လြတ္ကၽြတ္ရန္ ေျခလွမ္းခုနစ္လွမ္း
၈
လြတ္ကၽြတ္ရန္ ေျခလွမ္းခုနစ္လွမ္း
ကယ္တင္ျခင္းဟူေသာ
စကားလံုးသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အသက္ရွင္သန္ေရးတြင္ ဘုရားသခင္ လုပ္ေဆာင္လိုေသာ လုပ္ေဆာင္စရာဟူသမွ်ကို
ေပါင္းစပ္ထားျခင္းျဖစ္ပါ သည္။ ဂရိဘာသာစကား Sozo ကို ဓမၼသစ္က်မ္းတြင္ အမ်ဳိးမ်ဳိးအဓိပၸါယ္ျပန္ဆုိျခင္းေၾကာင့္
ဤကယ္တင္ျခင္းလုပ္ေဆာင္မႈတစ္ခုလံုးကို တစ္မ်ဳိးတစ္ဖံု ေမွးမွိန္ေစခဲ့ပါသည္။ Sozo ကို
ပံုမွန္အားျဖင့္ “ကယ္တင္”ဟု ျပန္ဆိုပါသည္။ သို႔ေသာ္ အျပစ္ေျဖလႊတ္ျခင္းထက္ ေက်ာ္လြန္၍
တစ္မ်ဳိးတစ္မည္ အသံုးျပဳေသာေနရာမ်ားစြာရွိေနပါသည္။
ယခု
ဥပမာတစ္ခုျပမည္ဆိုလွ်င္ Sozo စကားလံုးကို လူမ်ားအနာေရာဂါၿငိမ္းေစ သည့္အမႈမ်ားတြင္ အသံုးျပဳသည္။
နတ္ဆိုးမ်ား၏လက္မွ ကယ္လႊတ္သည့္အမႈႏွင့္ လူေသ ကို ျပန္ရွင္ေစသည့္အမႈတို႔တြင္လည္း
Sozo စကားလံုးကို အသံုးျပဳသည္။ လာဇ႐ုကိစၥတြင္ အသည္းအသန္ ဖ်ားနာရာမွ ျပန္လည္က်န္းမာျခင္းကို
ေဖာ္ျပရန္ အသံုးျပဳသည္။ (၂တိ၊ ၄း၁၈)တြင္ သခင္ဘုရား၏မေကာင္းေသာအမႈရွိသမွ်တို႔မွ ကယ္ႏုတ္၍
ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံ ေတာ္သို႔တိုင္ေအာင္ မစပို႔ေဆာင္မည့္အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပရာတြင္လည္း
ရွင္ေပါလုသည္ ဤစကားလံုးကို အသံုးျပဳခဲ့ပါသည္။
ကယ္တင္ျခင္း၏
လုပ္ရပ္ဟူသမွ်သည္ လူ၏အသက္ရွင္ေနျခင္း က႑အားလံုး တြင္ ပါ၀င္သည္။ (၁သက္၊ ၅း၂၃)တြင္ ရွင္ေပါလု၏ဆုေတာင္းပတၳနာျပဳျခင္းကို
ဤကဲ့သို႔ လွလွပပေပါင္းခ်ဳပ္ထားပါသည္။ “ၿငိမ္သက္ျခင္း၏အရွင္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္လည္း၊
သင္တို႔ကို အကုန္အစင္ သန္႔ရွင္းေတာ္မူပါေစေသာ၊ ငါတို႔သခင္ ေယ႐ႈခရစ္ႂကြလာေတာ္မူေသာအခါ
သင္တို႔၏ကိုယ္ခႏၶာ၊ စိတ္၊ ၀ိညာဥ္အေပါင္းကို အျပစ္ တင္ခြင့္ႏွင့္ ကင္းလြတ္ေစျခင္းငွါ
ေစာင့္မေတာ္မူပါေစေသာ။” ကယ္တင္ျခင္းသည္ လူတစ္ ကိုယ္လံုးႏွင့္ သက္ဆိုင္သည္။ ၀ိညာဥ္၊
စိတ္ႏွင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ခရစ္ေတာ္ ဒုတိယအႀကိမ္ႂကြ လာသည့္အခါ ကိုယ္ခႏၶာရွင္ျပန္ျခင္းအားျဖင့္သာ
စံုလင္ေစခဲ့မည္ ျဖစ္ပါသည္။
ကယ္တင္ျခင္းအမႈေတာ္
ျပင္ဆင္ျခင္းအလီလီတြင္ မည္သူမွ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါ တည္း၀င္စားျခင္း မျပဳပါ။ ကယ္တင္ျခင္းအမႈကို
ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ျခင္း အဆင့္ဆင့္ကို တစ္ဆင့္မွတစ္ဆင့္ တိုးတက္ဖို႔ျဖစ္ပါသည္။ ခရစ္ယာန္အေျမာက္အျမားတို႔သည္
အျပစ္ေျဖ လႊတ္ျခင္းကို ေက်ာ္လႊတ္၍ေရွ႕သို႔ ႀကိဳတင္မေရာက္ဖူးပါ။ အခမဲ့ အဆင္သင့္ရႏိုင္ေသာ
အျခားႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈမ်ားကို ခရစ္ယာန္အေျမာက္အျမားတို႔သည္ သတိမထားမိၾကပါ။
လူတစ္ေယာက္၏
ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားမႈအလီလီကို ရရွိဖို႔ အစီအစဥ္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ပုဂၢဳိလ္တစ္ဦးစီအျဖစ္
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံသည့္ ဘုရားသခင္၏အစိုးရျခင္း ျဖင့္ သတ္မွတ္ပိုင္းျခားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တိုင္
သတိမျပဳမိသည့္တိုင္ေအာင္မည္ သည့္အခ်ိန္၊ မည္သည့္အရာမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလိုအပ္ဆံုးျဖစ္သည္ကို
ဘုရားသခင္ သိရွိေတာ္မူပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အလိုအပ္ဆံုးျဖစ္သည္ကို ဘုရားသခင္ သိရွိေတာ္မူပါ
သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေယာက္ခ်င္းအား ေရြးခ်ယ္ပိုင္ခြင့္ေပးထားပါသည္။ ေရြးခ်ယ္ရ မည့္အေၾကာင္းအရာတို႔မွာ
ရွင္းလင္းပါသည္။ ၎တို႔မွာ အသက္တာႏွင့္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာ သည္ တစ္ဘက္တြင္ျဖစ္ၿပီး ေသျခင္းႏွင့္အမဂၤလာသည္
တစ္ဘက္တြင္ ျဖစ္ပါသည္။ မည္ကဲ့သို႔ေသာ ေျခလွမ္းျဖင့္ ဤေကာင္းက်ဳိးႏွင့္ ဆိုးက်ဳိးတို႔ကို
ပိုင္းျခားေရြးခ်ယ္တတ္မည္ နည္း။ လိုက္နာရမည့္ ပံုစံတစ္ခုကို သတ္မွတ္ခဲ့ပါသည္။ မည္သည့္နည္းႏွင့္မဆို၊
အမဂၤလာမွ လူမ်ားလြတ္ကၽြတ္ႏိုင္ရန္ ကၽြန္ေတာ္အသံုးျပဳခဲ့ေသာ ေျခလွမ္းခုနစ္လမ္းတို႔ကို
ေအာက္တြင္ ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါသည္။
၁။
ခရစ္ေတာ္သည္ သင့္ကိုယ္စား ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း၌ သင္၏ယံုၾကည္ျခင္းကို ၀န္ခံပါ။
(ေရာ၊၁၀း၉-၁၀)တြင္
ရွင္ေပါလုသည္ ေယ႐ႈ၏ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္း အက်ဳိးေက်းဇူးကို ခံစားႏိုင္ရန္ မရွိမျဖစ္ ႁခြင္းခ်က္ႏွစ္ခုရွိသည္ဟု
ဤကဲ့သို႔ ရွင္းျပခဲ့ပါသည္။ သင္သည္ သခင္ ေယ႐ႈကို ႏႈတ္ျဖင့္၀န္ခံ၍ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ကို
ေသျခင္းမွ ထေျမာက္ေစေတာ္မူၿပီဟု စိတ္ႏွလံုးထဲ၌ ယံုၾကည္လွ်င္ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္လိမ့္မည္။
ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ေရာက္ ျခင္းငွါ စိတ္ႏွလံုးျဖင့္ ယံုၾကည္ ရ၏။ ကယ္တင္ျခင္းသို႔ ေရာက္ျခင္းငွါ ႏႈတ္ျဖင့္ ၀န္ခံရ၏။ ႏႈတ္ျဖင့္ မ၀န္ခံမခ်င္း စိတ္ႏွလံုးထဲတြင္
ယံုၾကည္႐ံုျဖင့္ အျပည့္အ၀ ထိေရာက္မႈမရွိဟု ဆိုလိုပါသည္။
၀န္ခံျခင္း၏အဓိပၸါယ္ကို
စာသားအတိုင္း အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုလွ်င္ “ျဖစ္သည့္အတိုင္း၊ အရွိကိုအရွိအတိုင္း ေျပာဆိုရန္”ဟု
ျဖစ္ပါသည္။ က်မ္းစာတြႈ္ ေဖာ္ျပသည့္ ယံုၾကည္ျခင္း၏ အေၾကာင္း ဆက္စပ္ရာတြင္ ၀န္ခံျခင္းသည္
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္တြင္ ဘုရားသခင္ မိန္႔ဆိုသည့္အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ႏႈတ္ျဖင့္ ထြက္ဆိုရမည္ဟု
ဆိုလိုသည္။ (ေဟၿဗဲ၊၃း၁) တြင္ ေယ႐ႈကို “ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းတည္းဟူေသာ ေယ႐ႈ”ဟု ေခၚေ၀ၚပါသည္။
ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ပတ္သက္ေသာ မွန္ကန္ေလ်ာက္ပတ္သည့္ သမၼာက်မ္းအတိုင္း ၀န္ခံခ်က္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပဳလုပ္သည့္အခါ
ကိုယ္ေတာ္၏ ယဇ္ပုေရာဟိတ္အမႈေတာ္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အက်ဳိးအတြက္ျဖစ္ေစသည္။
၂။
သင္၏ ပုန္ကန္ျခင္းႏွင့္ အျပစ္အားလံုး ေနာင္တရပါ။
ဘုရားသခင္ကို
အန္တုသည့္စိတ္ေနသေဘာထားႏွင့္ ၎အျပစ္မ်ားမွ ျဖစ္ေပၚ လာေသာ ဆိုးက်ဳိးမ်ားအတြ႕္ သင့္အတြက္
တာ၀န္ရွိေၾကာင္း သင္လက္ခံရပါမည္။ ဘုရား သခင္ ေတာင္းဆိုေသာ ေနာင္တရျခင္းကို ေဖာ္ျပသည့္
အႀကံျပဳ၀န္ခံခ်က္မွာ ေအာက္ပါ အတိုင္းျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္၏
ပုန္ကန္ျခင္း အျပဳအမူဟူသမွ်ႏွင့္ အျပစ္ဟူသမွ်တို႔ကို စြန္႔လႊတ္ခဲ့ ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏
အရွင္သခင္အျဖစ္ ကုိယ္ေတာ္အား ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ကုိ အပ္ႏွံခဲ့ပါ သည္။
၃။
အျပစ္ဒုစ႐ိုက္အားလံုး ေျဖလႊတ္ျခင္းကို လက္ခံပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔၏
ကိုယ္စိတ္၀ိညာဥ္ရွင္သန္ေရးအတြက္ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းခ်ီး မဂၤလာကို ပိတ္ပင္သည့္ ႀကီးမားေသာအတားအဆီးမွာ
မေျဖလႊတ္ေသာ အျပစ္ျဖစ္ပါ သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အျပစ္မ်ားကို ေျဖလႊတ္ရန္ ဘုရားသခင္သည္
ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မိမိတို႔အျပစ္မ်ားကို
မ၀န္ခံသမွ် ကိုယ္ေတာ္သည္ ခြင့္လႊတ္မည္မဟုတ္ပါ။ သင္ျပဳမိေသာ တစ္စံုတစ္ရာအျပစ္ေၾကာင့္
က်ိန္ ဆဲျခင္းခံေနရသည္ကို သင့္အား ဘုရားသခင္ေဖာ္ျပျခင္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ပါမည္။ သို႔ျဖစ္လွ်င္
ထိုအျပစ္မ်ားကို သီးျခားစီ၀န္ခံပါ။ “ကိုယ့္အျပစ္တို႔ကို ေဖာ္ျပေတာင္းပန္လွ်င္ ငါတို႔အျပစ္
မ်ားကို လႊတ္၍၊ ဒုစ႐ိုက္ရွိသမွ်ႏွင့္ ကင္းစင္ေစျခင္းငွါ၊ ဘုရားသခင္သည္ သစၥာတရားႏွင့္
၎၊ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားႏွင့္၎ ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။ (၁ေယာ၊ ၁း၉)။
၄။
သင့္ကို ျပစ္မွားေသာသူတစ္ပါးကို ခြင့္လႊတ္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔
ကုိယ္စိတ္၀ိညာဥ္သံုးပါး အသက္ရွင္သန္ေရးအတြက္ ဘုရားသခင္ ၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကို ပိတ္ပင္ေသာ
ႀကီးမားသည့္ အဟန္႔အတားေနာက္တစ္ခုမွာ သူ တစ္ပါးအား မိမိတို႔စိတ္ႏွလံုးမွ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ သူတစ္ပါးကို
ခြင့္လႊတ္ျခင္း သည္ စိတ္အာ႐ံုလႈပ္ရွားျခင္းမွ ျဖစ္လာသည္မဟုတ္ဘဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ တစ္ရပ္ျဖစ္ပါသည္။ မည္သူ႔အား
ခြင့္လႊတ္စရာရွိသည္ကို ေဖာ္ျပေပးရန္ ဘုရားသခင္အား ေတာင္းေလွ်ာက္ပါ။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္
မစပါလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ သင့္ကိုယ္စား ၀ိညာဥ္ေတာ္မွ ခြင့္လႊတ္ေပးမည္မဟုတ္ပါ။ ဘုရားသခင္
ကၽြန္ေတာ္ . . . . . . . . . . . . . ကို ခြင့္လႊတ္ပါ သည္ဟု က်ယ္ေလာင္စြာ ဆုေတာင္းပါ။
၅။
အထက္လမ္းပညာ သို႔မဟုတ္ စာတန္ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ အမႈအရာအားလံုးကို ပယ္ရွားပါ။
အထက္လမ္းပညာ
သို႔မဟုတ္ စာတန္ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ အမႈအားလံုးကို ပယ္ရွားရမည့္အေရးသည္ အလြန္က်ယ္ျပန္႔ပါသည္။
ဤအမႈအရာမ်ားတြင္ ပါ၀င္ခဲ့ဖူးလွ်င္ စာတန္၏ႏုိင္ငံထဲသို႔ မသိမသာ ၀င္စားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေနပါၿပီ။
ထိုအခ်ိန္မွစ၍ သင္သိသည္ျဖစ္ ေစ၊ မသိသည္ျဖစ္ေစ၊ သင္သည္ စာတန္၏ အေစခံျဖစ္ေနသည္။ သင့္ကို
တရား၀င္ပိုင္ဆိုင္ ၿပီဟု သူထင္ေနသည္။
စာတန္ႏွင့္ပတ္သက္မႈဟူသမွ်ကို
အၿပီးအပိုင္ျဖတ္ေတာက္ဖို႔ လိုအပ္ပါသည္။ စာတန္ႏွင့္ မည္ကဲ့သို႔ ပတ္သက္မိသည္ကို တိတိက်က်မသိလွ်င္
ရွင္းရွင္းလင္းလင္းသိ ေအာင္ ဘုရားသခင္ကို ေမးေလွ်ာက္ပါ။ အထက္လမ္း၊ ေအာက္လမ္း နတ္၀ိဇၨာပညာႏွင့္
သက္ဆုိင္ေသာ ပစၥည္း၊ ပစၥယဟူသမွ်ကို ေဖ်ာက္ပစ္ဖို႔လိုအပ္ပါသည္။ ႐ုပ္ပံု၊ ဓာတ္ပံု၊ လက္ဖြဲ႕အေဆာင္အေယာင္၊
စာအုပ္စသည္တို႔ပါ၀င္သည္။ မီး႐ႈိ႕ပစ္၊ ထုေခ်ပစ္၊ ဖ်က္ဆီးပစ္ ရန္ လိုအပ္ပါသည္။
၆။
ယခု သင္သည္ က်ိန္ျခင္းမွ လြတ္ကၽြတ္ေသာ ဆုေတာင္းပတၳနာျပဳရန္ အသင့္ျဖစ္ ေနၿပီ။
လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚတြင္
ကိုယ္ေတာ္ကို ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအားျဖင့္ သင့္အတြက္ ေယ႐ႈရယူထားေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာအေပၚတြင္သာ
သင္၏ယံုၾကည္ျခင္းကို အေျချပဳရန္ အေရးႀကီးပါသည္။ ကယ္လႊတ္ျခင္းအတြက္ သင္ အားထုတ္မရွာေဖြႏိုင္ပါ။
သင္သည္ ထိုက္တန္ ဖို႔ မလိုပါ။
သင့္ေတာ္ေလ်ာက္ပတ္မည့္
ဆုေတာင္းပတၳနာကို တင္ဆက္ပါသည္။
ေယ႐ႈခရစ္ဘုရား
ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ ဘုရားသခင္ထံသို႔ တစ္ခုတည္းေသာလမ္းျဖစ္၍ ကၽြႏ္ုပ္၏အျပစ္မ်ားအတြက္
လက္၀ါးကပ္တုိင္တြင္ အေသခံၿပီး ေသျခင္းမွ ျပန္လည္ထေျမာက္သည္ဟု ကၽြႏ္ုပ္ယံုၾကည္ပါသည္။
ကၽြႏ္ုပ္၏
ပုန္ကန္အန္တုျခင္းဟူသမွ်ႏွင့္ အျပစ္ဟူသမွ် စြန္႔လႊတ္ေသာ ကိုယ္ေတာ္ သည္ ကၽြႏ္ုပ္၏အရွင္သခင္အျဖစ္
ကၽြႏ္ုပ္ကိုယ္ကို အပ္ႏွံဆက္ကပ္ခဲ့ပါသည္။
ကိုယ္ေတာ္၏ေရွ႕ေတာ္တြင္
ကၽြႏ္ုပ္၏ အျပစ္ဒုစ႐ိုက္မ်ားကို ၀န္ခံကာ ကိုယ္ေတာ္ ေျဖလႊတ္ေပးဖို႔ ေတာင္းေလွ်ာက္ပါသည္။
အထူးသျဖင့္ က်ိန္ျခင္းကို ခံရေအာင္ ျပဳမိခဲ့ေသာ အျပစ္မ်ားကို ေျဖလႊတ္ရန္ ေတာင္းေလွ်ာက္ပါသည္။
ကၽြႏ္ုပ္၏ ဘိုးေဘးမ်ား အျပစ္တရားမွ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ဆိုးက်ဳိးဟူသမွ်တို႔မွလည္း ကယ္လႊတ္ေတာ္မူပါ။
ဘုရားသခင္သည္
ကၽြႏ္ုပ္ကို ခြင့္လႊတ္ရန္အလိုရွိသကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္ကို စိတ္နာၾကည္း ေအာင္ ျပဳလုပ္ေသာသူမ်ား၊
သို႔မဟုတ္ ျပစ္မွားသူမ်ားကို ကၽြႏ္ုပ္၏အလိုဆႏၵအေလ်ာက္ ခြင့္လႊတ္ပါသည္။ သီးျခားေဖာ္ျပမည္ဆိုလွ်င္
. . . . . . . . . . . . . ကို ခြင့္လႊတ္ပါ။
အထက္လမ္း၊
ေအာက္လမ္း၊ နတ္၀ိဇၨာ၊ ေမွာ္အတတ္ သို႔မဟုတ္ စာတန္မာရ္နတ္ ႏွင့္ပတ္သက္၍ လုပ္မိကိုယ္မိျခင္းရွိခဲ့လွ်င္
ယခု ပယ္ရွားပါ။ ၎ကိစၥပတ္သက္ေသာ “႐ုပ္ ပစၥည္းမ်ား” ရွိခဲ့လွ်င္ အားလံုး ဖ်က္ဆီးပစ္ရမည္ဟု
မိမိကိုယ္ကို ဆက္ကပ္ခဲ့ပါၿပီ။ အကၽြႏ္ုပ္ ကို စာတန္ေတာင္းဆိုပိုင္ခြင့္ဟူသမွ် ဖယ္ရွားပစ္ပါသည္။
သခင္ေယ႐ႈဘုရား၊
ကၽြႏ္ုပ္ကို ထိခုိက္ႏိုင္သည့္ က်ိန္ျခင္းဟူသမွ်ကို ကိုယ္ေတာ္ သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္
ယူတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီဟု ကၽြႏ္ုပ္ယံုၾကည္ပါသည္။ ထို႔ ေၾကာင့္ ကိုယ္ေတာ္၏ နာမေတာ္အားျဖင့္
ကၽြႏ္ုပ္အသက္တာကို ထိခိုက္ေနေသာ က်ိန္ျခင္း အမဂၤလာဟူသမွ်တို႔ကို ကၽြတ္လြတ္ေပးပါရန္
ေတာင္းေလွ်ာက္ပါသည္။ သခင္ေယ႐ႈဘုရား
ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္
ကၽြႏု္ပ္သည္ က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ကၽြတ္လြတ္ခဲ့ၿပီျဖစ္ေသာ ေၾကာင့္ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ အာမင္။
၇။
လက္ခံရရွိၿပီးၿပီဟု ယံုၾကည္ကာ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာ၌က်င္လည္ပါ။
ဤအေျခအေန၊
ဤအဆင့္တြင္ ဘုရားသခင္သည္ သင့္အား မည္ကဲ့သို႔ေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာကို မည္ကဲ့သို႔ ေပးကမ္းမည္ကို
ဆန္းစစ္ဖို႔ မႀကိဳးစားပါႏွင့္။ ဘုရားသခင္၏ လက္ထဲတြင္ ထားပါ။ ကိုယ္ေတာ္၏ အလိုဆႏၵအတိုင္းလုပ္ပါေစ။
သင္စိတ္ ပူစရာမလိုပါ။ သင္၏တာ၀န္မွာ မိမိစိတ္ႏွလံုးတံခါးကိုဖြင့္၍ ႁခြင္းခ်က္မရွိကိုယ္ေတာ္ျပဳသမွ်
ကို ယံုၾကည္လက္ခံဖို႔ျဖစ္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာ မည့္အက်ဳိးေက်းဇူးတို႔ကို
မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ခံစားဖို႔မွာ အလြန္စိတ္စိတ္ရႊင္လန္းစရာျဖစ္ပါ လိမ့္မည္။
## က်ိန္ျခင္းအမဂၤလာမွ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔ ##
## By Derek Prince ##
Comments