အပိုင္း (၃) မည္ကဲ့သို႔လြတ္ေျမာက္မည္နည္း
အပိုင္း (၃)
မည္ကဲ့သို႔ လြတ္ေျမာက္မည္နည္း
က်န္ျခင္းႏွင့္ပတ္သတ္ေသာ
အေၾကာင္းတရား၊ အက်ဳိးတရားတို႔ကို အေတာ္မ်ား မ်ားေလ့လာခဲ့ပါၿပီ။ ယခုအထိ ေလ့လာရသည့္အက်ဳိးအားျဖင့္
က်ိန္ျခင္းဒဏ္တစ္ခုခု ေၾကာင့္ သင္၏အသက္တာတြင္ ညႇဳိးႏြမ္းမႈတစ္စံုတစ္ရာရွိမရွိ သေဘာေပါက္မိပါသလား။
ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာအလင္းကို ပိတ္ေနသည့္အေမွာင္ရိပ္ေအာက္မွ ထြက္ ေပါက္မ်ားကိုေတြ႕၍
သင္ အံ့အားသင့္မိပါသလား။ လြန္ခဲ့ေသာ သင္၏အသက္တာ သို႔မဟုတ္ သင္၏ဘုိးဘြားမ်ား၏ အျပဳအမူေၾကာင့္ျဖစ္ေစ
သင္၏အသက္တာကို က်ိန္ဒဏ္ ၏၍ သင္ အံ့အားသင့္မိပါသလား။ လြန္ခဲ့ေသာ သင္၏အသက္တာ သို႔မဟုတ္
သင္၏ဘုိးဘြားမ်ား၏ အျပဳအမူေၾကာင့္ျဖစ္ေစ သင္၏အသက္တာကို က်ိန္ဒဏ္၏ ထိခိုက္မႈ လႊမ္းမိုးႀကီးစိုးေစရန္မလိုအပ္ပါ။
တစ္သက္လံုး ဤပေယာဂဒဏ္ကို ခံေနရမလားဟု သင္ စိုးရိမ္ျခင္းမွ လြတ္ေျမာက္ရာလမ္းရွိေၾကာင္းကို
သင္သိရွိႏိုင္ပါသည္။
က်ိန္ျခင္း၏
အေၾကာင္းတရား သို႔မဟုတ္ အရင္းအျမစ္ကို စံုစမ္းစိစစ္ရွာေဖြဖို႔ အၿမဲ မဟုတ္သည့္တိုင္
မၾကာခဏ စိစစ္ရွာေဖြဖို႔လိုအပ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ၿပီးခဲ့ေသာအပိုင္းတြင္ ျဖစ္ႏိုင္စရာအမ်ဳိးမ်ဳိး၏
ေခါင္းစဥ္တခ်ဳိ႕ကို တင္ျပခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ထိုေခါင္းစဥ္ ခုနစ္မ်ဳိး အေၾကာင္းကို ဖတ္႐ႈျခင္းအားျဖင့္
သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ သင့္အား တစ္စံုတစ္ ရာေျပာဆိုပါလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါသည္။
မျဖစ္မေန သိကိုသိရမည္ဟု မဆိုလို ပါ။ သို႔ေသာ္ ဤအမႈအရာမ်ဳိးအမ်ားဆံုးတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္
မည္သည့္အရာမွ ကယ္ လႊတ္ျခင္းခံရသည္၊ မည္ကဲ့သို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေပၚ ၎ပေယာဂမ်ား က်ေရာက္လာသည္
ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဘုရားသခင္ သိေစလိုသည္။ ဘုရားသခင္သည္ သင့္အား ေဖာ္ျပခဲ့ သည္ရွိေသာ္၊
ကိုယ္ေတာ္ေဖာ္ျပသည့္အတိုင္း လုပ္ေဆာင္ပါ။
ဟုတ္ပါသည္။
က်ိန္ျခင္းဒဏ္မွ လြတ္ေျမာက္ရာလမ္းရွိပါသည္။ တစ္လမ္းတည္းရွိ ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
ေယ႐ႈ၏ အေသခံယဇ္ပူေဖာ္ျခင္းျဖင့္သာ လြတ္ေျမာက္ ရာလမ္းျဖစ္ပါသည္။ တတိယအပိုင္းတြင္ အေမွာင္ရိပ္မွ
ေနေရာင္သို႔ က်ိန္ျခင္းမွ ေကာင္းခ်ီး မဂၤလာသို႔ ကူးေျပာင္းႏုိင္ေသာ ဘုရားသခင္၏နည္းလမ္းကို
မည္ကဲ့သို႔ ေတြ႕ႏိုင္သည္၊ မည္ကဲ့သို႔ လိုက္နာရမည္ဟူေသာ လက္ေတြ႕က်သည့္ စကားလံုး အသံုးအႏႈန္းမ်ားကို
ေဖာ္ျပထားပါသည္။
၇
ဘုရားသခင္စီမံေတာ္မူေသာ ဖလွယ္ျခင္း
ဧ၀ံေဂလိတရားေတာ္၏
သတင္းေကာင္းဟူသမွ်သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ေယ႐ႈအေသခံ၍ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းတည္းဟူေသာ ၿပိဳင္ဘက္မရွိ၊
အတုအပမရွိေသာ သမိုင္း ျဖစ္စဥ္တစ္ခုေပၚတြင္သာ လွည့္ပတ္ေနပါသည္။ ဤအေၾကာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍
ေဟၿဗဲဩ၀ါ ဒစာေရးသားျပဳစုသူက ဤကဲ့သို႔ ဖြင့္ဆိုထားပါသည္။ “အေၾကာင္းမူကား စင္ၾကယ္ေသာသူ
သည္ (ေယ႐ႈ) ထာ၀ရစံုလင္ျခင္းအက်ဳိးကို ရေစျခင္းငွာ တခါတည္း ပူေဇာ္(ယဇ္ပူေဇာ္)ျခင္း အားျဖင့္
(ကိုယ္ေတာ္သည္) ျပဳေတာ္မူ၏”(ေဟၿဗဲ၊၁၀း၁၄)။ “စံုလင္ျခင္းအက်ဳိးကို ရေစျခင္း ငွါ” ႏွင့္
“တစ္ခါတည္း” ဟူေသာ တန္ခုိးႀကီးသည့္ ဖြင့္ဆိုျခင္းႏွစ္ခု စုေပါင္းထားပါသည္။ ဤဖြင့္ဆိုျခင္းႏွစ္ခုသည္
ပုထုဇဥ္လူသားတစ္ရပ္လံုးကို ၿခံဳငံုထားသည့္ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းကို သ႐ုပ္ေဖာ္လ်က္ရွိေနပါသည္။
ဤတင္မကဘဲ အက်ဳိးအာနိသင္သည္ ကာယအစဥ္အဆက္ တမလြန္အထိ က်ယ္ျပန္႔သြားပါသည္။
ဤအေၾကာင္းအရာသည္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ကယ္လႊတ္သည့္ မရွိမျဖစ္ အေျခခံ အုတ္ျမစ္ျဖစ္ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္တြင္
ဘုရားသခင္ ႀကိဳတင္ဘိသိက္ခံေသာအလဲ အလွယ္တစ္ခုျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသည္။ ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔၏အျပစ္ေၾကာင့္
ခံထိုက္သည့္ ဆိုး ယုတ္ေသာအက်ဳိးတရားမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္စား ေယ႐ႈခံေတာ္မူခဲ့သည္။
ဤကဲ့သို႔ အလဲအလွယ္ျပဳျခင္းအားျဖင့္ အျပစ္မဲ့ေသာ ေယ႐ႈ၏နာခံျခင္းအတြက္ ရသင့္ရထိုက္ေသာ
ေကာင္းျမတ္ျခင္းဟူသမွ်ကို ဘုရားသခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အား ကမ္းလွမ္းေနပါသည္။
ေရြးႏုတ္ကယ္တင္ျခင္း၏
အေျမာ္အျမင္တစ္ခုလံုးကို သင္သံုးသပ္ဆင္ျခင္ႏိုင္ရန္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ၿပီးေျမာက္ခဲ့ေသာအမႈဟူသမွ်ကို
ျပန္လည္ သံုးသပ္ၾကပါစို႔။
ငါတို႔လြန္က်ဴးျခင္းအျပစ္မ်ားကို
ေျဖလႊတ္ႏုိင္ရန္ ေယ႐ႈသည္ ဒဏ္ခတ္ေတာ္မူျခင္းကို ခံရေလ၏။ ငါတို႔၏အနာေရာဂါမ်ားကို ၿငိမ္းေစရန္
ေယ႐ႈသည္ နာက်င္စြာ ထိုးနက္ ျခင္းခံရေလ၏။
ဤသမၼာတရားႏွစ္ပါးသည္
ေရာယွက္လ်က္ရွိေနပါသည္။ ၀ိညာဥၤေရးရာတြင္ ေယ႐ႈသည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အျပစ္ဒဏ္ကို ခံခဲ့ေလသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အျပစ္ေျဖလြတ္ျခင္းကို ခံယူရရွိသည့္အခါ ဘုရားသခင္ႏွင့္
ျပန္လည္သင့္ျမတ္ျခင္းကို ရရွိႏိုင္ရန္ျဖစ္ပါသည္။
႐ုပ္၀တၳဳအေရးြင္
ေယ႐ႈသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အနာေရာဂါေ၀ဒနာမ်ားကို ယူတင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ကိုယ္ေတာ္၏ နာက်င္စြာထိုးႏွက္ ျခင္းခံခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏
အနာေရာဂါေပ်ာက္ကင္းႏိုင္ရန္ ျဖစ္ပါသည္။
ကိုယ္ေတာ္၏ ေျဖာင့္မတ္ရာ၌ ငါတို႔သည္ ေျဖာင့္မတ္ႏိုင္ရန္
ေယ႐ႈသည္ ငါတို႔၏ အျပစ္ဒုစ႐ုိက္မ်ားကို အျပစ္သားအျဖစ္ခံေတာ္မူ၏။
ဤဖလွယ္ေသာအမႈေတာ္၏
တတိယအသြင္အျပင္ကို (ေဟရွာ၊ ၅၃း၁၀)တြင္ ဤကဲ့သို႔ ဖြင့္ဆိုထားပါသည္။ “ထာ၀ရဘုရားသည္ ေယ႐ႈကို
အျပစ္ေျဖေသာယဇ္ေကာင္ အျဖစ္ ပူေဇာ္သည္” အျပစ္ေျဖလြတ္ရန္ ယဇ္ပူေဇာ္မူျပဳမည့္ ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးအတြက္
ဘုရား သခင္သည္ ေမာေရွအား ဤကဲ့သို႔ေသာ စည္းကမ္းမ်ားကို ေပးထားေတာ္မူခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။
(၂ေကာ၊
၅း၂၁)တြင္ ရွင္ေပါလုသည္ (ေဟရွာ၊ ၅၃း၁၀)တြင္ ရည္ညႊန္ၿပီး တစ္ခ်ိန္ တည္းမွာပင္ သူလည္း
အစားထိုးလဲလွယ္ျခင္း၏ ေကာင္းေသာအသြင္အျပင္ကို ဤကဲ့သို႔ တင္ဆက္ခဲ့ပါသည္။ “အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား
ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္ႏွင့္ကင္း ေသာသူ(ေယ႐ႈ)ကို ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာသူျဖစ္ေစေတာ္မူ၏
အေၾကာင္းမူ ကား ငါတို႔သည္ ထိုသူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည့္
အေၾကာင္းတည္း။” ဤေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ႀကိဳးစားရွာေဖြမႈေၾကာင့္ မရႏိုင္
ပါ။ ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္သာ ရရွိႏိုင္ပါသည္။
ကိုယ္ေတာ္၏အသက္တာကို ငါတို႔ခံစားႏိုင္ရန္ ေယ႐ႈသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္စား
အေသခံေတာ္မူ၏။
အျပစ္တရား၏ေနာက္ဆံုးအက်ဳိးသည္
ေသျခင္းျဖစ္သည္ဟု က်မ္းတစ္အုပ္လံုးက အထင္အရွားေဖာ္ျပခဲ့ပါသည္။ ေယ႐ႈသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏
အျပစ္ႏွင့္ထပ္တူထပ္မွ် ျဖစ္လာသည့္အခါ သူလည္း ပုထုဇဥ္လူသား၏ အျပစ္ဒဏ္ျဖစ္သည့္ ေသျခင္းကို
ခံရမည္မွာ ဧကန္မလဲြျဖစ္ပါသည္။
ျပန္လည္၍
ကိုယ္ေတာ္၏ အစားထုိးယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းကို လက္ခံေသာသူအေပါင္း တို႔အား ကိုယ္ေတာ္သည္ ထာ၀ရအသက္ေက်းဇူးကို
ကမ္းလွမ္းခဲ့ပါသည္။ (ေရာ၊ ၆း၂၃)၌ ရွင္ေပါလုသည္ ဤဆန္႔က်င့္ဘက္ႏွစ္ခုကို ၿပိဳင္ထားသည္။
“အျပစ္တရား၏အခကား (တရားသျဖင့္ရရွိေသာဆု) ေသျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္ ေပးေတာ္မူ
ေသာ ဆုေက်းဇူးေတာ္ (ႀကိဳးစားရွာေဖြျခင္းအားျဖင့္ ရရွိျခင္းမဟုတ္)မူကား၊ ငါတို႔သခင္
ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ ထာ၀ရအသက္ေပတည္း။”
ကိုယ္ေတာ္၏ႂကြယ္၀ျခင္း၌ ငါတို႔ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာႏုိင္ရန္၊ ေယ႐ႈသည္
ငါတို႔၏ ဆင္းရဲ ျခင္းကို ခံေတာ္မူ၏။
(တရား၊
၂၈း၄၈)တြင္ ေမာေရွသည္ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးျခင္းကို ေလးမ်ဳိးခြဲျခင္းေဖာ္ျပခဲ့ပါ သည္။ မြတ္သိပ္ျခင္း၊
ေရငတ္ျခင္း၊ အ၀တ္အခ်ည္းစည္းရွိျခင္းႏွင့္ အရာရာ၌ ဆင္းရဲျခင္းတို႔ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္
ကိုယ္ေတာ္၌ႂကြယ္၀ျခင္းကို ခံစားႏုိင္ရန္ ေယ႐ႈသည္ လက္ ၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ဤဆင္းရဲျခင္းေလးမ်ဳိးက
ခံစားခဲ့ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔၏
“ႂကြယ္၀ျခင္း”သည္ ဤေျမႀကီးေပၚတြင္ ေယ႐ႈအသက္ရွင္ထင္ ရွားလ်က္ရွိစဥ္ကကဲ့သို႔ ရံဖန္ရံခါျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
အကၤ်ီအိတ္ကို ေဖာင္းပြေအာင္ ပိုက္ဆံ ထုတ္ႀကီးကို သယ္ယူူဖို႔ သို႔မဟုတ္ ေအာက္တြင္ ေငြအေျမာက္အျမား
စုေဆာင္းျခင္းမ်ဳိးကို မဆိုလိုပါ။ သို႔ေသာ္လည္း ေန႔စဥ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ လိုအပ္မႈႏွင့္
သူတစ္ပါး၏ လိုအပ္မႈကို မစႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ပမာဏျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ကိုယ္ေတာ္၏ဘုန္းေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေ၀မွ်ခံစားႏိုင္ရန္
ေယ႐ႈသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၏အရွက္ကြဲ အက်ဳိးနည္းျခင္းကို ခံခဲ့ရပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္၏ ဘုရားသားအျဖစ္
ကို လက္ခံျခင္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္သားသမီးမ်ားျဖစ္ႏိုင္ရန္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ခံစားရေသာ
ျငင္းပယ္ျခင္းကို ကိုယ္ေတာ္သည္လည္း ခံခဲ့ပါသည္။
လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
အစားထိုးလဲလွယ္ျခင္းသည္ လူတို႔၏အျပစ္ဒုစ႐ုိက္မွ ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ေသာ ဒုကၡမ်ဳိးစံုခံစားမႈႏွင့္
စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေ၀ဒနာမ်ဳိးလည္း ပါ၀င္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အျပစ္ဒုစ႐ိုက္ေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာေသာ
နာက်င္မႈထဲတြင္ အရက္စက္ဆံုး နာက်င္မႈတို႔မွာ အရွက္တကြဲျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ျငင္းပယ္ခံရျခင္းတို႔
ျဖစ္ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ ေပၚတြင္ အသတ္ခံျခင္းသည္ ရွက္စရာအေကာင္းဆံုးႏွင့္ က်က္သေရအတံုးဆံုး
ေသျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ ေယ႐ႈသည္ ခမည္းေတာ္၏ ျငင္းပယ္ျခင္းကို ျပင္းျပ
စြာ ေ၀ဒနာခံစားခဲ့ပါသည္။
ကုိယ္ေတာ္ပိုင္ဆိုင္ေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔
ခံစားႏိုင္ရန္ ေယ႐ႈ သည္ က်ိန္ျခင္းကို ခံခဲ့ရပါသည္။
ရွင္ေပါလုသည္
ဤအစားထိုးဖလွယ္ျခင္း အသြင္အျပင္ကို (ဂလာ၊၃း၁၃-၁၄) တြင္ ဤကဲ့သို႔ ေပါင္းခ်ဳပ္ခဲ့ပါသည္။
သစ္တိုင္၌ ဆြဲထားျခင္းကို
ခံရေသာသူတိုင္း က်ိန္ျခင္းခံရေသာသူ ျဖစ္သည္ဟု က်မ္းစာလာသည္ႏွင့္အညီ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတုိ႔အတြက္ေၾကာင့္
က်ိန္ျခင္းကို ခံရ ေသာသူျဖစ္၍ ငါတို႔ကို ပညတ္တရား၏ က်ိန္ျခင္းမွ ေရြးႏုတ္ေတာ္မူၿပီ။ အေၾကာင္းမူ ကား အာျဗဟံခံရေသာ
ေကာင္းႀကီးမဂၤလာသည္ ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ တပါးအမ်ဳိးသား တို႔၌ သက္ေရာက္သည္ျဖစ္၍ ငါတို႔သည္
ကတိေတာ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခံရမည္အေၾကာင္းတည္း။
ဤအေၾကာင္းအရာသည္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကယ္ႏုတ္ျခင္း၏ အေျခအျမစ္ျဖစ္ ပါသည္။ လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚတြင္ ခရစ္ေတာ္လုပ္ေဆာင္သမွ်သည္
ယံုၾကည္ျခင္းအေပၚ တြင္ အေျခခံသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ အျပစ္သားအျဖစ္ ခံယူျခင္းအားျဖင့္ကၽြန္ေတာ္သည္
ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ ေရာက္ရွိသကဲ့သို႔ ကိုယ္ေတာ္သည္ က်ိန္ျခင္းကို ခံျခင္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္
ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံစားႏုိင္ပါသည္။ (တရား၊ ၂၁း၂၃)တြင္ ေမာေရွ ပညတ္တရားအဆုိအရ၊ သစ္တိုင္ေပၚတြင္
ခ်ိတ္ဆြဲျခင္းခံရေသာသူသည္ က်ိန္ျခင္းျဖစ္၏။ ေမာေရွ၏ပညတ္တရားကိုသိရွိေသာယုဒလူမ်ဳိး၊
လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚမွာ ဆြဲျခင္းခံရေသာ ေယ႐ႈကို ျမင္ေသာသူတို႔သည္ ေယ႐ႈက်ိန္ျခင္းခံၿပီးဟု
သိရွိၾကပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ကိုယ္ေတာ္သည္ က်ိန္ျခင္းကို ခံရသည့္အေၾကာင္းမွာ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သည္ က်ိန္ျခင္းမွ လြတ္ကင္းႏိုင္မည့္အေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။
သင္ႏွလံုးသြင္းရန္
လိုအပ္ေသာအခ်က္မွာ သင္သည္ က်ိန္ျခင္းမွ ကယ္လြတ္ျခင္း ခံယူၿပီးေနာက္ ႁခြင္းခ်က္မ်ားကို
ဆက္လက္လိုက္နာရန္ လိုအပ္ပါသည္။ ထိုႁခြင္းခ်က္တို႔မွာ ဘုရားသခင္၏စကားကို နာခံရန္ႏွင့္
အမိန္႔ေတာ္အတိုင္း လုပ္ေဆာင္ရန္ ျဖစ္ပါသည္။ (ေယာ၊ ၁၀း၂၇)တြင္ ေယ႐ႈမိ္န္႔ေတာ္မူခဲ့သည္မွာ
“ငါ့သိုးတို႔သည္ ငါ့စကားနားေထာင္၍ ငါ့ ေနာက္သို႔လိုက္ၾက၏။ ထိုသိုးတို႔ကို ငါသိ၏။”
ထို႔ေၾကာင့္
ေယ႐ႈ၏စကားသံကို နားေထာင္ျခင္းသည္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံစားဖို႔ ေဆးညႊန္းျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္
ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာခံစား၍ အသက္ရွင္သန္ႏုိင္ရန္ သင့္အေပၚ က်ိန္ဒဏ္တစ္ခုခု က်ေရာက္ခဲ့သည္ရွိေသာ္၊
ေရွးဦးစြာ ထိုက်ိန္ျခင္းမွ ကယ္လႊတ္ျခင္းခံရပါမည္။ ေယ႐ႈအေသခံျခင္းအားျဖင့္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသည္
ကၽြန္ေတာ္ တို႔အတြက္ တရား၀င္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ကိုယ္ေတာ္ရယူထားပါၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ေဆာင္ရမည့္အပိုင္းမွာ တရား၀င္ရပိူင္ခြင့္မွ လက္ေတြ႕ခံစားဖို႔ျဖစ္ပါ
သည္။ မိမိတို႔အသက္တာတြင္ လက္ေတြ႕ျဖစ္ေစရပါမည္။ မည္ကဲ့သို႔လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္ ရမည္ကို
ကၽြန္ေတာ္ေျပာပါမည္။ တရား၀င္ အေျခအျမစ္ရွိခဲ့ၿပီးၿပီ။ ဘုရားသခင္သည္ လုပ္စရာမရွိေတာ့ပါ။
ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ဘုရားသခင္လုပ္ေပးခဲ့ေသာအရာကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အသံုးခ်ဖို႔သာျဖစ္ပါသည္။
Comments