ေမွာင္ရိပ္ေအာက္မွ အလင္းသို႔

၉      ေမွာင္ရိပ္ေအာက္မွ အလင္းသို႔
            ၿပီးခဲ့ေသာအခန္းက သြန္သင္ခ်က္မ်ားကို သင္လိုက္နာလွ်င္ မျမင္ႏိုင္ေသာ နယ္နိ မိတ္တစ္ခုကို သင္ေက်ာ္လႊားခဲ့ပါၿပီ။ ကြဲျပားျခားနားေသာ အရင္းအျမစ္မ်ဳိးစံုမွ က်ိန္ျခင္းမ်ဳိးစံု တို႔၏ အေမွာင္ရိပ္ေအာက္တြင္ နယ္ပယ္တစ္ခုလံုးကို သင္ေနာက္ေက်ာ္ေပးခဲ့ပါၿပီ။ သင္၏ ေရွ႕တြင္ ဘုရားသခင္၏ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာအျဖာျဖာႏွင့္ ထိန္လင္းေနေသာ နယ္ပယ္သည္ အတားအဆီးမရွိ ပြင့္လ်က္ရွိေနပါသည္။
            ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ သင္သည္ အေမြခံရပါသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအေမြကို သင္ခံစား ရန္ သင္ကိုယ္တိုင္ စူးစမ္းရွာေဖြေတာင္းဆိုမွရပါမည္။ (တရား၊ ၂၈း၂-၁၃)တြင္ ေမာေရွေဖာ္ ျပခဲ့ေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာေပါင္းခ်ဳပ္ကို ျပန္ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။
            ခ်ီးေျမႇာက္ျခင္း      ႀကီးပြားခ်မ္းသာျခင္း
            က်န္းမာျခင္း        ေအာင္ပြဲခံျခင္း
            မ်ဳိးပြားျခင္း          ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္တြင္ မ်က္ႏွာရျခင္း
            ဤစကားမ်ားကို ထပ္ဆိုကာ ဤအေမြမ်ားကို သင့္အား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေစရန္ ဘုရားသခင္အား ေတာင္းေလွ်ာက္ပါ။ ဤအေမြခံျခင္းတစ္ခုစီအတြက္ ဘုရားသခင္ ၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းျခင္းသည္ ယံုၾကည္ျခင္းကို အသန္႔စင္ဆံုး၊ အ႐ိုးသားဆံုးျဖင့္ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သင္၏ အသက္တာတြင္ က်ိန္ျခင္းဒဏ္ကို ၾကာရွည္စြာခံစားခဲ့သည္ ရွိေသာ္၊ သင္၏ဩတၱပၸစိတ္ထဲတြင္ ထိုက်ိန္ဒဏ္၏အရိပ္အေျခ လက္က်န္ခိုေအာင္းခ်င္ ခို ေအာင္းေနပါဦးမည္။ တစ္မုဟုတ္ျခင္း ေပ်ာက္ကြယ္သြားခ်င္မွ ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါလိမ့္ မည္။ သို႔ေသာ္ ဤအလားအလာေကာင္းေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာ စကားလံုးမ်ားကို ေရရြတ္ေနလွ်င္ ေမွာင္မိုက္ေသာ ကြင္းျပင္သို႔ အလင္းေရာင္ ေမွးမွိန္စြာ ၀င္လာရာမွ မၾကာ မီ ကြင္းျပင္တစ္ခုလံုး လင္းလာသကဲ့သို႔ ေတြ႕ျမင္ပါလိမ့္မည္။
            ေမွာင္ရိပ္ေအာက္မွ အလင္းသို႔ ကူးေျပာင္းျခင္းသည္ ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ကူးေျပာင္း ေလ့ရွိပါသည္။ လူအေယာက္တိုင္းအတြက္ သတ္မွတ္သည့္ပံုစံမရိွပါ။ လူတခ်ဳိ႕သည္ ခဏ ေလးျဖင့္ ကၽြတ္လြတ္ျခင္းခံစားကာ သမၼာက်မ္း၏ ကတိေတာ္မ်ားအတိုင္း ခ်က္ခ်င္းခံစား သည္ဟု ထင္ရပါသည္။
            အျခားလူအတြက္၊ စိတ္ထားအတူတူ မွန္ကန္လ်က္ႏွင့္ ၾကာရွည္႐ုန္းကန္ေနသည့္ သေဘာရွိသည္။ အထူးသျဖင့္ နတ္၀ိဇၨာတြင္ ေလးနက္စြာ ပါ၀င္ပတ္သတ္သူမ်ားသည္ ပိုမို၍ ႐ုန္းကန္တတ္ၾကပါသည္။
            ဘုရားသခင္၏ ႐ႈျမင္ျခင္းသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ႐ႈျမင္ျခင္းႏွင့္မတူပါ။ အထြတ္အထိပ္ အစိုးပိုင္ေသာသူျဖစ္ရကား၊ ကိုယ္ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္မႈအေျခအေနကို ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနျဖင့္ နားမလည္မသိရပါ။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သစၥာတရားႏွင့္ျပည့္စံုေသာ၊ ကတိေတာ္တည္ေသာ ဘုရားျဖစ္ေတာ္မူပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အမႈကိစၥအမ်ားဆံုးတြင္ ႀကိဳတင္မေဖာ္ျပေသာ အေၾကာင္းအရာႏွစ္ခုရွိပါသည္။ လူတစ္ဦးခ်င္း၏ အသက္တာတြင္ မည္ကဲ့သို႔ အတိအက်ျပဳလုပ္မည္ဟူေသာ အေၾကာင္းႏွင့္မည္သည့္အခ်ိန္အခါတြင္ အတိ အက် လုပ္မည္ဟူေသာအေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။
            (ဂလာတိ၊ ၃း၁၃-၁၄)တြင္ ရွင္ေပါလု အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုခဲ့ေသာ အစားထိုးလဲလွယ္ ျခင္း၏ ေကာင္းေသာအလားအလာအပိုင္းကို ေနာက္တစ္ဖန္ ျပန္ေလ့လာဖို႔ လိုပါသည္။
သစ္တိုင္၌ ဆြဲထားျခင္းကို ခံရေသာသူတိုင္းက်ိန္ျခင္းကို ခံရေသာသူျဖစ္သည္ဟု က်မ္းစာလာသည္ႏွင့္အညီ ခရစ္ေတာ္သည္ ငါတို႔အတြက္ေၾကာင့္ က်ိန္ျခင္းကို ခံရ ေသာသူျဖစ္၍ ငါတို႔ကို ပညတ္တရား၏ က်ိန္ျခင္းမွ ေရြးႏုတ္ေတာ္မူၿပီ။ အေၾကာင္းမူ ကား၊ အာျဗဟံခံရေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသည္ ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ တပါးအမ်ဳိးသား တို႔၌ သက္ေရာက္သည္ျဖစ္၍ ငါတို႔သည္ ကတိေတာ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ခံရၾကမည့္ အေၾကာင္းတည္း။
            ထုိကတိေတာ္ေပးထားေသာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာႏွင့္ပတ္သက္၍ အေရးႀကီးေသာ အခ်က္သံုးခ်က္ကို ရွင္ေပါလုၫႊန္ျပပါသည္။ ပထမဆံုး ထိုေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ားသည္ မေရ မရာ သို႔မဟုတ္ မရွင္းလင္းသည့္အရာမဟုတ္ပါ။ (ကမာၻ၊ ၂၄း၁)တြင္ ေဖာ္ျပေသာ အာျဗဟံ ၏ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ားသည္ ျပတ္ျပတ္သားသား သီးျခားစီ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ အားလံုး ၿခံဳငံု၍ ဤကဲ့သို႔ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုထားပါသည္။ “ထာ၀ရဘုရားသည္ အာျဗဟံကို အရာရာ၌ ေကာင္းႀကီးေပးေတာ္မူၿပီ။”
            ဒုတိယအေနျငဖ့္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ားသည္ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္သာ လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ေကာင္းမႈကုသိုလ္ေၾကာင့္ မရႏိုင္ပါ။ ေယ႐ႈခရစ္အားျဖင့္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ေတာ္စပ္မွသာရႏိုင္သည္။
            တတိယအေနျဖင့္ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသည္ (သန္႔ရွင္းေသာ) ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ကတိေတာ္အျဖစ္ ထပ္ဆင့္၍ အဓိပၸါယ္ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ေယ႐ႈ၏ ယဇ္ပူေဇာ္ျခင္းအား ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ အဖိုးအခေပးထားခဲ့သမွ်ေသာ အရာအားလံုးတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွင့္အတူ ခံစားႏိုင္ရန္ သံုးပါးတစ္ဆူေပါင္းစပ္ထားေသာ ပုဂၢဳိလ္သံုးပါး ျဖစ္သည့္ ခမည္းေတာ္၊ သားေတာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္တို႔ ပါ၀င္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဇာတိပကတိအသိဥာဏ္ျဖင့္ အားလံုးၿခံဳငံုမသိနားမလည္ႏိုင္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျပည့္အ၀အေမြခံႏိုင္ရန္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဘုရားသခင္ျပင္ဆင္ေပးခဲ့ေသာ အရာတို႔ကို သင့္ေလ်ာ္သလို သံုးစြဲႏိုင္ရန္ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လမ္းျပမႈကို အားကိုးအားထားျပဳရပါမည္။
            (ေရာ၊ ၈း၁၄)တြင္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ထူးျခားေသာက႑ကို ဤကဲ့သို႔ ေလးေလးနက္နက္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ ၀ိညာဥ္ေတာ္ ဆံုးမပဲ့ျပင္ေတာ္မူ သမွ်ေသာသူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏သားျဖစ္ၾက၏။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ဆံုးမပဲ့ျပင္ ျခင္းသည္ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါတ္း အၿပီးအပိုင္ ထိေတြ႕ခံစားျခင္းမဟုတ္ပါ။ ၿပီးျပည့္စံုျခင္းသို႔ တျဖည္းျဖည္း တေရြ႕ေရြ႕ႀကီးျပင္းတိုးတက္သည္ႏွင့္အမွ် အသက္တာတစ္ေလွ်ာက္တြင္ ထိေတြ႕ခံစားရမည့္အရာျဖစ္ပါသည္။
            ၀ိညာဥ္ေရးရာတြင္ အဟန္႔အတားမ်ား၏ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္သည္ ေ၀ဖန္ပိုင္ျခားသိေစသည္ျဖစ္ရာ၊ ဤကဲ့သို႔ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ ၏ လမ္းျပမႈကို နာခံျခင္းသည္ ၀ိညာဥ္ေရးရာတြင္ ထိေရာက္စြာ လႈပ္ရွားႏိုင္ရန္ အသက္တ မွ် အေရးႀကီးေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ျဖစ္ပါသည္။
            အေရွ႕ဘက္ မေလးရွားစာရ၀ပ္ကၽြန္းတြင္ ေနထုိင္ၾကေသာ လူမ်ဳိးစုထဲတြင္ ဘိုင္ ဘန္လူမ်ဳိးမွာ အမ်ားစုျဖစ္ပါသည္။ သူတို႔၏ ယဥ္ေက်းမႈသည္ နတ္ပြဲနတ္ကႏၷားမ်ားႀကီးစိုး သည္။ သူတို႔ကို အကာအကြယ္ေပးရန္ က်ိန္ဆဲျခင္းႏွင့္ ဘိုးေဘးဘီဘင္မ်ားကို ကိုးကြယ္ပ သျခင္းတို႔ပါ၀င္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ေသာ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ျခင္းမွ လြတ္ေျမာက္ဖို႔ သတင္းေကာင္းကို ေဟာေျပာသည့္အခါ မ်ားစြာထိေရာက္မႈရွိပါသည္။ ေတာရြာ၊ ဇနပုဒ္အေျမာက္အျမားတြင္ သတင္းေကာင္းေဟာေျပာမႈေၾကာင့္ အမွားကို ၀န္ခံျခင္း၊ ေနာင္တရျခင္းရွိသည့္အခါ ဆုေတာင္းေပးျခင္းအားျဖင့္ နတ္ဆိုးလက္မွ အေျမာက္အျမားကယ္လႊတ္ျခင္းခံခဲ့ၾကရပါ သည္။ ေက်းရြာတုိင္းတြင္ ဘုိးဘြားအေဆာင္ေယာင္ လက္ဖြဲ႕မ်ဳိးစံုကို ဂံုနီအိတ္ႀကီးအျပည့္ ေကာက္ခံမီး႐ႈိ႕ ဖ်က္ဆီးခဲ့ပါသည္။
            တစ္ေနရာ၌ ဤကဲ့သို႔ လုပ္ေဆာင္ရသည့္ၾကားထဲတြင္ က်က်နနမသန္႔စင္ေစခဲ့ ေသာ အိမ္တန္းရွည္ႀကီးတစ္ခုတြင္ နတ္ဆိုးသည္ ႀကီးစိုးေနဆဲျဖစ္သည္ကို ေတြ႕ရပါသည္။ သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ ေစခိုင္းခ်က္အရ သူတို႔အေခၚအရ ေယရိေခါ ခ်ီတက္ ပြဲကို လည္းေကာင္း၊ အိမ္တန္းစီပတ္လည္တြင္ တစ္ရြာသားလံုး စီတန္းခ်ီတက္ၾကရာ၊ ခုနစ္ပတ္ အျပည့္တြင္ ေခါင္းေဆာင္လုပ္သူက “ရပ္” ဟု ေအာ္ပါသည္။ ဤတြင္ သူတို႔အမွတ္မဲ့ ေမ့က်န္ရစ္ခဲ့ေသာ လက္ဖြဲ႕အေဆာင္တစ္ခုသည္ ၾကမ္းျပင္သို႔ ျပဳတ္ၾကလာခဲ့ပါသည္။ ဤ လက္ဖြဲ႕အေဆာင္သည္ တစ္ရြာလံုးတြင္ တန္ခိုးအႀကီးဆံုးေသာ မႏၲရားျဖစ္မွန္းသိၾကေလ ေတာ့သည္။ ဤမႏၲရားအေဆာင္ကိုပါ မီး႐ႈိ႕ဖ်က္ဆီးၿပီးသည့္အခါ တစ္ရြာလံုးတြင္ ႀကီးစြာ ေသာ ၿငိမ္သက္၀မ္းေျမာက္ျခင္း သက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။
            သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ကို နာခံ၍ ေလွ်ာက္လွမ္းရန္ ဘုရားသခင့္ႏႈတ္ကပတ္ ေတာ္၏ ကတိေတာ္မ်ားကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်စြာ ဖြင့္ဟေျပာဆိုရန္ သင္ယူတတ္ေျမာက္လာ သည္ႏွင့္အမွ် ထိုအေရွ႕မေလးရွားစာရ၀ပ္ကၽြန္းမွ ၿငိမ္သက္ျခင္းႏွင့္ ၀မ္းေျမာက္ျခင္းမ်ဳိးကို သင္လည္း ခံယူႏိုင္ပါသည္။ အခန္း(၈)ထဲက ကယ္လႊတ္ေရးဆုေတာင္းပတၳနာ၌ (ေဟၿဗဲ၊ ၃း၁)တြင္ ေဖာ္ျပသည့္ “ေယ႐ႈသည္ ငါတို႔၀န္ခံေသာ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းျဖစ္သည္”ဟူ ေသာ သမၼာတရားအေပၚတြင္ မူလဗဟိုျပဳေနပါသည္။ ဤအေျခခံမူသည္ ခရစ္ေတာ္၏ေရွ႕ ဆက္ မိတ္သဟာယဖြဲ႕ရာတြင္ အဓိကလိုက္နာရမည့္အခ်က္ျဖစ္ပါသည္။ ရင္ဆိုင္ရသည့္ အေျခအေနတိုင္းတြင္ ေယ႐ႈကို ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ယဇ္ပုေရာဟိတ္မင္းအျဖစ္ျဖင့္ အမႈေတာ္ ဆက္လက္ထမ္းေဆာင္ရာတြင္ အသနားခံရန္ သင့္ေတာ္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ သမၼာက်မ္းႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ၀န္ခံျခင္းျဖင့္ တံု႕ျပန္ပါသည္။
            အမ်ားဆံုး အေျခအေနတြင္ တံု႔ျပန္ရန္ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ လမ္းသြယ္သံုးသြယ္ရွိပါသည္။ အလားအလာေကာင္းေသာ သမၼာက်မ္းႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ၀န္ခံျခင္း၊ လံုး၀၀န္မခံျခင္းႏွင့္ သမၼာက်မ္းႏွင့္မကိုက္ညီေသာ အလားအလာမေကာင္းေသာ ၀န္ခံျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အလား အလာေကာင္းေသာ ၀န္ခံျခင္းကို ျပဳလုပ္လွ်င္ ကိုယ့္ကံၾကမၼာကိုယ္ဖန္တီးရာက်ေရာက္ပါ သည္။ အလားအလာမေကာင္းေသာ၀န္ခံျခင္း ျပဳလုပ္လွ်င္ မေကာင္းဆိုး၀ါးနတ္ဆိုးတန္ခိုး ကို ဖိတ္ေခၚရာေရာက္ပါသည္။
            စစ္မွန္ေသာ ယံုၾကည္ျခင္းျဖင့္ သမၼာက်မ္းအရ ၀န္ခံျခင္းသည္ စိတ္ကူးယဥ္ေသာ အမႈအရာတို႔၏ ျခားနားမႈကို ခြဲျခားတတ္ရန္ အေရးႀကီးပါသည္။ ပထမဆံုး “က်မ္းစာသ ေဘာအရ ၀န္ခံျခင္း”သည္ က်မ္းစာ၏ဖြင့္ဆိုခ်က္ႏွင့္ ကတိေတာ္မ်ား၌ ကန္႔သတ္ထား သည္။ က်မ္းစာ၏ ဖြင့္ဆိုခ်က္ႏွင့္ ကတိေတာ္မ်ားကို မေက်ာ္လြန္ႏိုင္ပါ။ ဒုတိယအေနျဖင့္ ကတိေတာ္ႏွင့္ ဆက္ႏြယ္သည့္ သင့္ေတာ္ေလ်ာက္ပတ္ေသာအေၾကာင္းအရာမ်ားကို ျပည့္စံုေစမွသာ ၀န္ခံျခင္းသည္ အက်ဳံး၀င္သည္။ ၀န္ခံျခင္းသည္ ဘယ္ေသာအခါမွ နာခံ ျခင္း၏အစားထိုးမျဖစ္ရပါ။
            တတိယအေနျဖင့္ ၀န္ခံျခင္းကို ပုထုဇဥ္လူသား၏ ဆႏၵ သို႔မဟုတ္ စိတ္ဓာတ္ခိုင္ မာမႈျဖင့္ အဆင္ေျပသလို “စနစ္” သို႔မဟုတ္ “ထံုးဖြဲ႕မႈ” အျဖစ္ မေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ပါ။ ဘုရားသခင္ကို ကိုယ္ႀကိဳက္သလို လက္တစ္လံုးၾကား ႀကိဳးဆြဲကိုင္တြယ္၍မရပါ။ စိတ္ႏွလံုး ထဲတြင္ စစ္မွန္ေသာယံုၾကည္ျခင္းကို သန္႔ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္က ျဖစ္ေစႏိုင္ပါသည္။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ေၾကာင့္ စိတ္ထဲ၌ျဖစ္ေပၚလာေသာ ယံုၾကည္ျခင္းသည္ ၀န္ခံေသာအရာကို ျဖစ္ေျမာက္ေစရန္ တန္ခိုးအားျဖင့္ သြင္းထားေသာ စကားလံုးမ်ားကို ျဖစ္ ေပၚေစသည္။ (ေဟၿဗဲ၊ ၁၀း၂၃)တြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ယံုၾကည္သက္၀င္ျခင္း၌ ဇြဲရွိရန္ ဤကဲ့ သို႔ တိုက္တြန္းသည္။ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းအေၾကာင္းကို ၀န္ခံ၍ မတိမ္းမယိမ္းဘဲ တည္ၾကည္ၾက ကုန္အံ့။ အေၾကာင္းမူကား၊ ကတိထားေတာ္မူေသာသူသည္ သစၥာႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူ၏။
            မည္သို႔ျဖစ္ေစ ယံုၾကည္ျခင္းကို အျပည့္အ၀ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ ေဖာ္ထုတ္ဖြင့္ ဆိုႏိုင္ရန္ ၀န္ခံျခင္းကို ေက်ာ္လြန္ေသာ အဆင့္ျမင့္ သမၼာက်မ္း အေတြးအေခၚတစ္ခုရွိပါ သည္။ အေၾကာင္းအရာမွာ ေၾကာ္ျငာျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မည္သည့္ ဆန္႔က်င့္မႈ၊ လႈံ႕ေဆာ္မႈမွ မၿငိမ္းသတ္ႏိုင္ေသာ စိတ္ခ်ယံုၾကည္မႈကို ေဖာ္ျပသည္။ ခုခံေနရာမွ တိုက္စစ္အသြင္သို႔ ကူး ေျပာင္းျခင္းကို ဆိုလိုပါသည္။
            ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံတို႔ အမႈေတာ္ေဆာင္ရာတြင္ ေန႔စဥ္ မိမိတုိ႔ကိုယ္ကို မည္ ကဲ့သို႔ အကာအကြယ္ျပဳၾကသည္ကို ေမးျမန္းၾကပါသည္။ စုေပါင္း၍ျဖစ္ေစ၊ တစ္ေယာက္ တည္းျဖစ္ေစ၊ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ေၾကာ္ျငာဖို႔ မွန္မွန္က်င့္သံုးၾကပါသည္။ ညစဥ္ညတိုင္း အိပ္ရာမ၀င္မီ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံ၏ ေၾကညာခ်က္ကို ေရွ႕အခန္းတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ သင္တို႔သည္လည္း အေမွာင္ရိပ္မွ အလင္းသို႔ ကူးေျပာင္းႏိုင္ရန္ က်ိန္ဆဲျခင္းမွ ျပည့္၀ေသာ ဘုရားသခင္၏ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာသို႔ ကူးေျပာင္းႏုိင္ရန္ ဤအတိုင္း လိုက္နာက်င့္သံုးဖို႔ တိုက္တြန္းပါသည္။


Comments

Popular posts from this blog

ဘုရားသခင္ကို ခ်ီးမြမ္းသည့္အသက္တာ

ေယာသပ္ကို ကၽြန္အျဖစ္ေရာင္းစားခံရျခင္း

သင္၏တဲရာကို က်ယ္ေစေလာ့