BFAM သင္ခန္းစာေလ့လာျခင္းနည္းလမ္း
သင္ခန္းစာပံုစံ
အဆင့္
၁ - ေျမဆီလႊာကိုျပဳျပင္ေပါင္းသင္ျခင္း - သင္ခန္းစာေခါင္းစီး
အဆင့္
၂ - မ်ဳိးေစ့ႀကဲျခင္း - သမၼာက်မ္းစာပံု၀တၳဳ
အဆင့္
၃ - ေရေလာင္းျခင္းႏွင့္ေျမဩဇာထည့္ျခင္း - ရွာေဖြေလ့လာျခင္းျဖစ္စဥ္
အေၾကာင္းအရာကိုသိရန္ - ေမးပါ
မည္သူ၊ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္
အေသးစိတ္အခ်က္အလက္မ်ား
-
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားကာ
မည္သူနည္း။
-
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား၏လုပ္ေဆာင္မႈကားအဘယ္နည္း။
-
ဤက်မ္းစာပံုျပင္၏အေသးစိတ္အခ်က္အလက္မ်ားကား
အဘယ္နည္း။
က်မ္းစာကိုနားလည္ရန္ - ရွာေဖြပါ
စိတ္ခံစားမႈမ်ား၊ အရင္းခံအေၾကာင္းအရင္းမ်ားႏွင့္
ေရြးခ်ယ္မႈမ်ား
-
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားသည္
မည္သည့္စိတ္ခံစားမႈရွိၾကသနည္း။
-
မည္သည့္
အရင္းခံအေၾကာင္းရင္းေၾကာင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားသည္ ဤသို႔လုပ္ေဆာင္ရသနည္း။
-
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားတို႔၏အျခားေရြးခ်ယ္ႏိုင္မႈမ်ားမွာ
အဘယ္သို႔ျဖစ္ႏိုင္ပါသနည္း။
သမၼာတရားကိုရွာေဖြေလ့လာျခင္း - ေခါက္ပါ
က်မ္းစာႏွင့္ညီေသာ အေတြးအေခၚမ်ားႏွင့္လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား
-
သင္သည္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား၏လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား၊
အေသးစိတ္အခ်က္အလတ္မ်ား၊ စိတ္ခံစားမႈမ်ား၊ အရင္းခံ အေၾကာင္းရင္းမ်ားႏွင့္ ေရြးခ်ယ္မႈမ်ားတို႔ကို
ေလ့လာရွာေဖြၾကည့္ျခင္းျဖင့္ မည္ကဲ့သို႔ သင္ယူရရွိသနည္း။
အဆင့္
၄ - အကိုင္းအခတ္မ်ားကိုခ်ဳိင္ျခင္း - သင္ခန္းစာျဖည့္စြက္က်မ္းပိုဒ္
အဆင့္
၅ - ခူးဆြတ္ရိတ္သိမ္းျခင္း -
လက္ေတြ႕ေမးခြန္းမ်ားႏွင့္နိဂံုးခ်ဳပ္
“ထိုက်မ္းစာရွိသမွ်သည္
ဘုရားသခင္မႈတ္သြင္းေတာ္မူေသာအားျဖင့္ျဖစ္၍ ဘုရားသခင္၏လူသည္ စံုလင္ေသာသူ၊ ေကာင္းေသာအမႈအမ်ဳိးမ်ဳိးတို႔ကို
ျပဳစုျခင္းအလိုငွါ ျပင္ဆင္ေသာသူျဖစ္မည္အေၾကာင္း ဩ၀ါဒေပးျခင္း၊ အျပစ္ကိုေဖၚျပ ျခင္း၊
ေျဖာင့္မတ္စြာျပဳျပင္ျခင္း၊ တရားကိုသြန္သင္ျခင္း၊ ေက်းဇူးမ်ားကိုျပဳတတ္၏။” (၂ တိ ၃း၁၆-၁၇)
က်မ္းစာထဲမွ ရွာေဖြေတြ႕ရွိထားေသာ
သမၼာက်မ္းစာႏွင့္ညီေသာအေတြးအေခၚမ်ားႏွင့္အျပဳအမူမ်ားကို အေျခခံ၍ ေအာက္ပါေမးခြန္းမ်ားကို
တုန္႔ျပန္ပါ။ (သြန္သင္ျခင္း)
၁။ ကၽြႏ္ုပ္တြင္ မွားယြင္းေသာအေတြးမ်ားႏွင့္လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားရွိပါသလား။
(အျပစ္ကို ေထာက္ျပျခင္း)
၂။ အဘယ္ကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္၏အေတြးအေခၚမ်ားႏွင့္အျပဳအမူမ်ားကို
ျပဳျပင္မည္နည္း။ (ျပဳျပင္ေပးျခင္း)
၃။ အဘယ္ကဲ့သို႔
အကၽြႏ္ုပ္သည္ သမၼာက်မ္းစာႏွင့္ညီေသာ အေတြးအေခၚမ်ားႏွင့္အျပဳအမူမ်ားကို ထိန္းသိမ္းမည္
နည္း။ (ေလ့က်င့္သင္တန္းေပးျခင္း)
Comments