အခန္း (၅) ကၽြႏ္ု္ပ္တို႔ေအာင္ျမင္ရျခင္း၏ အေျခခံအေၾကာင္းရင္း
အခန္း (၅)
ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ေအာင္ျမင္ရျခင္း၏
အေျခခံအေၾကာင္းရင္း
ဆက္လက္၍ ကၽြႏ္ုပ္ရွင္းျပလုိသည့္အရာမွာ
အလြန္အေရးႀကီးသည့္အခ်က္ တစ္ခု ျဖစ္သည္။ ၎မွာ ၀ိညာဥ္ေရးရာတိုက္ပြဲ၌
ေအာင္ပြဲရရွိမႈကို အာမခံခ်က္ေပးသည့္အခ်က္ ပင္ျဖစ္သည္။ ေကာ၊ ၂း၁၃-၁၅ ၌ ရွင္ေပါလုက ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုယ္စား
လက္၀ါးကပ္တိုင္တြင္ ခရစ္ေတာ္အေသခံျခင္းအားျဖင့္ ယံုၾကည္သူမ်ားအတြက္ ဘုရားသခင္ ေဆာင္ရြက္ေပး
ေသာအရာကို ေဖာ္ထားပါသည္။
“ဒုစ႐ုိက္အျပစ္၌၎၊ ဇာတိပကတိ၏ အေရးဖ်ားလွီးျခင္းကို မခံေသာအျဖစ္၌၎၊
ေသလ်က္ရွိ ေနေသာ သင္တို႔ကို ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ အသက္ရွင္ေစ၍ သင္တို႔အျပစ္ ရွိသမွ်တို႔ကို
လႊတ္ ေတာ္မူ၏။ ငါတို႔ႏွင့္ဆန္႔က်င့္ဘက္ျဖစ္ေသာ ၀ိနည္းအထံုးအဖြဲ႕ႏွင့္ စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကို
ေခ်၍၊ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွ ႐ိုက္ထားလ်က္ ငါတို႔စပ္ၾကားထဲက ပတ္ရွင္းေတာ္မူၿပီး၊ အထြဋ္ အျမတ္အာဏာစက္မ်ားကို
လုယူလွ်င္ ထင္ရွားစြာ ထုတ္ျပ၍ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေတာ္အားျဖင့္ ေအာင္ပြဲကို ခံေတာ္မူၿပီး”
(ေကာ၊ ၂း ၁၃-၁၅)။
ပထမဦးစြာ သတိေပးလိုသည္မွာ ဤအခ်က္ကို ယံုၾကည္သူတို႔
မဆြဲကိုင္ႏုိင္ဖို႔ စာတန္၏ဆံုးျဖတ္ခ်က္ျဖစ္သည္။ ဤအေၾကာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ခရစ္ယာန္အားလံုး
မသိနားမလည္ႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားလ်က္ရွိသည္။ အေၾကာင္းမွာ ဤအခ်က္က သူ႔ကို ႐ႈံးနိမ့္ေစ သည့္အရာျဖစ္သည္။
အေရးပါသည့္အခ်က္မွာ “ခရစ္ေတာ္က စာတန္မာရ္နတ္၏တန္ခိုး
အားလံုးႏွင့္ အာဏာစက္မ်ားကို အၿပီးအပိုင္ (ကာလအစဥ္အဆက္) ဖ်က္ဆီးအႏိုင္ယူၿပီး သားျဖစ္သည္ဟူေသာ
အခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။” ခရစ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွာ အေသခံၿပီး အေသြးေတာ္သြန္းေလာင္းျခင္း၊
ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းျဖင့္ အႏိုင္ယူခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္။
ဤေအာင္ပြဲကို ႐ႈံးနိမ့္ရန္ စာတန္၏ မူလလက္နက္မွာ
“အျပစ္” ပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတိထားမိၾကဖို႔လိုသည္။
ဗ်ာ၊ ၁၂း၁၀ တြင္
“ေကာင္းကင္ဘံု၌ ႀကီးေသာအသံကား၊
ယခုမွာ ကယ္တင္ျခင္းျဖစ္၏။ တန္ခိုးေတာ္လည္း ျဖစ္၏။ ငါတို႔ ဘုရားသခင္၏ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္
သူ၏ခရစ္ေတာ္၏အာဏာေတာ္စက္လည္းျဖစ္၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔ညီအစ္ကိုမ်ားကို ငါတို႔ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌
ေနညဥ့္မျပတ္ အျပစ္ တင္ေသာရန္သူကို ေအာက္သို႔ ခ်ေလၿပီ။”
“ညီအစ္ကိုမ်ားကို
အျပစ္တင္ေနေသာသူ” မွာ စာတန္မာရ္နတ္ပင္ျဖစ္ေၾကာင္း
ကၽြႏ္ုပ္တို႔သိရသည္။ ကၽြႏ္ုပ္ေထာက္ျပၿပီးခဲ့သည့္အတိုင္း မာရ္နတ္သည္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ ေတာ္ေမွာက္တြင္
၀င္ထြက္ႏိုင္ေသာ လမ္းရွိသည္။ သူ၏အလုပ္မွာ ေယ႐ႈခရစ္ကို ယံုၾကည္ ေသာသူတို႔ကို အျပစ္တင္ဖို႔ျဖစ္သည္။
အဘယ္ေၾကာင့္ စာတန္က ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို အျပစ္တင္ေနပါသနည္း။
ဘာကို ရည္ရြယ္ပါသနည္း။ ဤေမးခြန္းကို ႐ိုး႐ိုးေလးေျဖ၍ရပါသည္။ “ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို အျပစ္ရွိသည္ ဟု ခံစားေစရန္” ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၌ အျပစ္ရွိေၾကာင္းခံစားေနသမွ်
ကာလ ပတ္လံုး ဆံုး႐ႈံးမႈႏွင့္ ရင္ဆိုင္ရမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။ “အျပစ္” သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ဆံုး႐ႈံးရန္
အဓိကေသာ့ခ်က္ျဖစ္သလို “ေျဖာင့္မတ္ျခင္း”သည္ ေအာင္ျမင္ျခင္းရရွိရန္ ေသာ့ခ်က္ျဖစ္ပါ သည္။
ဘုရားသခင္သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္အားျဖင့္
“အျပစ္”ဟူေသာ ျပႆနာကို “အတိတ္ႏွင့္ အနာဂတ္ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ ေျဖရွင္းေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။
အတိတ္ႏွင့္ အနာဂတ္ ကာလႏွစ္ခုလံုးအတြက္ အျပည့္အ၀ ျပင္ဆင္မႈေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ အတိတ္ကာလပိုင္းကို
ေကာ၊ ၂း၁၃မွာ ေတြ႕ရသည့္အတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔ အျပစ္ရွိသမွ်တို႔ကို လႊတ္ေတာ္မူျခင္းအား
ျဖင့္ ေျဖရွင္းေပးပါသည္။
ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုယ္စား
အျပစ္ေႂကြးကို ဆပ္ၿပီး သယ္ေဆာင္ ေပးသြားျခင္းအားျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ဒုစ႐ိုက္အျပစ္မွ
လႊတ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ခရစ္ေတာ္၏ အေသခံျခင္း၊ ဘုရားသခင္၏ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို ေဖာ္ထုတ္ေသာေၾကာင့္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ က်ဴး လြန္ေသာအျပစ္မွန္သမွ်ကို ခြင့္လႊတ္ပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ နားလည္ရမည့္
ပထမဆံုးအခ်က္ တစ္ခုမွာ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္၌ ယံုၾကည္ေသာအခါ အတိတ္က ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ အျပစ္မ်ား
သည္ မည္သို႔ပင္ ႀကီးမားမ်ားျပားလ်က္ ဆိုးယုတ္ေနပါေစ၊ ခြင့္လႊတ္ျခင္းေပးခဲ့ၿပီးၿပီ ျဖစ္ပါ
သည္။
၎ေနာက္ ဘုရားသခင္က အနာဂတ္ကာလအတြက္ ျပင္ဆင္မႈ
ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါ သည္။ ေကာ၊ ၂း၁၄ တြင္
“ငါတို႔ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေသာ ၀ိနည္းအထံုးအဖြဲ႕ႏွင့္
စပ္ဆိုင္ေသာလက္မွတ္ကို ေခ်၍၊ လက္၀ါးကပ္တိုင္မွာ ႐ိုက္ထားလ်က္၊ ငါတို႔စပ္ၾကားထဲက ပယ္ရွင္း
ေတာ္မူၿပီ”
“၀ိညာဥ္အထံုးအဖြဲ႕ႏွင့္ စပ္ဆုိင္ေသာလက္မွတ္”
ဟု ဆိုရာ၌ ေမာေရွ၏ပညတ္ ေတာ္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းတရားရႏိုင္ဖို႔ရန္
ခရစ္ေတာ္သည္ ေမာ ေရွပညတ္ေတာ္မွ ေတာင္းဆိုခ်က္ကို လက္၀ါးကပ္တုိင္တြင္ ေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ပါသည္။
ေမာေရွ၏ ပညတ္ေတာ္အတိုင္း လိုက္ေလွ်ာက္ေနေသာကာလတြင္ ပညတ္ထဲက အေသး ငယ္ဆံုးတစ္ပါးပါးကို
က်ဴးလြန္မိတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ေရွ႕တြင္ အျပစ္သင့္ လ်က္ရွိပါသည္။ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းရယူဖို႔
လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုအေနျဖင့္ အသက္ရွင္ရန္အတြက္ ျပင္ဆင္မႈကို ျပဳခဲ့သည္။ အေၾကာင္းမွာ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏
ယံုၾကည္ျခင္းကို ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကဲ့သို႔ အသိအမွတ္ျပဳေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု
ဆက္စပ္လ်က္ရွိေသာ က်မ္းပိုဒ္ (၂) ပိုဒ္ရွိပါသည္။ တစ္ခုမွာ ေရာ၊ ၁၀း၄ျဖစ္ပါသည္။
“ယံုၾကည္ေသာသူအေပါင္းတို႔သည္ ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ေရာက္မည့္အေၾကာင္း
ပညတ္တရား သည္ ခရစ္ေတာ္အားျဖင့္ စံုလင္ျခင္းရွိ၏။”
ဤေဖာ္ျပခ်က္သည္ အလြန္ပင္ အေရးႀကီးလွပါသည္။
ဂ်ဴးလူမ်ဳိးျဖစ္ေစ၊ တပါးအ မ်ဳိးသားျဖစ္ေစ၊ ကာသိုလိပ္ျဖစ္ေစ၊ ပ႐ုိတက္စတင့္ျဖစ္ေစ၊ ခြဲျခားမႈ
လံုး၀မရွိပါ။ ဤေနရာ တြင္ ခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္အပိုင္းတစ္ခုျပည့္စံုေစျခင္းမဟုတ္ပါ
အစၥေရးလူမ်ဳိး၏ သမိုင္းအပိုင္းတစ္ခုကို ျပည့္စံုေစျခင္းလည္းမဟုတ္၊ အျခား႐ႈေထာင့္ အျမင္အမ်ဳိးမ်ဳိးလည္း
မဟုတ္ပါ။ လူသားမ်ားအား ဘုရားသခင္၏ ေျဖာင့္မတ္ျခင္းကို ရႏိုင္ဖို႔ ခရစ္ေတာ္သည္ ပညတ္တရားကို
ျပည့္စံုေစသူျဖစ္သည္။ ေျဖာင့္မတ္ရာသို႔ေရာက္ဖို႔ ပညတ္ ေတာ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ရန္ မလိုေတာ့ေၾကာင္း
ေတြ႕ရပါသည္။ ဒုတိယက်မ္းပိုဒ္မွာ ၂ေကာ၊ ၅း၂၁ ျဖစ္သည္။
“အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္ႏွင့္ကင္းစင္ေသာ
သူကို ငါတို႔ အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာသူ ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတို႔သည္
ထိုသူအား ျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္အေၾကာင္းတည္း။”
ဤအရာသည္ မြန္ျမတ္လွေသာ လုပ္ရပ္ပင္ျဖစ္သည္။
ေယ႐ႈသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား လံုးအတြက္ အျပစ္ျဖစ္ျခင္းကို ခံခဲ့၍ သူ၏ေျဖာင္မတ္ျခင္းအားျဖင့္
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကို ေျဖာင့္မတ္ ေစပါသည္။ ဤအခ်က္ကို
ကၽြႏ္ုပ္တို႔ ယံုၾကည္လက္ခံၿပီးေနာက္ စာတန္အေနျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္ တို႔၌အျပစ္ရွိေၾကာင္း ခံစားေစႏိုင္မည္မဟုတ္ေတာ့ပါ။
ထိုနည္းတူ သူ၏လက္နက္သည္ လည္း ဖယ္ရွားျခင္းခံရမည္ျဖစ္ပါသည္။ ေယ႐ႈ၏လက္၀ါးကပ္တိုင္၌ အေသခံျခင္းအားျဖင့္
အထြဋ္အျမတ္အာဏာစက္မ်ားကို လက္နက္မဲ့ျဖစ္ေစခဲ့ပါသည္။
ယခုမိတ္ေဆြတို႔ကို ေဖာ္ျပလိုသည္မွာ ခရစ္ေတာ္၏ေအာင္ပြဲကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အား
ျဖင့္ ေဖာ္ထုတ္လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေကာ၊ ၂း၁၅ တြင္ ခရစ္ေတာ္ေအာင္ပြဲရသည့္ အေၾကာင္းကို
ေတြ႔ခ့ဲၿပီးျဖစ္ပါသည္။
“အထြဋ္အျမတ္ အာဏာစက္မ်ားကို
လုယူလွ်င္၊ ထင္ရွားစြာထုတ္ျပ၍ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေတာ္ အားျဖင့္ ေအာင္ပြဲကို ခံေတာ္မူၿပီး”
ေအာင္ျမင္မႈဟူသည္မွာ “ေအာင္ပြဲကို အႏိုင္ရယူျခင္း”
မဟုတ္။ အႏိုင္ရယူၿပီးသား “ေအာင္ပြဲကို” က်င္းပျခင္း၊ ထုတ္ေဖာ္ျခင္းသာျဖစ္သည္။ ေယ႐ႈက
သူ၏အေသခံျခင္းအား ျဖင့္ စာတန္ႏိုင္ငံတစ္ခုလံုးအေပၚ ေအာင္ပြဲရရွိေၾကာင္း တစ္ေလာကလံုးကို
ထုတ္ေဖာ္ျပသ ျခင္းျဖစ္သည္။ အမွန္မွာ ေယ႐ႈအတြက္
မလိုအပ္ပါ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္သာ အႏိုင္ရရွိျခင္း ျဖစ္သည္။ ၎ေအာင္ပြဲကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔အားျဖင့္
ထုတ္ေဖာ္ျပသဖို႔ ဘုရားသခင္၏ ရည္ရြယ္ ခ်က္ျဖစ္ပါသည္။ ၂ေကာ၊ ၂း၁၄ (ကၽြန္ေတာ္အႏွစ္သက္ဆံုး
က်မ္းပိုဒ္)မွာ ရွင္ေပါလုက
“ငါတို႔သည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ ေအာင္ပြဲကို အစဥ္ခံေစျခင္းငွါ၎၊
ထိုသခင္ကို သိျခင္း၏ အေမႊးအႀကိဳင္သည္ ငါတို႔အားျဖင့္ အရပ္ရပ္တို႔၌ ႏွံ႕ျပားေစျခင္းငွါ၎၊
ျပဳေတာ္မူေသာ
ရွင္ေပါလုက “ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ခ်ီးမြမ္းျခင္း
ရွိေစသတည္း”ဟု ေျပာရာ ၌ အံ့ဩဖြယ္ရာမဟုတ္ပါ။ အထက္က က်မ္းပိုဒ္၏ဆိုလုိရင္းကို မဆုပ္ကိုင္မိပါက
ေက်းဇူး ေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။
စာတန္၏ႏိုင္ငံအေပၚ ခရစ္ေတာ္ ေအာင္ႏိုင္မႈကို ကၽြႏ္ုပ္ တို႔အေယာက္တိုင္း ေ၀မွ်ခံစားေစရန္
ဘုရားသခင္က အၿမဲတေစ လုပ္ေပးေလ့ရွိပါသည္။ အထက္က က်မ္းပိုဒ္ရွိ ႀကိယာ၀ိေသသန(၂)ခုကို “အစဥ္”
ႏွင့္ “အရပ္ရပ္တို႔၌” ဟူ၍ ေတြ႕ ရပါသည္။ ဆိုလိုသည့္အဓိပၸါယ္မွာ စာတန္ႏိုင္ငံအေပၚ ခရစ္ေတာ္၏
ေအာင္ျမင္မႈကို ေ၀မွ် ခံစားႏိုင္သည့္ “အခ်ိန္ကာလ” ႏွင့္ “ေနရာေဒသ” တို႔ လံုး၀မရွိပါ။
မ၊ ၂၈း ၁၈ - ၂၀၌
“ေယ႐ႈသည္ အနီးအပါးသို႔ ခ်ဥ္းေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ေကာင္းကင္ဘံု၌၎၊
ေျမႀကီးေပၚ၌၎၊ စီရင္ပိုင္ေသာ အခြင့္တန္ခိုးရွိသမွ်တို႔ကို ငါခံရၿပီ။ သင္တို႔သြား၍၊
လူမ်ဳိးတကာတို႔ကို ငါ့တပည့္ ျဖစ္ေစလ်က္၊ ခမည္းေတာ္၊ သားေတာ္၊ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏နာမ၌
ဗတၱိဇံကိုေပးၾက ေလာ့။ ငါသည္ သင္တို႔အားေပးသမွ်ေသာ ပညတ္တို႔ကို ေစာင့္ေရွာက္ေစျခင္းငွာ
ဆံုးမဩ၀ါဒ ေပးၾကေလာ့။ ငါသည္လည္း ကပ္ကမာၻကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ သင္တို႔ႏွင့္အတူ အစဥ္မျပတ္ရွိ
သည္ဟု တပည့္ေတာ္တို႔အား မိန္႔ေတာ္မူ၏။”
ဆိုလိုခ်က္မွာ “လက္၀ါးကပ္တိုင္တြင္ အေသခံျခင္းအားျဖင့္
စာတန္၏ အခြင့္အာ ဏာကို ေအာင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ။ ေကာင္းကင္ေအာက္ ေျမႀကီးေပၚစီရင္ေသာအခြင့္
အာဏာရွိသမွ် ကို ခံရၿပီးၿပီ။” ဆက္လက္၍ မိန္႔ေတာ္မူသည္မွာ “သင္တို႔သြား၍၊ လူမ်ဳိးတကာတို႔ကို
ငါ့တ ပည့္ျဖစ္ေစလ်က္…” ဟု မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ဆိုလိုရင္းမွာ “ငါသည္ အခြင့္အာဏာကို
အႏိုင္ယူရရွိၿပီးၿပီျဖစ္၍၊ သင္တို႔သြား၍ ထိုအရာမ်ားကို အသံုးျပဳၾကပါ။ ငါ၏ေစခိုင္းခ်က္ကို
ျဖည့္ဆည္းျခင္းျဖင့္ ငါ၏ေအာင္ပြဲကို တစ္ေလာကလံုး သိရွိရန္ သြား၍ ထုတ္ေဖာ္ျပသၾကပါ” ဟု
ဆိုလုိျခင္းျဖစ္သည္။
ေယ႐ႈ၏ေအာင္ပြဲႏွင့္ပတ္သက္၍ ဆက္လက္ရွင္းလင္းေဖာ္ျပခ်က္(၃)
ခ်က္ကို ေဖာ္ျပလိုပါသည္။ ပထမဦးဆံုးမွာ ေတာထဲမွာ စံုးစမ္းျခင္း၌ ေယ႐ႈသည္ စာတန္ကို သူကိုယ္
တုိင္ အႏိုင္ယူခဲ့ပါသည္။ စာတန္ကို ရင္ဆိုင္ခဲ့ပါသည္။ စံုးစမ္းျခင္းကို တြန္းလွန္ၿပီး
ေအာင္ ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ ဒုတိယအခ်က္မွာ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚတြင္ မိမိကိုယ္က်ဳိးအတြက္ မဟုတ္
ဘဲ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ စာတန္ကို အႏိုင္ယူခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဤေအာင္ပြဲဟာ သူ႔အတြက္ မလိုအပ္ပါ။
အေၾကာင္းမွာ သူကိုယ္တိုင္ရယူခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူသည္ ရန္သူ၏ လက္နက္ျဖဳတ္ယူၿပီး
အခြင့္အာဏာမ်ားကို ႐ုတ္သိမ္းေပးခဲ့ပါသည္။ တတိယအခ်က္မွာ ေယ႐ႈ၏ေအာင္ပြဲကို ထုတ္ေဖာ္ျပသၿပီး
အသံုးျပဳဖို႔ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏တာ၀န္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ (၂ေကာ၊ ၂း၁၄)
“ငါတို႔သည္ ခရစ္ေတာ္ႏွင့္အတူ ေအာင္ပြဲကို အစဥ္ခံေစျခင္းငွါ၎၊
ထိုသခင္ကို သိျခင္း၏ အေမႊးအႀကိဳင္သည္ ငါတို႔အားျဖင့္ အရပ္ရပ္တို႔၌ ႏွံ႔ျပားေစျခင္းငွါ၎၊
ျပဳေတာ္မူေသာ ဘုရား သခင္၏ေက်းဇူးေတာ္ကို ခ်ီးမြမ္းျခင္း ရွိေစသတည္း။”
ခရစ္ေတာ္ရခဲ့ေသာ ေအာင္ပြဲသည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္
“အစဥ္အၿမဲ” ႏွင့္ “အရပ္ရပ္မွာ” ျဖစ္ေစႏိုင္ေၾကာင္းကို အၿမဲသတိရၾကရန္ လိုအပ္ပါသည္။
Comments