တိုင္သြားဦးေလာ့၊ ေတာင္းေသာသူအားေပးေလာ့။ ေခ်းငွါးေသာသူကို မျငင္းမပယ္ႏွင့္” ဟုဆို၍
ဤနည္းအားျဖင့္ ကန္႔သတ္ခ်က္ထက္ သင္ပိုလြန္၍ သံုးစြဲေသာအခါ၌ အနာေရာဂါၿငိမ္းျခင္း၊
၀မ္းေျမာက္ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းတို႔သည္ သင္၏အေပၚ၌ ျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။
ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္၏ အသက္တာသည္ တာ၀န္ကိုသာ ေက်ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ျခင္းႏွင့္မၿပီးပါ။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ခရစ္ ယာန္တို႔သည္ ပို၍ေငြကုန္ေၾကးက်ခံၿပီး တာ၀န္၀တၱရားကန္႔သတ္ခ်က္ကို ေက်ာ္လြန္သည္။
ကုိယ္ခ်င္းစာတရားအားျဖင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ အိမ္နီး နားခ်င္းတို႔၏ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းအတြက္ အသက္ရွင္ၾကရမည္ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔
ျပဳေသာအားျဖင့္ ၀မ္းေျမာက္ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အ သက္တာကို ခ်ဥ္းကပ္လာမည္ျဖစ္သည္။ လင္ေယာက်္ားႏွင့္
ဇနီးသည္ အၾကား၌၎၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အခ်င္းခ်င္းတို႔၏အၾကား၌၎၊ အိမ္နီးနားခ်င္းတို႔၏အၾကား၌၎၊
လုပ္သင့္သည္ထက္ပို၍ လုပ္ေဆာင္ပါက ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူ အစစ္အမွန္မ်ားျဖစ္ ၾကသည္။
ထိုသို႔ျပဳျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္အေႂကြးတင္ေစၾကမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ဘုရားသခင္ ျပန္ဆပ္မည့္
အခြင့္တစ္ခုကိုရရွိ မည္ျဖစ္သည္။
ပညတ္ေတာ္အတိုင္း ေဆာင္ရြက္ေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္သည္ ေသြးစြန္းေသာလူ၏အနာကို မကုေပးႏုိင္ပါ။
အခမ္းအနားမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ေသာ ေလ၀ိလူသည္ ဓားျပႏွင့္ေတြ႕ေသာသူအား အနာေရာဂါမၿငိမ္းေစႏိုင္ပါ။
ကိုယ္ခ်င္းစာျခင္းႏွင့္ ေမတၱာကိုျပေသာ ေကာင္း ေသာရွမာရိသာ ထိုသူ၏အနာကိုၿငိမ္းေစႏိုင္ကာ စစ္မွန္ေသာ
ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူျဖစ္လာမည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ႏွင့္၎၊ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ႏွင့္၎ ျပည့္၀ကာ
ဓားျပႏွင့္ေတြ႕ေသာသူမ်ားကို ျပဳစုၾကရန္ျဖစ္သည္။ သူတို႔၏အနာေရာဂါကို ၿငိမ္းေစၾကရန္ျဖစ္သည္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို
ေပးဆပ္ျခင္းျဖင့္၎၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖင့္၎ ကၽြႏ္ုပ္ တို႔သည္ ထပ္ဆင့္၍ အပုိေငြကို သံုးၾကရမည္ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္
သူႏွင့္စစ္မွန္ေသာ အိမ္နီးနားခ်င္းေကာင္းျဖစ္လာၾကရန္ ျဖစ္သည္။
ထုိသို႔ ျပဳလုပ္ၾကေသာအခါ ဘုရားသခင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အေစခံျခင္းကို အဆတစ္ရာ၊ ေျခာဆယ္၊ သံုးဆယ္
စသည္ျဖင့္ ျပန္ ေပးမည္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေယ႐ႈ၏စံနမူနာကို လုိက္ၿပီး ျမင့္ျမတ္ေသာ အသက္တာ၌
အသက္ရွင္ႏိုင္ၾကမည္ျဖစ္ပါသည္။
x x x x x x x x x x x x x x x x x x
## အသက္တာႏွင့္ နားလည္သိတတ္မႈ ##
]]}} ေဒါက္တာေဒးဗစ္ယံုကီခ်ဳိ {{[[

Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့